Capitolul 19.

7.2K 270 15
                                    

Selena p.o.v.

Ma trezesc din cauza alarmei si observ ca e ora 6 . Fug in baie si fac un dus de 20 de minute , ma usuc si ma imbrac pentru scoala . Cobor jos la bucatarie , scot tot ce imi trebuie pentru clatite si le fac repede .
Le mananc , imi fac ghiozdanul , apoi ies din casa punandu-mi parul putin peste fata , ca poate Harry e pe aici .
Intru in masina si o pornesc repede , si ajung in 5 minute la scoala .
Intru in clasa , iar toti colegii erau in clasa de data asta stand pe scaune linistiti si obositi .
Ma asez in ultima banca , unde e si locul meu si imi scot caietul si cartea de bio .
Profa intra si se aseaza la catedra , dupa care ma scoate tocmai pe mine in fata si ma asculta .
Am stiut cate ceva , dar nu eram de nota 10 . Mi-am luat cu soc cand am vazut ca mi-a pus 10 . Nu am avut niciodata in viata mea nota 10 la biologie .
- Doamna ! Dar nu-i corect . Nu a stiut tot .
- Eu hotarasc ce nota ii pun , nu tu . Tu ia si invata ca mai bine ca ea nu stii . Esti cu mult mai jos . spune profa , apoi toti rad de ea . Ma asez in banca si ii zambesc fetei care a comentat .
Ora trecu' repede , iar eu ma ridic si pornesc spre dulapuri , dar cineva ma prinde puternic de par si cad pe jos .

- Asculta aici rapanoaso ! Nu cred ca e bine ca ai ras de mine in ora .
- Defapt...toti am ras de tine . Si daca eu sunt rapanoasa , tu ce esti ? Tu nu iti dai seama ca duhnesti a transpiratie ? Cand am intrat in clasa credeam ca s-a balegat vaca pe tine .
- Ooooooooo ! Uraaaat ! spun toti la unison si rad de ea .
- Las-o in pace ! spune o fata .
- Care mai e si asta ? spune transpirata si se intoarce .
- Adina . spune ea ridicand o spranceana . Hai misca de pe ea !
- Ca daca nu ce ?
- Nu vrei sa vezi ce va urma .
- Dupa ce ca te-am lasat sa stai langa mine si sa fim prietene , ii iei apararea lu asta ?
- Da . Pentru ca mi-am dat seama ce fel de persoana esti , asa ca hai misca !
- Nu inteleg de ce imi bat capul cu ea , cand pot sa te linistesc pe tine . spune si se ridica de pe mine , apoi se duce catre Adina .
Da sa-i dea un pumn Adinei , dar ajung la timp si ii prind mana .
- In locul tau mi-as tine mainile acasa . Da-i drumul rapanoaso ! ii tip la ureche , apoi ii dau drumul si fuge .
- Bine i-ai facut , trebuia pusa la punct de multa vreme . spune un baiat si ma imbratiseaza .
- Mersi .
- Diseara eu si baietii mergem intr-un club . Vrei sa vii ?
- Vin si eu . spune Adina .
- Ok . Sa fiti amandoua gata la 20:00 . Trecem sa va luam .
- Bine . spunem amandoua .
El a plecat impreuna cu 4 baieti , iar eu am ramas cu Adina .
- Selena . Imi pare bine !
- Adina . Si mie . spune si ma imbratiseaza . Sa stii ca sunt ca o lipitoare de aia care nu se mai da jos de pe cineva . Va trebui sa te obisnuiesti cu mine . spune si radem amandoua .
- Dupa scoala mergem la mall sa ne luam ceva pentru diseara ?
- Ok . Ma mut cu tine in banca .
- Bine .
Intram in clasa si o ajut sa isi aduca lucrurile langa mine .
Dirigu' intra in clasa nervos si izbeste catalogul pe catedra .
- Luati toti loc ! Acum ! tipa la noi .
- Buna si tie ! spune un baiat .
- Taci dracului din gura pana nu iti scad nota la purtare .
- Gata sefu' !
Face prezenta si cand ajunge la mine se uita urat , dar nu zice nimic si trece mai departe .
- Ok . Acum deschideti cartea de romana ca dati test ora viitoare , am vorbit cu profa voastra , iar tu Selena . In biroul meu acum ! spune nervos .
- Nu ai largit-o destul ?
- Am largit-o pe maicata . Uite acum iti scad nota la purtare . spune Zain si deschide catalogul . Ii scade nota la purtare , apoi iesim amandoi , mergand spre biroul lui .
Intru in borou si ma asez pe un scaun din fata biroului lui , iar el inchide usa cu cheia si incep sa ma panichez . Se azeasa pe scaunul lui , apoi se uita la mine .

- D-de ce ai inchis usa ?
- De ce esti atat de stramta ?
- P-poftim ?!?
- Adica de ce esti atat de incordata si speriata .
- N-nu sunt .
- E-esti sigura ?
- D-da . De ce sunt aici ?
- Maine plecam .
- Nu v-....
- Te rog ! Chiar am nevoie de tine . spune si face bot de catelus .
Oftez si ma uit la el nervoasa .
- Cat stam ? il intreb si el se uita la mine surprins si ma ia in brate si ma invarte .
- O luma .
- Ok . Acum lasa-ma jos .
spun si ma lasa jos .
- Du-te acum acasa , fa-ti bagajele , pregateste-te si te iau din fata casei la 15:30 , ok ?
- Bine . La revedere !
- La revedere , domnisoara Smith !

Ies din scoala si pornesc spre masina . Intru si o pornesc , apoi ies de pe proprietatea scolii . Opresc la semafor si aud un motor de-al unei masini , care imi suna familiar . Ma uit pe geamul din dreapta si il vad pe Harry stand nervos la volan si se uita in fata . Ma panichez si imi pun rapid un fular pe cap si o pereche de ochelari de soare . Harry isi intoarce capul si se uita la mine . Se incrunta , apoi rade de fata mea . Ii arat degetul din mijloc , apoi o tai de pe loc cand observ ca semaforul s-a facut verde . Il vad ca ma urmareste , asa ca o iau mai repede spre o padure . Harry era inca in spatele meu , si nu puteam sa merg mai repede , nu vreau amenda . 
Trebuie sa imi fac si bagajele , ce ma fac ?

❤️❤️

Intrebare : Ce credeti ca va face Selena ca sa scape de Harry ?

Scoala de corectie [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum