Aslında böle pek süslenmeyi sevmem ama Savaş yanımda olcakti evet doğru söylemek gerekirse ONDAN HOŞLANIYORUM. Ayyyy yerimde salak gibi hopluyordum...
------------------- -Selin den-
Dolabım bana ben ona bakıyordum. Gözüme mavi düz bi elbise takıldı, kısaydı ama giyecektim.
Şeftali rengi ruj , rimel , eyeliner , allık sürüp makyajımı tamamladım. Bugün biraz diğerlerine göre sade olmuştum ama olsun. Aynanın karşısına geçtim YA KIZIM SELİN YİNE YAKIYOSUN ''Biliyorum iç ses'' diye sırıttım. O sırada içeri biri girdi
''Sen kendi kendine mi kanuşuyosun öyle'' Ali'nin sesiydi bu arkamı döndüğümde sırıtıyordu.
''Biliyorum çok güzel olmuşum'' dedim dudağımı kıvırarak. Kolunu açtı oha ilk defa odunluğunu sergilemedi odun nolcak hayvan , koluna girdim. (fesat anlamayınız pls :D) Aşağıya inerken ben , Ali , Savaş , Nazlı hariç herkes yemek yiyordu. Oha oha 1 dakika Nazlı ve Savaş yuh yuh Nazlı ve Savaştan bahsediyoruz onlardamı gelicekti hemde birlikte :O .
- Savaş tan -
Nazlı'nın kapısı vurdum.
''Gel!''
Kapıyı açtığımda üzerine tam oturan ve güzelliğiyle büyüleyen Nazlı vardı. Onu artık pantolonlarla görmeye alıştık sayılır elbise bir tuhaf geldi.
''Neyaaa'' diye bağırdı cırtlak sesiyle senin gibi güzel kıza yakışıyomu Nazlıcım. '' Çokmu kötü olmuş yeaaa'' diye devam etti , nefesini vererek yatağa oturdu.
Yanına oturdum çenesini tutup , nazikçe kendime çevirdim.
''Hayır çok güzel olmuşsun''
''Yeaaa vallammı''
Gülerek ''Çocuk gibisin Nazlı valla'' dedim gülerek. Kolumu açtım ve koluma girdi. Aşağıya inerken Aliyle Selinde gidiyorlardiki...
''Kuzen bekle beraber gidelim''
''Tamam kuzen hadi atlayın''
-Nazlı dan-
Bana çocuk demişti. Ve mutlu olmuştum lan noluyo bana Nazlı kendine gel. Birinin beni dürtmesiyle yanıma baktım.
''Benimi düşünüyosun''
''He Savaş benim işim gücüm yok seni düşünüyorum'' Ya nazlı çarpılcaksın şimdi.
''Peki'' diyerek önüne döndü. Bozuldumu suratı ne yoksa odamı beni seviyoooo. Valla odamda olsam oynardım. :D
- Parti Yerinde - Nazlıdan devam-
4 Kişilik koltuklardan birine oturduk. Mert yanımıza geldi ve
'' Selam gençler oturabilirmiyim''
''Tabi'' diyerek yana kaydım. Savaş kulağıma eğilip
''Niye senin yanına oturuyor. Benim yanım boş mesela'' Oha kıskandınmı sen kas çiftliği.
''Senin kollar omuzlar maşallah sığmazki çocuk oraya yada aaaa bir dakika sen benimi kıskandın yoksa'' dedim ve sırıttım.
''O-o-ondan değilde şey'' ''Yani şey''
''Ne Savaş''
''Of boşver napıyosanız yapın'' deyip yanımdan kalktı. Peşinden gittim ve duvarın orda oturuyordu. Biraz kızgındı ama hayla masum. Kızım Nazlı ne diyorsun sen ya
''Oturabilirmiyim'' dedim saçımı kulağımın arkasına alarak
''Otur'' Odun ya tabi mal şey salak gerizekalı
''Savaş sen benimi kıskandın'' dedim
''Ne alakası var Nazlı o çocuğa bir türlü ısınamıyorum''
''Bence gayet sevimli'' '' Tabi yakışıklıda'' Bilmiyorum ama onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.
''O ZAMAN ONUN YANINA GİDEBİLİRSİN NAZLI!'' dedi bağırarak , korktum lan ayı mübarek
''Şuan senin yanındayım onun yanında olmak isteseydim onun yanında olurdum ben kendi isteğimle buraya geldim seni yanlız bırakmak istemedim tamam ona ısınm...'' Lafımı kesen dudaklarıydı. Savaş beni ö-öptü.
Not: Selamlar inşallah beğenirsiniz. Vote vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Aşıklar
RomanceİKİ KIZ KARDEŞ , İKİ KUZEN BAKALIM HAYATLARİ AMA aşk HAYATLARI NASIL OLUCAK ? :)