Odamın kapısını kilitleyip , yatağın üstüne oturan Savaşın yanına gittim '' İlk kim anlatsın senmi benmi ? '' dedi gülümseyerek ''sen'' dedim göz kırparak.
---------------------------------------
- Savaş dan -
Nazlı ''sen'' diyince , düşündüm anlatıp anlatmamak arasında gidip geliyordum.
''Hadi Savaş 1 saat falan bekleyelim mi böle ? . ''
Nefes Alıp verdikten sonra ''ben...'' dedim ve telefonum çaldı. Arayan KUZEN yani Aliydi
''Nazlı özür dilerim bakmam gerek.''
''Tamam sorun değil'' dedi ve kapının kilidini açıp dışarı çıktım.
''Efendim kuzen.''
''Ya kuzen özür dilerim rahatsızlık veriyorum ama.''
''Sorun değil söle.''
''Ya biliyosun belkide bilmiyosun'' dedi gülerek sonra devam etti'' 2 3 gündür rahatsızım, bizim arkadaşlarda GEÇMİŞ OLSUN ALİ... diye birşey planlamışlar parti gibi gelirmisin diye sorcaktım.''
''Kuzen Mert falan ordadır şimdi boşver.''
''Kuzen sen benim için geliyosun başka biri için değil.''
''Tamam kuzen'' diyip kapattım. Nazlının kapısını vurup içeri gircektimki...
- Selin den -
Yatağıma uzanmış , telefonumdan müzik dinlerden şarjımın bitmek üzere olduğunu gördüm. Pijamalıydım , pijamalarımı çıkartıp göbek üstü gri tişörtümü giydim altına ne giyebilirim diye bakınırken buz mavisi şort beni al al beni al diyordu , onuda geçirdikten sonra baykuşlu kolye takıp telefonumu elime aldım aynadan kendime baktımmm ımm kendime tam puan verince dışarı çıktım.
Hava esiyordu, çimlere uzandım gerçekten rahatlatıyordu.
''Üşeyeceksin'' dedi arkadan bir ses. Arkadamı döndüğümde o sarışın çocukla karşılaştım.
''Sanane''diyip odama çıktım. Fazlamı sinirlendim ne tekrardan pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.
- Savaş dan -
Odaya girdiğimde nazlının uyuduğunu gördüm. Rahatsız etmemek için hemen odadan çıktım.
Müştemilata girdim. Uyumak istiyordum gözlerimi kapadım.
- Nazlı dan -
Sabah uyandığımda sersem gibi hissediyordum başımda ağrıyordu. Dün Savaşın telefonu çalmıştı. Falan filan neyse kapının çalmasıyla kendime gelip ''gel'' dedim
''Kızım hadi kahvaltıya''
''Tamam prensesim geliyorum'' dedim. Annem gülümseyip kapıyı kapattı.
Dolapla bakıştıktan sonra. Yüksek bel açık mavi pantolonu alıp , üstüne beyaz tişört giyip kombinimi tamamladım. Annemin aldığı bileklikten 2 3 tane koluma yerleştirdim. Makyaj olarak rimel sürüp , saçlarımı üstten toplayınca hazırdım. Aşağıya indiğimde herkes masadaydı birtek Selin yoktu, neden diye düşünmeme gerek yok süsleniyordur yine süslü nolcak!
''Günaydın''
''Günaydın Nazlıcım , buyur otur'' dedi Rana abla.
Sandalyemi çekip oturdum ve tabağıma kahvaltılıkları koymaya başladım.
- Selin den -
Pijamalarımı çıkartıp deri şortumu üzerinede beyaz arkası dantelli tişört giydikten sonra sonsuzluk işareti olan kolyemi ve bilekliği taktım saçımı tarayıp yine aynaya baktığımda
SELİN KIZIM YİNE YAKIYOSUN YANİ
Biliyorum iç ses diyip sırıttım.
Aşağıya indiğimde yine en son geldiğimi farkettim Özür dileyip Alinin yanına oturmak zorunda kaldım. Yemeğimi yedikten sonra taksiyi çağırdım.
''Birlikte İstanbulu gezebiliriz'' ''Yani gezdirebilirim''
''Olur'' dedim yani Selin kızım neden hemen olur diyosunki yaaaa
''Tamam atla'' dedi. Ve birlikte gezmeye başladık
- Nazlı dan -
Müştemilata geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim. Savaş kahvaltıya gelmemişti , demekki uyuyormuş nasılda güzel oluyuyo ya ''Nazlı ne diyosun kızım kendine gel'' aman tanrım sesli söyledim Allah belanı versin Nazlı ya çocuğu uyandırıcaksın.
Savaşı öle görünce birden yanına yattım ve göğsüne kafamı yasladım. Bana göre çok huzur vericiydi. Gözlerim kararmaya başladı Nazlı kızım buldun rahat yeri ohh yat... Kes iç ses ve birden gözüm kapandı.
NOT : VOTE <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
RomanceİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)