Selam bebeklerim :)
Dediğim gibi bir aksilik çıkmadığı sürece 30.bölüme kadar hergün bölüm yayınlayacağım. Umarım bu bölümü beğenirsiniz, yazım yanlışlarım varsa affola.
Sizleri seviyorum x-Victoria-
Yolda çok fazla trafik vardı, başımı cama yasladığımda sıkıntıyla soludum. Mız mız küçük kızlar gibi Zayn'e muhtemelen defalarca sorduğum soruyu tekrarladım.
"Gelmemize daha çok varmı?"
Bana gözlerini devirdi.
"Bu 30.soruşun Vic, evet daha çok var. "
Onu daha fazla sinirlendirmemek adına konuşmayı bıraktım ve Jessie j 'nin en sevdiğim şarkısını mırıldanmaya başladım.When I'm nervous I have this thing yeah I talk too much
Gergin olduğum zaman, bu şeye sahip olurum, evet çok fazla konuşurum.Sometimes I just can't shut the tell up
Bazen sadece lanet çenemi kapatamam.It's like I need to tell someone anyone who'll listen
Şuna benzer, kim dinleyecekse ona anlatmaya ihtiyacım var.Ben şarkıyı mırıdanmaya devam edecekken beni durdurdu ve o meleksi sesiyle şarkıya eşlik etti.
And that's where I seem to fuck up, yeah
Ve işte burası benim berbat ettiğim yerdir , evet.I forget about the consequences for a minute there I lose my senses.
Sonuçlarını unuturum, orda bir dakikalığına hislerimi kaybederim.Arabayı durdurduğunda evimin önünde olduğumuzu farkettim. Gözlerime bakarak şarkıya devam etti.
And in the heat of the moment my mouth's starts going the words starts flowing
Ve o anın öfkesiyle benim ağzımdan kelimeler akmaya başlar.Ellerimi avuçları arasına aldı.
But I never meant to hurt you, I know it's time that i learnt to .
Ama ben asla seni incitmek istemedim, bunu biliyorum o zaman öğrendim.Dudaklarımızı birleştireceği sırada gülümseyerek onu durdurdum ve yanağına masum bir öpücük bıraktım. O sevimli çarpık gülümsemesi yüzünde belirmişti.
"Bugün her ne kadar sorun olmuşsa olsun, uzun zamandan sonra eğlendiğimi hissettim. Herşey için teşekkürler Zayn."
Ellerimi avuçlarından çekip arabadan ineceğim sırada konuştu.
"Bugün seninle zaman geçirmeme izin verdiğin için ben teşekkür ederim. Seni kırdığım için üzgünüm ve evet bende uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum."
Ona gülümsedim ve arabadan inerek evimin kapısına doğru ilerledim. Kapıyı açarak eve girdiğimde annemin iğneleyici bakışları üzerimde geziyordu.
"O kimdi Victoria?"
Elimde olmadan yüzümde bir gülümseme belirmişti.
"Hiç,bir arkadaşım sadece"
Annem ikna olmamış bir tavırla kaşlarını havaya kaldırdı.
"Bana yalan söyleme kızım, dün gördüğüm halinden eser yok."
Odama doğru ilerlerken gülümsememek adına dudaklarımı kastım.
"Yalan söylemiyorum anne, sadece bir arkadaşım. "
Odama girdiğim anda Rose adeta üzerime üşüştü,
"Sizi camdan gördüm, sen Zayn'le miydin? Offf Vic hemen anlayacaksın bana! Herşeyi! "
Kendimi yatağın üzerine bıraktım.
"Sabah odama hatta banyoma kadar geldi ve bugün beraber vakit geçirmemizi rica etti,Bende kabul ettim. Lunapark'a gittik, ama tabii beni zorla korku tünelin bindirince fenalaştım, zar zor nefes alabildim. Beni bırakıp gittiğinde beni alması için Chris'i aradım. Ama Zayn , yarım saat sonra döndü ve beni aldı."
Rose heyecanla gülümsedi.
"Peki, Chris şuan nerde?"
Yüzümdeki gülümseme yerini şaşkın bir ifadeye bırakmıştı, hızla çantamdan telefonumu çıkartıp Chris'i aradım.
"Chris? "
yutkunma sesini duyabiliyordum.
