Romantik Aşıklar -25-

212 16 0
                                    

Ellerim titremeye başladı. Arayan Semihti resmen gördüğüm rüyanın etkisindeydim. Telefonun başında olan Semih'in alo alo seslerini duyduğumda irkildim ve telefonu kulağıma götürdüm.
"Semih seni çok özledim hemen buraya gel"
"Hemenmi prenses haftaya ordayim bak güzelce yemek yap bana"
"He öküz he hemen boğazını düşün sen kapatıyorum işim var"
"D-dur of Nazlı sende tamam yemek yapma sen bana yetersin kardeşlerin en güzeli"
"Ya utandirma gerizekalı neyse kapatıyorum ben"
"Bay canıw mucuk"
"Iyy kapa kapa"

"Kimmiş" Selinin meraklı bakışlarını hiçe sayarak koltuğa oturdum.
"Kimmiş diyorum Nazlı"
"Semih amk Semihti oldumu"
"Oha oha ne diyo burayamı geliyo çok özledim onu"
"Ohohohoho tükürük boğazıma kaçtı selin su getir bana"
Geber ali bakışı atıp önüme döndüm.
"Oo paşam kalk kendi suyunu kendin al"
"Tamam durun bir centilmenlik yaparak suyu ben getiriyorum" ana savaş sen yaşıyormuydun.
Pehh centilmene bak amk bakışı atıp telefonumda oyun oynamaya başladım.
Tam leveli gecicekken amk birisi mesaj atti ve tabiki yandim telefonu koltuğa fırlatıp elimi yüzümden geçirdim. Savaş ellerini teslim olurmuşçasına kaldırdı ve Özür dilerim bakışı attım. Elimle boşver yapıp yerime oturdum.
"Pi dakka pi dakka neden D C oynamıyoz"
"Uşengece bak amk D C miş"
"Herneyse oynuyormuyuz"
"Ben oynamam çok az kişiyiz"
Savaş elindeki suyu Aliye uzattı ali elindeki sudan bir yudum bile almadi aq
"Hani tükürüğun bogazcigina kacmisti peh"
"Geçti ya"
"Tabi tabi"
---
Zır zır zır alarmın sesiyle gözlerimi zar zor açıp odada gezdirdim haydi Bismillah. Rutin islerimi halledip üzerimi giyindikten sonra saçlarımı salıp uçlarını kıvırdım. Çantamida alıp aşağıya güzel havalı bir giriş yapicaktimki gözüm savaşa takıldı bi ben sirittim bi o derken kendimi yerde buldum.
"Ah kafam"
"İyimisin Nazlıcım" evet bu ses Rana ablanın sesiydi ona sanane bakışı attım ve kendimi toparladım. Alttan alttan savaşa bakarken sirittigini gördüm karşılıklı oturduğumuz için fırsat bilip alttan tekmeyi geçirdim. Savaşın ağzından minik bir inileme çıkınca siritmaya başladım.
"E hadi çocuklar doyduysaniz okula gidelim"
"Tamam tamam hadi görüşürüz annem" dedim ve Selin le annemi öpmeye başladık.
"Ay tamam gidin iyi dersler" dedi ve güldü annem el sallayıp dışarı çıktık ve Alinin arabasına bindik.
--------
4 lü yürürken yanımıza bir kız gelip elini uzatti gozlukleriyle iki kulak saciyla hafif toplu bedeniyle çok tatlı bir kızdı ama saçı çok anlamsız gelmişti neyse.
"Merhaba tanisabilirmiyiz adiniz ne"
Sıra sıra isimlerimizi söyleyip sinifa geçtik ve en arka siraya yayıldım.
"Nazlı yılmaz'
"Evet benim"
"Seni cagiriyorlar" henüz hoca gelmediği için firsat bilerek bizimkilere ürkek bakışı atıp siniftan çıktım.
"Selin yılmaz senide cagiriyorlar"
Selin ile ben koridorda yürürken karşımda bir anda Semih belirdi
"Yaa semihhhh"
"prensesss"
Benim semih dememe karşı selin hep abi diye seslenirdi.
"Ya abi ne güzel bir sürpriz bu"
"Dayanamadım 1haftaya geliyim dedim varmi sizin erkek arkadaslariniz çokmu rahatsız ediyo valla dalarim"
"Ya semih gelir gelmez allah aşkına" elime bizim evin adresini yazıp semihe verdim ve gitmesini okudlan çıkınca geleceğimizi söyledim oda kafa sallayinca çıktı ve bizde derse girdik.


Romantik AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin