Selena p.o.v.
Maine incepe si scoala , iar eu nu am nici macar un pix , nici macar o foaie . Se pare ca azi voi avea o zi tare naspa , pentru ca ma duc sa imj iau chestii pentru scoala .
Ma spal pe dinti , apoi ma imbrac cu o pereche de blugi negrii , o bluza simpla si o geaca , imi pun o pereche alba de sneakersi si ies din casa .
Pun masina in miscare si ma indrept catre mall .Parchez masina , apoi ma duc direct in libraria din mall . Imi iau 3 creioane , o radiera , 1 stilou , 2 pixuri , unu rosu si unu verde , 5 caiete studentesti mari de romana si 5 caiete stutentesti de mate , un penar negru cu alb , 3 caiete mici de romana si 3 caiete mici de mate , o geanta neagra din piele care se pune si pe umar , apoi ma duc la casa si le platesc . Ies din librarie si vad un magazin imens de haine . Nu mi-am mai cuparat haine de mult timp . Intru in magazinul de haine si deja mi-am ales 2 bluze , o pereche de blugi , o pereche de colanti din piele , niste bikini negrii si albi , un sutien rosu si niste pantofi negrii cu un toc gros , superi faini .
Ies din magazin dupa ce platesc toate , iar in fata mea este un magazin de rochii scurte . Omg ! Abtine-te ! Abtine-te !
Pana la urma tot am intrat si mi-am cumparat 3 rochii scurte mai sus de coapse .
Cobor la parter , unde vad si un supermarket . Intru in el si imi iau o cola , un sprite , o fanta de portocale , 5 sticle de StrongBow de toate aromele , 3 pachete de tigari Kent HD , 3 pungi de cipsuri , tampoane , lapte , cereale , 3 cornuri cu ciocolata , o ciocolata milka cu oreo , nutella , paine , portocale , banane . Ajung la casa si le platesc pe toate .
Intru in masina , punand mai intai pungile pe bancheta din spate . Nu ma gandeam ca o sa imi iau si haine . Pana la urma nu a fost o zi naspa .Intru in casa , punand pungile pe pat . Pun totul la locul lui , apoi ma duc in baie si fac un dus .
Ies din baie cu capotul meu si cu un prosop pe cap . Ziua asta chiar a fost buna , cumparaturile m-au facut sa uit de Harry . Ar trebui sa fac asta zilnic !Ma usuc pe par , apoi imi iau o pereche de boxeri negri pe care scriu " Fuck me ! " . Deschid dulapul si vad tricoul lui Harry . Ma uit pentru cateva minute la el , dupa ma hotarasc sa il pun pe mine .
Ma pun in pat obosita , si adorm instantaneu ....
* Dimineata *
Alarma rasuna cu disperare , anuntandu-ma ca e ora 6 . Ma duc in baie , fac repede un dus , ma spal pe dinti si ma imbrac cu (,) colantii negrii pe care mi i-am luag aseara , imi iau si o camasa rosie in carouri si o bag putin in cloanti , imi iau o jacheta negra , o esarfa alba , si papucii pe care i-am cumparat aseara . Imi pun geaca pe mine , si imi iau geanta si ies din casa , inghizand usa in urma mea .
Ajung in 5 minute la scoala , deja curtea scolii era plina de elevi .
Parchez masina langa un Bmw de toata frumusetea si cobor jos .Intru in cladirea mare , iar toate privirile sunt pe mine . Urasc cand toata lumea se uita la mine .
Ajung in biroul directoarei si imi iau orarul .
Intru in clasa si ii vad deja pe unii , stand pe banci , pe catedra . Un singur loc era liber , si acela era in ultima banca de la perete . Ma asez si oftez cand observ ca am niste colegi care se comporta de parca au fii in clasa a doua .
Toata lumea isi indreapta privirea catre usa , pe ea intrand un barbat bine facut si nu ii pot da mai mult de 20 si ceva de ani .- Buna ziua , dragi elevi ! Nu ma bucur sa va revad ! Asezati-va !
Toti incep sa faca galagie , din cauza la ce a zis dirigintul .
- Domnu' ! Avem o colega noua . spune un baiat .
- Nu ma intereseaza . spune neuitandu-se prin clasa , se uita doar in telefon . Cateva rasete se aud prin clasa , iar acum imi vine sa ma duc sa ii dau un pumn in gura aia perfecta cu niste buze rozalii perfecte .
Dupa cateva minute , incepe sa faca prezenta . Nu se uita deloc la noi , doar spunea " next " . Ajunge si la mine si ma prezint .- Selena Smith , 17 ani .
Acesta ridica pentru prima oara capul si se uita la mine atent , analizandu-ma din cap pana in picioare .
- E buna , nu-i asa ? spune un baiat blond si incepe sa rada alaturi de un grup de baieti .
- Gura , blondule ! O-ok . N-next . spune profu balbaindu-se , si acum se uita doar la mine .
Perversul naibii ! Nu mai scap de pedofili ?Prezenta se termina si dupa ce am discutat cate ceva toti , ne pregateam sa plecam . Eu sunt ultima care ies , si dirigu' ma striga de la catedra .
- Smith ?
- Da ?
- Da , domnule ! ma corecteaza si cand aud ce spune imi dau ochii peste cap .
- Domnule...Vre-o problema ?
- Ai vrea sa iesim la un vin ?
- Imi pare rau , nu imi pierd vremea cu bosorogi ca tine . spun si ies din clasa .Intru in masina si ajung imediat acasa . Intru in apartament si il gasesc pe Harry stand cu fata la mine , uitandu-se urat . Ce mai vrea si asta ?
- Cum ai intrat aici ?
- Nu asta conteaza . Ce conteaza e ca te-ai inscris la o scoala .
- Stiu ! Conteaza pentru viitorul meu . Acum , te poftesc afara !
- Nu ies ! Asculta-ma daca te duci la scoala iti jur ca te voi lega de pat , intr-un beci plin de sobolani .
- Ok . Ai terminat ? Iesi ! Iesi !
- Nuu ! Nu mai tipaaaa ! spune tipand si ma lipeste puternic de perete .
- Da-te Harry ! Jur ca sun la politie !
- Si ce o sa le spui ? Ca un baiat care te iubeste ca disperatu' nu te lasa sa mergi la scoala ca altii sa nu se uite la curul tau bun ?
- Tu ma ce ? intreb ramanand intepenita camd ii aud cuvintele .
CITEȘTI
Scoala de corectie [+18]
Fanfic" - Bun venit in cuibusorul nostru de nebuni . - Lasa-ma sa plec ! - Nu ! Pana nu te gust nu pleci de aici . De acum vei fi a mea "