Selena p.o.v.Ma trezesc si observ ca e ora 5:30 .
Ma duc in baie fac repede un dus si ma spal pe dinti . Ies si ma imbrac si ma duc la bucatarie .
Fac cafeaua , dupa care fac clatite . Ma intorc si ma sperii cand il vad pe Harry la 1 cm de mine .- H-Harry...m-ai speriat .
- De ce te-ai trezit asa de repede ? intreaba si ma pupa pe frunte .
- Trebuie sa ma pregatesc pentru scoala .
- Off...stii ceva ?
- Hm ?
- Ma inscriu si eu la scoala .
- Bun . La care scoala ?
- La a ta .
- Harry nu...
- Nu vrei ?
- P-pai....pff...ok . Hai sa mancam . spun morocanoasa .
- Te iubesc ! spune si ma saruta .
- Si eu , Harry . Poftim ! spun si ii dau clatitele si cafeaua .
Imi pun si eu o clatita si cafea .
- De ce mananci doar una ?
- Nu pot mai mult .
- