Selena p.o.v.Ora 12:30
Ohh Doamne ! Nu pot sa cred ! Am intarziat la scoala . Ma imbrac repede , apoi cobor jos .
- Unde te duci domnisoara ? ma intreaba mama .
- La scoala , mama ! Am intarziat .
- La scoala ? Scoala incepe peste 2 zile .
- Ăăhh...asa e . spun eu chicotind .
- Probabil e din cauza drogurilor . spune mama enervandu-se .
- Cum de...
- Cum de stiu ? Pai , ieri ti-am facut curat in camera si am gasit 10 plicuri goale , in care erau pastile .
- D-dar ...
- Nici un dar ! Urca sus in camera ta . Trebuie sa vorbesc cu tatal tau . eu am fugit sus , fara sa ii mai spun ceva .
Cum dracu a aflat ? Ehh...ma pun sa fac un dus .
- Sely ! o aud pe mama cum striga dupa mine .
- Vin imediat , mama ! ii tip eu inapoi , si ies din dus , in capotul meu roz si cobor jos .
- Stai jos ! spune mama bland , uitandu-se la tata .
- Ce e ? intreb eu punandu-ma jos , pe canapea .
- Am hotarat . Peste 2 zile pleci la o Scoala de corectie din New York .
- Poftim ? intreb eu deja curgandu-mi lacrimi pe obraji . Dar nu...
- Gata Sely ! spune mama rastita . Ai intrecut masura , fumezi , bei , te droghezi . Ce-i cu tine ?
- Mama , eu...
- Nu Sely ! Gata ! Du-te sus si pregateste-ti bagajele , in 2 zile pleci . eu am fugit sus , plangand in hohote . Cum poate sa imi faca asa ceva ? O sa imi fie asa atat de dor de colegii mei .Dupa 2 zile :
Selena p.o.v.
Am intrat in nenorocitul asta de autocar , care ne duce la nenorocita aia de scoala de corectie care e in nenorocitul ala de New York .
Nu pot sa cred ca mama mi-a facut asa ceva . Si tata ? Eu ma intelegeam atat de bine cu el , vorbeam foarte multe cu el . Cred ca asta a fost ideea mamei , care defapt nu e mama mea naturala .
Mama mea naturala m-a parasit la varsta de 4 ani . In fine , nu intru foarte mult in detalii .
In autocar , a intrat un tip . E inalt , cu un par superb si...
* Gata Selena ! Nu il placi *
* Ba da il placi *
* Ce ? Nu poate sa imi placa de el , debea l-am vazut , poate fi un tip rau , care omoara oameni *
* Ce idioata esti Selena *
* Du-te in pu....*
Am fost trasa din gandurile mele cand :
- Ooo ! Cine-i papusa ? ma intreaba un idiot de baiat .
- Clar nu o idioata ca tine . spun eu fara nici o expresie pe fata , acesta enervandu-se , apoi vine spre mine si ma ia de par .
- Asculta aici tarfulita ! Ai tupeu , dar lasa-l mai usor cand esti in preajma mea , pentru ca eu sunt...
- Tu esti ce ? il intreaba tipul ala inalt din autocar , care se pare ca era nervos .
- Ăăă...nimic frate . spune el inca tinandu-ma de par . M-am ridicat , si i-am trasnit un pumn in bot , acesta cazand imediat pe jos . Tipul inalt s-a asezat in locul meu .
- Hei ! Ce faci ? il intreb eu nervoasa .
- Nu mai am unde sa stau . spune el zambind .
- Pai acolo e locul meu ! spun eu incruntandu-ma la acesta , dar el doar rade ca un tampit .
- Stai la mine in brate .
- Nu . spun eu nervoasa , apoi ma uit prin autocar sa vad daca mai sunt locuri , dar nimic . Autocarul era plin .
- Nu mai sunt locuri .
- Ce idiot esti . spun eu , apoi ma asez pe jos .
- Nu poti sta acolo pana ajungem , e mult de mers .
- Altundeva nu vad unde sa stau .
- In brate la mine .
- S-o crezi tu !
- Hai ! Stiu ca vrei . spune el cu un zambet pervers .
- Oh la naiba ! Ma pun in bratele tale doar pentru ca nu vreau sa stau pe jos .
- Da da ! Cum zici tu . spune el chicotind .
M-am asezat in bratele lui , acesta incolacindu-si mainile in jurul taliei mele .
- Cum te cheama ? ma intreaba acesta .
- Selena , dar imi poti spune Sely . Pe tine ?
- Harry .
- Tu esti cel din 1D ? intreb eu uimita .
- Da da ! Dar trupa s-a destramat , sper sa nu faci ca o crizata pe aici .
- Asculta idiotule ! Eu doar te-am intrebat . Si doar pentru ca te crezi tipul rau de pe aici , asta nu inseamna ca ma intimidezi si pe mine . ii scuip eu cuvintele in fata , apoi ma asez undeva pe jos , dar departe de langa locul in care era el . L-am lasat cu ochii in soare . Ce ? Trebuia sa ii spun asta .