"Sonunda! İki saattir seni arıyorum! Nerdesin? "
Üzgün bir ses tonuyla konuştum.
"Ben evime geldim, çok üzgünüm Chris. Sana haber vermeyi unuttum..."
Ne zaman tuttuğumu bilmediğim nefesimi serbest bıraktım.
"Bu yaptığın da ne böyle! Burdan direk evine geleceğim. Konuşacağız! "
Benim cevap vermemi beklmeden telefonu kapattığımda Rose konuştu.
"Bugün ne hissettin Vic? "
Yutkundum.
"Bilmiyorum, beni sıkıştırma Rose. "
Yatağımda serili olan pikenin altına girerek kendimi uykuya teslim ettim.-Zayn-
Gerçekten uzun zamandan beri
belki ilk defa mutlu hissetmiştim.
O beni bugün ilk defa öpmüştü, sinir krizine girdiğimde içtiğim hapları bir daha asla yanımdan ayırmamalıydım. Perrie'nin doğum günü partisi için onun arkadaşlarıyla bir bara gidecektik , tabii o biran önce hazırlanabilirse.
"Perrie! İki saat oldu!!!"
Merdivenlerden mini siyah elbisesiyle inmeye başladı. Yanıma geldiğinde parmaklarımızı birleştirdi.
"Artık gidebiliriz, herkes bizi bekliyor. "
Zorlukla gülümsedim.
Kapıdan çıkarak arabama ilerlemeye başladık.°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Bara girdiğimizde herkesin odak noktası olmamız fazla gecikmemişti. İçeriye girerken herkes bir anda bizi alkışlamaya başladı. Perrie, otuziki diş sırıtırken şu gecenin biran önce bitmesi için saniyeleri sayıyordum. Oturduğumuz geniş koltukta Perrie git gide bana yaklaşmayı ihmal etmiyordu, birkaç haraketle kucağımda yerini aldığımda rahatsızca kıpırdandım. Kulağıma eğilerek konuştu,
"Sadece bu gece olsun bana eskisi gibi hissettir, lütfen Zayn, bugün benim doğum günüm ve buna ihtiyacım var."
Yavaşça başımı onayladım , kolumu beline sardığımda keyifle gülümsedi. Jessica yanımıza gelerek Perrie'ye sarıldı,
"Doğum günün kutlu olsun bebeğim. Görünüşe göre Zayn'le aranızı düzeltmişsiniz,sevindim."
Ona gözlerimi devirdim, Perrie'nin arkadaşlarından en sevmediğim kişi oydu. Jade gülerek yanımıza geldi ve önce Perrie ardından bana sarıldı.
"Doğum günün kutlu olsun Pezz!"
Perrie ona gülümsediğinde yanımıza oturarak bana baktı.
"Sen nasılsın Zayn? Ne zamandır görüşemiyoruz..."
Ona gülümsedim.
"Iyiyim, evet görüşmeyeli baya oldu¿"
Cana yakın bir şekilde omzuma yumruk attığında kıkırdadım.
Ayağa kalkmam adına kolumdan çekiştirdi.
"Pezz, birkaç dakikalığına nişanlını senden alacağım. "
Perrie'yi kucağımdan indirerek ayağa kalktım ve kolumdan çekiştirirken peşinden yürüdüm. Bahçeye çıktığımızda cebinden bir yüzük kutusu çıkardı.
"Pezz, uzun zamandır ona evlenme teklif etmeni bekliyor. Bu zamanlar çok kötü günler geçirdi, onu biraz mutlu et!"
Evet Perrie'yi bırakmayacaktım fakat evleneceğimde söylenemezdi. Elimdeki yüzük kutusunu avcumun içine bıraktı,
"Al bunu ve git oraya herkesin içinde ona evlenme teklif et!"
Yüzük kutusunu ona geri uzattım.
"Üzgünüm, bunu yapamam."
Bana gözlerini devirdi.
"Zayn sadece evlenme teklifi et diyorum , yarın evlenin falan değil!"
Dudaklarını büzdü,
"bak istersen sonra ondan ayrılırsın fakat bugün onun mutlu olmak hakkı, senden rica ediyorum Zayn..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A piece of love (Z.M ff)
Fanfic..."Sana aşık olabilmem için uğraştın,sensiz yapamam dediğim an beni yüzüstü bıraktın.Gerçek değerimi ise beni kaybedince mi anladın?"