Savaşı öle görünce birden yanına yattım ve göğsüne kafamı yasladım. Bana göre çok huzur vericiydi. Gözlerim kararmaya başladı Nazlı kızım buldun rahat yeri ohh yat... Kes iç ses ve birden gözüm kapandı.
------
Kalktığımda dudaklarımız birbirine değmek üzereydi , ben salak gibi hala Savaşı izliyordum ,Savaş gözlerini kırpıştırıp açtığında oda şokta olcakki birbirimize bakıp duruyorduk.
''B-b-b-en öz-zür d-d-d-dd-d-ilerim.'' Yine kekeledim al işte hep bunlar ya heycanlanınca yada korkuncu oluyordu.
''Tamam , tamam. '' sırıtıp ''Buldun rahat yeri yat tabi.'' Azım aralanmıştı
''Kapat ağzını sinek kaçıcak.'' iyice sinir olmuştum. Sinir şey nolcak (!)
''Açlıktan ölmek istemiyorsan kahvaltı yap.'' diyip , kapıyı sertçe vurup çıktım.
-Selin den -
Aliyle o kadar çok yeri gezmiştik ki , bugün çok güzeldi keşke yorulmasaydık...
'' Bugün için çok teşekkür ederim.'' dedim ve arabanın kapısını kapattım. Bir şey dememişti odun nolacak , odamın kapısını açtım ve duş almak için ılık suyun altına girdim o kadar rahatlatmıştı ki biraz uyusam fena olmazdı. Sonuçta Alilerin düzenlediği partiye gidecektim hemde kendide demişti gel diye...
-Savaş dan-
Nazlı elinde tepsiyle müştemilata girmişti. Herhalde açlıktan ölmemi istemiyordu dudağımı kıvırıp ,
''Çok saol.'' ''Nazlı sana birşey söylemem gerek''
Nazlı kahvaltıyı masaya koyup , koltuğa oturdu
''Söyle.''
''Akşam Alilerin partisi varmış bana eşlik edermisin?''
''T-tamam''
Yine kekelemişti , hafifçe gülüp
''Peki''
-Nazlı dan-
Hemen tamam demiştim , üstüne birde kekelemiştim. Allah belanı versin Nazlı napacağını şaşırdın iyice. Saat 7:30 du hazırlanmam falan 8 i sürer diye düşündüm. Suyu açarak banyoya girdim. Çıktıktan sonra iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim. Ne giyeceğimi bilmezken beyaz bir elbise çıkardım dolaptan dizimin 1 veya 2 karış üstündeydi. Sıra saçlarıma gelince havluyla suyunu sıkıp , kuruttum sonra kırık fön çektim. Makyaj olarak vişne çürüğü ruj ardından rimel siyah göz kalemi falan filan derken hazırdım. Aslında böle pek süslenmeyi sevmem ama Savaş yanımda olcakti evet doğru söylemek gerekirse ONDAN HOŞLANIYORUM. Ayyyy yerimde salak gibi hopluyordum...
Not: Melisayı falan katmak istemedim her ne kadar savnaz yoğunlukta olsada alsel de olacak.
Bir dahaki bölümde parti yerini anlatıcam falan filan :D Vote vermeyi unutmayın :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
RomanceİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)