Kedves Ashton,
Eddig sosem mondtam el, de mindig írok neked válaszlevelet. Még akkor is írtam, amikor te nem írtál. A mai koncert szuper volt, csodálatosan doboltál. Több száz kép van rólunk twitteren és instagramon és persze van pár elmaradhatatlan utálkozó komment is. Kérlek, ne vegyél róluk tudomást. Ők sosem fogják megérezni, hogy milyen kemény munka idáig eljutni. Számukra mi csak pénzéhes buzigyerekek vagyunk, hagyd rájuk. Mi tudjuk az igazságot.
Holnap lesz a második közös koncertünk Sydney-ben, már tűkön ülve várom! Utána lesz időd beszélgetni Harry-vel. Emiatt is izgatott vagyok, hiszen alig láttátok egymást az elmúlt pár hónapban. Harry folyamatosan üzeneteket küldözget, miszerint nemsokára el kell mennünk együtt egy dupla randira. Idegesítő..
Nagyon, nagyon szeretlek Ashy!
Lukey
//
Luke elrejtette a levelét a bőröndje aljára, a többi Ashton-nak írt levél közé. Nagyon szerette volna odaadni Ashton-nak a leveleket, de még nem találta meg a megfelelő alkalmat.
"Luke, itt vagy?" hívta Ashton a busz ajtajából.
"Egy pillanat! A telefontöltőmet kerestem!" hazudta Luke miközben becipzárazta a bőröndjét és visszarugdosta a szekrény alá. Sarkán megfordulva a busz elejébe futott, karjait Ashton nyaka köré rakta ezzel közelebb húzva magához. Ajkaik összeértek, de abban a pillanatban szét is reppentek, amikor Michael megköszörülte torkát.
"Pornó!" kiáltotta, mire a mellette álló Calum hangosan felnevetett. A négy srác a busz hátuljában levő kanapéhoz sétált és lehuppanva rá bekapcsolták a tévét egy jó műsor után kutatva. Mindkét páros egymást átkarolva feküdt. Végül egy filmnél kötöttek ki, ami nem volt túl ijesztőt, úgyhogy ki tudják majd magukat pihenni másnapra.
"Szeretlek Lukey." suttogta Ashton miközben fejét Luke mellkasára hajtva hallgatta kedvese szívdobogását.
"Én annál is jobban szeretlek baby."