Parmaklarımın uçlarında ses çıkarmamaksızın yürüyorum nedeni ise Ali, Selin ve Savaş'ın ne konuştuğunu dinlemek için. Selinin odasına girdim ve boş bulduğum dolab kısmına girdim. Konuştuklarının yarısını duymuştum Selinin odasını konuşuruz falan filan aman da ben burda çok huzursuzum lan. Götüm bi sığamadı neys.
''Öylemi Ali öylemi Nazlı Savaş'ın çocuk gibi triplerini çekemez anladınmı''
''Çocuk kıskandı anlamıyormusun Selin suç kardeşinde''
''Tamam uzatma bu iş bize düşmez sende daha fazla burnunu sokma Ali hallederlerse kendileri halletsinler''
''Ya biz Selin ya bize nolucak hep böylemi olucaz''
''Konu Nazlıyla Savaş'tı ne ara biz olduk Ali!''
''Yeter Selin anlıyomusun seni beklemekten sıkıldım''
''Yaa yazık sana bekleme o zaman Ali bekleme ben yokum artık şimdi çık odamdan'' Ali'nin kapattığı kapı sesinden sıçradığım için saçma bir şekilde hıçkırık tuttu. (Şimdi ben hıçkırık sesini nasıl yapcam mk ksdfjsd herneys)
''Kim var orda'' Allah'ım sana geliyorum inş dolabı açmaz inş inş ve dolap açılır amk da amk fsdkjflds
''Nazlı ne işin var burda'' zorlukla yan dönüp ayağımı uzattım
''Çok rahatmışda burası öyle böyle değil biliyormusun deniyim dedim''
''Saçmalamada kalk''
''Aaa şuna bak ben rahat ediyorum burda bikere tamammı Selin neye uzun lafın kısası ben odama kaçar he bu arada Aliyle sen çok yakışıyorsunuz keşke ölseniz'' dedim ve uçarak odama gittim. Al işte şimdide Rana ablanın sesi geliyo çaktırmadan salona indim ve kulak misafiri oldum kim benmi, ben hayatta dinlememe geçiyodum duydum aman sizde canım *-*
''Anne ben bu evden gidemem anlıyomusun gidemem''
''Bende inanki gitmeni istemiyorum Savaş ama şartlar bunu gerektiriyor''
''Bir psikolojisi bozuk adam için düzenimi bozamam korkmuyorum ondan''
''Savaş çok ileriye gittin. Al bu anahtarları gideceğin yeri biliyorsun'' gözümden düşen damlaları hiçe sayarak odaya daldım
''Hayır Savaş hiç bir yere gidemez izin vermem anlıyormusunuz''
''Nazlı seni ilgilendiren bir konu değil lütfen çıkarmısın dışarı''
''Hayır Savaş gidemez izin vermem gidemez'' dedim ve Savaş'ın elini tuttum
''Yoksa bende onla giderim evdekilere siz açıklama yapmak zorunda kalırsınız''
''Nazlı çok ileriye gidiyorsun bu seni ilgilendiren mesele değil lütfen çık''
''Hayır çıkmıcam Savaş nereye ben oraya yürü Savaş gidiyoruz''
''Hayır Nazlı gitmiyoruz gitmem gerek annem haklı özür dilerim ver anne anahtarları'' Savaş tam yürüycekken kolunu tuttum
''Hayır Savaş gidemezsin beni bırakma nolursun'' Savaş nazikçe kolunu çekti ve
''Gitmem gerek'' dedi ve kapıdan öylece çıkıp gitti kaçdır gidişini izliyordum ve izin veriyordum.
''Savaşşş'' dedim ve diz çöktüm ''Hayır beni bırakıp gidemezsin''
''Kalk Nazlı şartlar böyle emin ol Savaş için en iyisi bu''
''Elini kolumdan çek sen annemisin be insan göz göre göre oğluna defol git diyorsun koruyamıyormusun ondanmı Rana hanım o yüzdenmi''
''Cevap veremeyeceğim Nazlı''
''Verme zaten'' dedim ve hızlıca odama çıktım neden ben hep neden
-Selin den-
''Soğuk üşüyeceksin''
''Hissetmek istiyorum, özlüyorum seni Ali her dudağun dudağıma değişinde içimde daha çok kuvvetlenen aşkı hissetmek istiyorum''
''Geçiçek atlatıcaz''
''Sen özlemiyormusun Ali''
Ali bana yaklaşarak saçımı öptü ve geri çekilde fısıldayarak
''Hemde çok özlüyorum''
''Biz olalım o zaman aramızdaki engelleri aşalım''
''Olmaz yapamayız ben yapamam''
''Yine aynı şeyleri sölüyorsun''gözümden gelen yaşı sildim ve Aliyi öylece bırakıp gittim
A-ali yerimden sıçrayarak kalktım 2 saat uyumak için alarm kurmuştum biliyorum çok saçma ama neys rüyamıymış aq ya üf terliklerimi giyip mutfağa geçtim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
Storie d'amoreİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)