Romantik Aşıklar -28-

195 13 0
                                    

"Aklınızı kaçırmışsiniz, ne demek birliktesiniz bize ne zaman soylemeyi düşünüyordunuz"

"Imkansiz böyle bir şey imkansız" Haluk kişisinin bagirisiyla yerimden sıçradım. Dik duruyordun fakat güçsüzdüm. Haluk kişisi masayı devirdi ve saçını düzeltti te allahım.

"Haluk biraz sakin olurmusun"

"Olamam güneş, ya selin ali onlara ne demeli"

"Yeter artık çocuk gibi azarlamayi kesin bizde sevdik anne , Rana abla sevdik anliyormusunuz hiç biriniz birlikte olmamıza engel olamazsınız"
------2 Sene Sonra
Bir elimdeki yüzüğü birde karşımda ki sandalye de oturan Savaşa bakıyordum. Evlendigimizden beri aşkımız daha da kuvvetlenmis gibiydi. Ali ve Selin de 2 sene önce o konuşma aksami bizimle kacmislardi. Yan evde kaliyorlardi evlenmemislerdi fakat ilişkileri gayet iyiydi evlenmelerinide istemiyordum nedensiz bir şekilde.. Tam bir ev kadını olmuştum mutfakta gittikçe iyiye gidiyordum. Eski beceriksiz Nazlı gitmiş yerine adeta başka biri gelmişti. Savaş hala eğitim görmesin e rağmen doktor olmuştu isindede gayet iyiydi.
Savaşın önündeki tabağı alıp içtenlikle
"Pilavda yaptım yersin dimi kola da koyayım mı"
"Yok eline sağlık"
Nefesimi dışarı verip tezgaha yaslandim. Savaşla evlendigimizden beri birlikte olmamıştık ne o bu konuda ısrar etti nede ben.
Ayağını masaya uzatmis elindede cips rahatına düşkün bir koca ne güzel ve bugün pazar. Yanina oturdum ve Savaşın omzuna başımı koydum oda başını egince dudagina bir öpücük kondurup geri cekildim. Savaş elini ceneme koydu, beni kendine cekti ve öpmeye başladı. Henüz Savaşla birlikte olmak için erken diye dusunsemde biz karı kocayız erken falan değil diye düşünmeden de edemiyordum. Kapı sesiyle Savaş benden ayrildi ve ayağa kalkıp kapıyı açtım.
"Ben geldimm"
"Hoşgeldin geç"
"Bir bakalım dedim bunlar ne yapıyor"
Gülümseyerek kapıyı kapattim ve geri Savaşın yanina oturdum.
"Nazlı mutfaktaydi senin telefonun çalıyor herhalde"
"Aa evet" dedim ve masanın üzerinde çalan telefonumu kulağima götürdüm.
"Ooo evlendin unutulduk vay anasını"
"Ya saçmalama Semih gelmeyen sizsiniz aaa"
"Gamze duydunmu birde bizi suçluyor"
"Oo yengeme selamlar"arkadan gülme sesleri gelince devam edip
"Aslında diyorumki bu aksam bize gelin he"
"Gamze akşam bize gelin diyor..tamam hayatım. . Geliyoz amk kapa kapa" gülerek telefonu kapadım ve salona geçtim.
"Aşkım bugün akşam semihler gelicekler bir işin yok degilmi"
"Yok canım"
"Selin istersen Alide gelsin akşam hepberaber olalim az yemek yapmayı ogreteyim sana yarin birgün evlenirsin falan"
"Salak"dedi ve siritti selin. Gamzede bu arada Semihin kız arkadaşıydi birbirlerini cok seviyorlardi.
Salonda bağıran savaşın sesiyle irkildim
"Nazlııı aksama et yap"
Salona doğru gidip kapıdan başımı uzatıp
"Başka emrin?"dedim ve gülerek gittim salak ya tam Selinle yaptigimiz yemeği fırına verecektik ki kapi zili nedeniyle kapiya baktim. Bunun ne işi vardı burda
"Senin ne işin var burda defol"

Hep aynı konular sıkılırsınız diye düşündüm ve Savnaz çiftini evlendirdim dkdjkfkd darısı Alsellerin başına inş jfjdjdjjd





Romantik AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin