letter ➑

545 70 5
                                    

Kedves Luke,

Nagy valószínűséggel ez az utolsó levelem, amit neked írok. Az utóbbi három hónapban nem írtam, mivel minden napom veled töltöm. Annyira új és szürreális ez az élmény.. nem tudom, hogyan hálálhatnám meg neked. Mindig elkísértél az orvosomhoz és az édesanyámat is sikeresen meggyőzted arról, hogy boldog vagyok és vigyázol rám. Harry és a kedvese Louis egy bandában vannak és nemsokára velük fogunk turnézni. Neked köszönhetem, hogy most itt vagyok és élek. Mindig mellettem álltál, amikor összetörtem. Minden egyes alkalommal, amikor sírva találtál a hotel fürdőszobájában az öledbe ültettél és azt mondtad szeretsz, és addig szeretni fogsz, amíg meg nem halsz. Még anya sem meri ezt mondani nekem. Ugyan már hiszen kidobott a házból, mert depressziós vagyok és nem akart többet foglalkozni velem. Sajnálom, hogy most neked kell törődnöd velem bár mindig azt, mondod, hogy nem bánod.

Köszönöm, hogy ilyen jó voltál hozzám ebben a pár hónapban.. nem.. első sorban szeretném megköszönni, hogy elolvastad az első levelemet. Nélküled.. ha te nem lennél, akkor én már rég halott lennék. Megmentetted az életemet Hemmings ezt sose felejtsd el.

Szeretlek.

Ashton.

//

Ashton óvatosan helyezte a levelet Luke párnájára majd kivánszorgott a buszból és a hátsó ajtóhoz indult. Boldogsággal töltötte el, ahogy a rajongók a nevét sikítozzák. Mosolya hatalmas vigyorrá vált, amikor körbenézett az arénán. Ez a helyszín sokkal nagyobb volt az eddigiekhez képest. A menedzserük még mindig oda-vissza futkosott, amikor a színpadra szólították őket. A négy srác csillogó szemekkel pislogott egymásra, majd amikor a fények kialudtak bombaként robbantak be a színpadra. Mindegyikőjükre ráirányult egy-egy reflektor mire a közönség hatalmas őrjöngésben tört ki.

"Hello Sydney! Mi vagyunk az 5 Seconds of Summer! "

Ashton szívverése felgyorsult, amikor elkezdett játszani és érezte, ahogy az adrenalin szétárad a testében. Gyakran pillantott a fiúkra és figyelte, ahogy a rajongók velük éneklik a már jól ismert szövegeket. A koncert nemsokára véget ért és a színpadról leérve, nevetve ölelték át egymást, ünnepelve az első aréna koncertjüket. Ashton és Luke hosszú ideig ölelték egymást majd kéz a kézben sétáltak a turné buszukhoz figyelmen kívül hagyva a sikítozó rajongókat. Abban a pillanatban nem érdekelte őket, hogy a róluk készült képekkel lesz tele az internet, mert együtt lehettek és semmi sem választhatta szét őket.

letters ➼ lashtonWhere stories live. Discover now