Romantik Aşıklar -31-

224 18 0
                                    

-Nazlı dan-

Büyük bir alışveriş listesi hazırlayıp markete doğru yol aldim. Kaşı patlamış olan kocama aburcubur alacaktim. 4-5 tane çikolata alip sepete tiktim. Bisküvilerin tarafina geçip onlardanda sıkıştırdım.
----------
Evin kapısını büyük bir zorlukla açıp poşetleri yere birakmam bir oldu.
"Ay öldüm Savaş nerdesin"
"Burdayim birtanem"
"Al şunları da tıkın"
"Çok ayıp sevgilim beni öyle bir görünce askımlar falan öyle demiyordun"
"Şey ya şey oldum ben orda"
"Ney"
"Şey işte şey p-panik evet panik oluverdim" elimle alnimi silip koltuğa oturdum.
"Hı öp bakalım kocanı" dedi eliyle yanağını göstererek
"Salak ya" eğilip yanagina küçük bir öpücük kondurup geri cekildim.
"Bu gece" devam etmesine izin vermeden lafa girdim.
"Aa şey sana çikolata aldim biliyormusun yiycenmi" dedim ve en tatlı surat ifademi yaptım.
"Yapma öyle öperim bak" elimle bir dakika işareti yapıp kapının önüne bıraktığım poşetleri alıp mutfağa girdim. Buzdolabına ilk sütleri yerleştirdim. Sonra tezgaha 2-3 tane çikolata bırakıp geri ürünleri buzdolabına yerleştirdim. Hepsini teker teker yerleştirdikten sonra tezgaha bıraktığım çikolataları alıp geri salona döndüm o sirada telefonla konuşan savaşa kulak misafiri oldum
"Tamam.. sakin olsana.. tamam diyorum... ikna ederim... gerisini duyamadim çünkü sanırsam savaş telefonu yüzüne kapatmıştı. Salona girdiğimde elimdeki çikolataları savaşa fırlatıp koltuğa oturdum.
"Anlat"
"Neyi"
"Kimi ikna edicekmişsin"
"Ya arkadaşlarla aramızda bir konu"
"Peki" dedim ve önüme döndüm ısrar etsemde anlatmayacagini biliyordum. Boşver kızım Nazlı,  yakında çıkar kokusu.
-------
-Selin den-

Yatakta bir o yana bir bu yana donmekten midemin bulantısı iyice siddetlenmisti ve dayanamayip kosarak tuvalete girdim ve girdiğim gibi kusmam bir oldu. Küçükken kusunca hep aglardim simdide o günlerdeki gibi ağlıyordum. Ter içinde kalan alnimi sıcacık bir çift el tutunca korktum ve arkamı döndüm. Sıcacık mavi gozleri zaten beni benden aliyordu (dksjkdhedhjd nys)
"İyi misin"
"Iyiyim teşekkürler" havluyla ağzımı silip karnımı tuta tuta yatağa girdim.
"Selin"
"Hıı?"
"Hamile olabilirmisin"
Kapalı gözlerimi pörtleterek doğruldum.
"Korkma ! Sanmıyorum

+5 vote yb canlarıw

Romantik AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin