letter ➏

529 71 3
                                    

Kedves Luke,

Utoljára egy hónapja írtam neked, de ma anya megtudta és a kezembe nyomott egy papírt és egy tollat, mert ő nem azért fizeti az orvost, hogy ne csináljam meg a kiszabott feladatokat. Már nem érzem szükségesnek, hogy írjak neked. Sok időt töltök Harry-vel. Ő el tudja tereli a koncert óta a gondolataimat rólad. Kibaszottul fáj, Hemmings, mert tudtad, hogy ki vagyok és én sosem akartam ezt. Csak találkozni akartam veled, kapni egy ölelést talán még egy közös fotót is aztán hazajöttem volna folytatni a szomorkodást miközben a gyönyörű hangodat hallgatom. Komolyan mondom, nem tudom anélkül hallgatni a hangod, hogy sírni kezdenék. Ne aggódj, nem vagyok őrült. Csak tudatni akartam ezt veled mielőtt eljössz a házamhoz és rám kiabálsz, amiért elfutottam. Mindegy is, hogy van Michael és Calum? Michael nagyon kedves volt velem, amikor találkoztunk. Nagyon hálás vagyok neki, mert már közel álltam ahhoz, hogy pánikrohamom legyen.

Emlékszel, amikor az Amnesia-t énekelted a koncerten? És az a nyálas beszéd, amit előtte mondtál? Az a nyálas beszéd olyannyira meghatott, hogy sírtam. A lány, aki mellettem állt furcsán nézett rám, amikor meglátta a versenyautó gyorsaságával leszáguldó könnyeket az arcomon. Nem lehettem valami szép látvány. Amikor hazaértem egy üzenetet találtam az ajtómon. Természetesen anya hagyta. Az állt rajta, hogy beszélnünk kell, ha hazaér. Tudod miről volt szó? Azt mondta, hogy ki kell költöznöm. Harry megnyugtatott, hogy maradhatok nála egy darabig. De meddig? Mikor lesz elege belőlem? Egyszer biztos onnan is el kell mennem. Neki is megvan a saját élete, egy pasija, családja. biztos nem akarják, hogy mindig körülöttük legyek. Senki se akar maga mellett tudni többé. Beszélni akarok veled, de tudom, hogy utálsz. Nem vagyok meglepődve. Én is utálom magamat.

Ma olvasgattam a rólatok szóló híreket és az egyik cikkben az én képem is ott van, ahogy kint állok a buszotoknál azzal a felirattal, hogy "a magányos fiú órákat vár, hogy láthassa a kedvenc bandáját". Kitalálhattak volna valami izgalmasabb címet is vagy megkérdezhettek volna, hogy beleegyezem e egyáltalán abba, hogy felhasználják a képemet. Basszus Luke. Fél vagyok háborodva, hogy felhasználták a képem! Csak viccelek nyugi.

Viszlát Lukey :]

Ashton

letters ➼ lashtonWhere stories live. Discover now