Ik hoorde wat stemmen. Ik kreunde. Wat was er ook alweer gebeurd. Ik ging met mijn handen over mijn gezicht en opende mijn ogen. Ik keek naar mijn zeven broers. Ze zaten op stoelen. Ik lag op een bank. Ik ging rechtop zitten, 'waar ben ik? Wat is er gebeurd?!'
Astaroth grinnikte, stond op en liep naar me toe. Hij pakte mijn arm, 'luister zusje. Zoals ik gisteren al zei wil ik met je naar bed. Jij bent vanaf nu een speeltje van mij.'
Ik duwde hem weg, 'waar is vader?'
'Heb ik opgesloten. Zonder drietand dus hij kan niks. Ik heb nu het bevel hier. Dus jij gaat doen wat ik zeg!'
'Nooit van mijn leven.'
'Het is dan mooi' zei Cinead 'dat jouw vrije leventje hier ophoud.'
Ik snoof, 'en waar is Julian?!'
'In een cel' zei Aiden.
'En jij gaat nu mee' zei Astaroth 'naar mijn kamer.'
Hij pakte me beet en trok me omhoog. Hij sleurde me mee de kamer uit naar zijn kamer. Ik stribbelde tegen. Heel erg. Opeens kwam er een wachter aanlopen. 'Prins Astaroth weet u waar uw vader is?'
'Hij heeft mij het zeggenschap gegeven' zei mijn broer nors, 'maar wat wil je?'
'Ehm... zes nieuwe maagden.'
'Haal mijn broers dan kunnen we de meisjes verdelen' zei mijn broer geërgerd 'snel.'
De man rende weg. Mijn broer trok me mee naar de troonzaal. Hij trok me mee naar de troon van vader en ging zitten. Hij trok me op zijn schoot. Ik wilde opstaan. Hij gromde en sloeg een arm om mijn middel. Hij ging met zijn hand tussen mijn benen. 'O nee' zei ik 'laat me los!'
Hij grinnikte en trok me nog dichter tegen zich aan.
'Laat me los' zei ik boos.
'Lucy' zei hij 'ik wil een deal sluiten. Jij wacht op de balustrade totdat ik de meisjes heb verdeeld dan laat ik je naar Julian gaan.' Hij hield zijn platte hand voor me. 'Deal?'
Ik legde mijn hand op zijn hand en zei: 'deal.'
Hij liet me los. Ik liep naar de balustrade en bleef erop staan. De rest van mijn broers kwamen binnenlopen. Ze gingen op hun tronen zitten. Een paar minuten later kwamen zes meisjes binnenlopen. Ze waren jong. Ongeveer zestien. Mijn ogen werden groot en mijn gevoel van afschuw werd steeds groter. De meisjes keken bang naar mijn broers. 'Goed' zei Astaroth 'broertjes kies er een uit en heb plezier.'
'O nee' riep ik.
Iedereen keek naar mij. Astaroth keek kwaad. 'Vader heeft gezegd' zei ik 'dat het meisjes boven de achttien moeten zijn!' ik keek de meisjes aan, 'hoe oud zijn jullie?'
Twee meisjes zeiden zestien. De rest zei zeventien. Ik keek Asatroth aan, 'je laat ze gaan! Vader heeft het bevolen!'
'En vader heeft het zeggenschap niet meer' riep Astaroth 'o en zusje. Je mag niet meer naar Julian.'
'Wat?! Maar we hadden een deal!'
'Pech' zei Cinead 'die heb je nu verknalt.' hij stond op en liep naar de meisjes. Hij pakte een van de zestienjarige beet en trok haar mee. Aiden pakte het andere meisje. Mijn andere broers pakten de andere. Astaroth kwam naar me toelopen. 'Lucy' zei hij 'je verdiend straf.'
'Omdat?!'
'Omdat je brutaal tegen me was.' hij pakte me beet en sleurde me mee naar zijn kamer. Hij gooide me op het bed. Ik wilde rechtop gaan zitten maar hij duwde me op mijn buik. Hij hield me goed vast. Hij boog naar me toe en fluisterde in mijn oor: 'dit heb ik al zo lang willen doen.'
Ik probeerde me op te drukken. Helaas was hij te sterk. Hij duwde me terug. 'Ik ga van jou genieten' fluisterde hij in mijn oor 'zusje.'
JE LEEST
The Devils Daugther
FantasyJulian, 16 jaar, woont op Lanzarote. Lanzarote is een Canarisch eiland. Een bekende kunstenaar, Caesar Manrique, heeft daar alles bepaald. De huizen zijn niet hoger dan twee verdiepingen en de hotels niet hoger dan drie. Hij heeft de uitspraak gedaa...