'' Kızım ahah yapma dur ahahahahah Selin pişman olcaksın'' dedi ve belimden tutup kendine çekti dudaklarını dudaklarıma bastırıyordu. İtiyordum faydası yok öküz işte ama sonra nolduysa karşılık vermeye başladım...
------------------------
- Selin den -
Neden karşılık verdiğimi bilmiyordum. Ali yavaş yavaş çekilirken gözlerimi açmıştım. Öylece bakıyordum Ali'ye , acaba oda Savaş gibi yanlışlıkla falan dermiydi off.
''Y- ya napıyoruz biz''
''Küçük bir öpücük büyütme!''
Gözlerimi devirerek halının şeklini incelemeye başladım , yani her şey bu kadar basitmiydi?. Bu benim ilk öpücüğümdü lanet olası ilk ! hemen yataktan kalktım , sinirlenmiştim yani kim sinirlenmez kapıyı vurup dışarı çıktım salak gibi dudağıma dokunuyordum neden çünkü malım ben.
- Nazlı dan -
''Afiyet olsun izninizle'' diyip sandalyemi düzelttim. ''Annecim biraz daha uyumak istiyorum uykumu alamamışım herhalde'' deyip Savaşa baktım.
Koşuyordum şimdi siz neden koştuğumu soracaksınız ki bir an önce yatağıma kavuşmak istiyordum biliyorum saçma neyse. Ama yürüyüş yapar gibi ne hızlı ne yavaş bu sayede yürüyüş yapmış oluyorum. Aklımı seveyim.
Biri kolumu tuttuğu anda kafamı çevirdim kim olacak Savaş.
''Ne vardı''
''Nazlı ben cidden özür dilerim yani of anlıyormusun özür dilerim ben sevdiğini biliyorum ama biz arkadaşız daha ötesi olamayız''
''Ya bak Savaş sen ne dediğinin farkında mısın sen beni sinir etmek için mi doğdun lan yeter seni sevdiğim falan yok bundan sonra senle iki yabancıyız anlıyomusun , zaten daha fazlası da olamayız''
Odama geçip kapıyı sertçe kapadım. Hemen ayıcıklı pijamalarımı üzerime geçirip gözlerimi kapadım.
- Selin den -
Bir parka geldim. Neden geldiğimi bende bilmiyorum aslında çocuklardan nefret ederim böle ağlarlar falan baş ağrısından başka bir şey değil. Telefonum ısrarla çalıyordu kim olcak sevimsiz ALİ oflayarak telefonu açtım.
''Ne var''
''Selin nerdesin''
''Sanane ya seni ilgilendirmez'' tam kapatıcakken önümdeki çocuk ''Annea pamuk şekerrr''
ya çocuk yürü git ya yerimi belli ediceksin ya öf.
''Kapamam gerek'' deyip suratına kapadım , ohh iyi oldu .
Hem çekirdek çıtlayıp , hemde çocuklarıyla ilgilenen anneleri izliyordum bendemi böyle olucam acaba diye iç çekerken arkada kırmızı bi araba kornaya basıyordu kim diye bakarken Ali'nin olduğunu gördüm , hemen çekirdeğin poşetini kavrayıp yürümeye başladım o sırada arabanın kapısı kapandı ve biri koşarak kolumu tuttu.
''Dur bir konuşalım Selin''
''Konuşacak bir şeyimiz yok Ali ''
''Var sana sölemem gereken birşey var''
''Ne var Ali ne! resmen benle oyun oynuyorsun''
''Ben böle olsun istemedim''
''Of senle uraşamıcam'' deyip arkamı döndüm o sırada beni kolumdan tutup, kendisine bakmamı sağladı napıyor bu salak!. Ve birden dudağını dudağıma bastırdı.
Vote ve yorumları bekliyorum =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
RomantikİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)