Dupa 6 ore de mers , autocarul a oprit la un peco .
Am coborat si mi-am luat o sticla de apa plata , 2 pachete de tigari si un sandwich .
Am urcat din nou in autocar , apoi cel care conducea , facea prezenta . Se pare ca ne aflat toti . Autocarul a pornit din nou .......
Am intrat in camera mea . E...draguta . Nu e asa de rau .
Am iesit din camera , ducandu-ma in curte unde se tin exercitiile dimineata pentru inviorare . M-am asezat pe o banca , aprinzandu-mi o tigara . L-am vazut pe Harry cum iese din cladirea unde sunt carcerele . Nici bine nu a ajuns aici si a facut ceva ? Clar...
S-a intalnit cu o blonda , acestia sarutandu-se ca disperatii . S-au despartit , apoi Harry m-a vazut pe mine si am intors repede capul in alta parte , fumand in continuare tigara . El venea spre mine , dar eu eram nepasatoare .
- Ce face iubirea mea ?
- Nu stiu . Du-te si intreab-o .
- Tupeista si rea .
- Trebuie sa ai tupeu ca sa spui asta ?
- Cand vorbesti cu mine da .
- Cine esti tu ? intreb eu enervandu-ma .
- Se vede ca esti noua . spune ele aprizandu-si o tigara .
- Bai invechitule ! De ce dracu ai venit aici langa mine ? Nu ai alte banci ? Puteai sta cu tarfa aia blonda .
- Ce ai spus ? ma intreaba el tragandu-ma de par .
- Cred ca ai auzit foarte bine . Acum da-mi drumul la par .
- Si daca nu vreau ?
- O sa vrei . spun eu , stingand tigara de mana lui , apoi o iau la fuga spre camera mea , pe care o inchid cu cheia .
Niste pumni in usa ma fac sa tresar , dar e doar dobitocul de Harry .
- Da drumul ! spune o voce de fata , asa ca ma duc repede si ii deschid usa .
Era plina de sange la nas .
- Hei , esti bine ?
- Niall m-a lovit . spune ea plangand .
- Ce ? De ce ? chiar daca nu stiu cine e Naill vreau sa stiu de ce a lovit-o .
- A v-vrut sa facem sex , d-dar nu am acceptat , asa ca m-a lovit .
- Unde e acum ?
- E afara .
- Tine ! spun eu dandu-i un servetel , ca sa se stearga de sange . Hai cu mine . spun eu .
- Ok .
Am iesit in curtea scolii , iar fata mi-a aratat care e Niall , apoi il recunosc . E cel care si-a primit un pumn urat de la mine in autocar . Ma duc spre el luandu-l de guler .
- De ce ai batut-o ? il intreb eu enervandu-ma .
- Buna din nou , frumoaso ! spune acesta .
- Raspunde-mi la intrebare .
- Pentru ca e o tarfa , la fel ca tine . spune el , apoi toti baietii incep sa rada , dar eu ii dau un pumn in gura , si un genunchi in barbatia lui , apoi baietii din jurul meu si-au sters zambetele de pe fata .
- Hai ! Acum puteti zambi , fraierilor . le scuip eu cuvintele cu venin , apoi dispar in camera mea cu fata asta .
- Cum te cheama ? ma intreaba ea pe un ton dragut .
- Selena . Pe tine ?
- Claudia .
- Ma gandeam...ai vrea sa te muti in camera mea ?
- Sigur .
......Selena p.o.v.
Am ajutat-o sa-si aduca bagajele in camera mea , adica de acum a noastra .
- Hai pana afara . spun eu avand chef sa fumez , chiar daca afara era bezna , doar cateva lumini de la felinare mai luminau curtea .
- Ok , hai .
Am ajuns in curte , unde nu mai era nimeni . Ne-am asezat pe o banca , eu aprinzandu-mi o tigara .
- M-ma inveti si pe mine s-sa fumez ? ma intreaba ea .
- Sigur . Chiar vrei ?
- Da . spune ea , apoi chicotim amandoua .
- Ok . Pai...iei un fum , apoi il tragi in tine , apoi il scoti afara . Uite asa :
spun eu aratandu-i , apoi incearca si ea .
- Ce senzatie...spune ea si se stramba .
- Stiu ! Prima oara e naspa , dar dupa e fain . spun eu razand .
Ea mai trage cateva fumuri din tigara mea , apoi ii dau alta , pe care si-o aprinde . Se pricepe chiar foarte bine .
Dintr-odata , felinarele s-au stins , apoi cineva m-a luat in brate , punandu-mi mana la gura si mi-a legat ceva la ochi ......
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟Cea din poza e Selena . Nu uitati sa votati , sper ca v-a placut acest capitol . :**
CITEȘTI
Scoala de corectie [+18]
Fanfiction" - Bun venit in cuibusorul nostru de nebuni . - Lasa-ma sa plec ! - Nu ! Pana nu te gust nu pleci de aici . De acum vei fi a mea "