Haluk ile annem derken onlardan nefret ederken, Savaş da bu ikiliden farksız değilmiş. 1 hafta boyunca çocuk yerine konulmuştum. Şuan resmen kocam olası o hayvan herif yüzünden valizlerim toplanmış bir şekilde Haluk'un arabasına biniyordum.
"Hadi Nazlı hadi" annemin sesiyle ona öldürücü bakışlar attım ve arabaya bindim. Ne olursa olsun hala kızgındım ona!. Arabaların o ağır kokuları olur ya hani, arabadaki yoğun erkek parfümü yüzümü buruşturmama neden olmuştu kokusu boğuyordu. Arabada tekrar kendimi düzelttim ve çantamı önüme koyup yolu izledim. Bazenleri kendinizi güçsüz hissedersiniz ya onun gibi boktan bir duygu içerisindeydim. Ağlamaktan gözleri kızarmış selini kucağıma yatirarak saçlarını okşamaya başladım. Zor bir süreç den geçiyordu kardeşim desteğimize ihtiyacı vardi fakat kocam olasi o hayvan herifin kuzeni ali bir bokuma yaramamisti biz onlari mutlu sanarken kardeşim her defasinda yok oluyormuş ta haberim yokmuş. Yaşadıklarım o kadar saçma bir şeydi ki...
---------------
"Nazlı, Selin kalkın hadi geldik!."
"Ya tamam savaş beş dakka daha"
O kadar yorulmustumki kafami kaldırcak durumum yoktu.
"Ne savaşı kızım kalkın hadi üşüteceksiniz kalkın" zorla gozlerimi araladim ve etrafta gezdirdim. Gözlerimi ovusturarak kalktım
"Hadi kardeşim kalk" tek lafımla kalkan selinin yanagina bir öpücük kondurup cekildim. İşte yine ayni ev ve en son yasadiklarimiz. İçeriye ilk giren kişi olarak eski kaldığım odanın önüne geldim ve derin nefes aldım. En son buradan valizlerimi alip çıkmıştım ve hayatımda ki en büyük adımı yapmıştım. EVLİLİK. Odaya girdim ve kapıyı kapattim. Bom boş olan odada göz gezdirdim ve duvara yaslandim hafif yanagimdan düşen damlayı elimin tersiyle sildim ve üstümü başımı duzeltip aşağıya indim ta ki Rana ablanın bakışlarına maruz kaldim.
"Nazlı bir açıklama bekliyorum. "
"Ne gibi bir açıklama" dedim bilmiş tavrımla tek suçu bu evde yaşayanlarda görmüştüm.
"Savaş nerde Nazlı o gelmeyecekmi çok yanlış bir şey yaptınız evlenmek de ne demek ve benim daha yeni haberim oluyor"
"Cidden bu konuları konuşacak kadar yorgunum ben, halime baksaniza yoldan gelmiş birini sorguya almak da ne demek hem siz bizi buna mecbur ettiniz" tam yanından geçip gidecekken kolumu sertçe kavramasıyla karşısına dikti.
"Benim söyleyeceklerim bitmedi küçük hanim hem benimle böyle konusamazsin terbiyesizliğin lüzumu yok" dedi ve bu sefer çekip giden o oldu. Ben ise sadece arkasindan bakan.....
------------------
Savaşın ısrarla arayasini hiçe sayarak gözlerimi kapattim. Anneme nerde yatacagim diye sorsamda cezanızı cekiceksiniz diye cevaplamasini hiç beklemiyordum. Yere küçük minder koydum, ustune yattim ve gozlerimi kapadim. Tabi ki uyuyamadim yine de diğer tarafim kocan senin o amk desede diger yanim sana yaptıklarını unutma diyordu. Ama ben diger yanımi seçerek savaşı aradım. İkinci çalışta açılan telefonu kulağima götürdüm.
"Alo savaş" bir süre sessizlikten sonra uykulu bir ses tonunda konuşan savaşı duyunca iyice kulagimi götrdum telefonu ve yanımda ki sudan bir yudum aldım.
"Kaç kere aradım senin haberin varmi"
"Var açmak istemedim"
"Öylemi ee neden aradın o zaman"
"Yani savaş aramasamiydim nasıl bu kadar odun olmayı beceriyosun"
"Uykum var Nazlı"
"Hem suçlu hem güçlü odun kütük öküz hayvan herif" telefonu kapadım ve masanin üzerine koydum. He bu arada masa da var yani o kadar da değil...
--------------
Ayı misali esnedim ve gözlerimi ovuşturdum. Ellerini göğsünde birleştirmis bir Güneş hanim al iste sabah sabah başlıyoruz hadi Bismillah.
"Nazlı konusabilirmiyiz"
"Ben hala uyuyorum" dedim ve tekrar kafami mindere koydum.
"Hadi hadi kalk usutuceksin"
"Eger kalktığımda belim ağrirsa tek suçlusu sensin insan yatak koyar" dedim. Başımı minderden kaldirdim ve doğruldum, doğrulmamla belime ve boynuma giren ağrı yüzünden kendimi geriye attım be kivranmaya başladım.
"Ahh! Çok ağrıyor hepsi senin yüzünden annem olduğun için senden nefret ediyorum neden benim annemsin neden" dedim ağlamaklı ses tonumla. Cidden iyi bir gunde değildim buraya geleli olmayida beklemiyordum zaten...
"Nazlı ben naptiysam sen-"
"Ya birak anne Allah aşkına benim için falan yeme beni"
"Peki öyle olsun Nazlı bugunde yatağın gelir zaten merak etme ne zaman konuşmak istersen gel ben senin annenim" dedi ve gitti. Valizini açıp icinden dış fırça ve diş macun ikilisini alıp tuvalete girdim.
----------------
"Ben hava almaya çıkıyorum" dedim bağırarak salonda kahvaltı yapan geniş aileye.
"Kahvalti?"
"Yok aç değilim"
"Olurmu öyle sey hiç bi-"
"Değilim dedim" ve dış kapiyi açıp dışarı çıktım. Öylece yürüyordum nereye neden gittiğimi bilmeden o sirada ağzımı kapatan elle cirpinmam bir oldu...Merb merb merb jrjdndj yine +5 vote de yb sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
RomanceİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)