Babamın sırtına atlayışım, sıcacık gülümsemesi, geceleri yatmadan önce başımı öpüp iyi geceler dileyisi ve ardindan karanlık o geceyi dün gibi hatırlıyorum son kez başımı öpüp karanlığa gitmişti. Birgün gelicek diye 1 ay evden cikmamistim. Her gelmedigi akşam anneme sorar oda yarın gelicek söz dediğinde içimdeki ümit hep sona ermişti. 1 ayım hep babamı beklemekle geçmişti. Kestane getirirdi bana kızım için derdi Selinle kavga ederdik Hayır benim hayir benim diye. Babam ikimizide öpüp kestaneleri bölüştürüp önümüze koyardı.
**********
Evde tek başıma duşumu alıp yatağa girdim. Hiç bir şey düşünmek istemiyordum yanlız kalmak kafa dinlemek veya kahve ve kitap ikilisi hariç hicbirsey.
Telefonumu alıp rehberi girdim ve annemi aradim yine o günlerdeki gibi kestane isticektim.
"Annecim"
"Efendim"
"Bana kestane alirmisin"
"Tamam bir tanem cok isim var suan kapatmam lazim öpüyorum canım"Semih e gelince yerli yersiz bagirinca kirilmistim. Özür dilemedi bile öküz.
Altıma siyah dar pantolon siyah kazak giyip altinada kalın siyah çorapları giyip mutfağa indim.~~~~~
2 tane kahve yapıp tepsiye koydum ve Savaşın odasina girdim.
"Uyan öküz kahve yaptım"
"Alıştın sende öküz falan hayırdır sevgilim"
"Ya gerizekalı kalkda içelim hadi"
"Opersen belki"
Dudagina küçük bir öpücük kondurup geri cekildim ve elimdeki tepsiyi masaya koydum. Savaş elindeki kahveyi yudumladi ve
"Güzel olmuş ellerine sağlık" dedi
Sırıtıp bende önümdeki kahveden yudum alıp götümde titreyen telefonu çıkartıp arayanin kim olduğuna baktım. SEMİHİM telefonu meşgule verdim ve geri savaşın yanina oturdum.+5 vote yb canlarıww
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
RomanceİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)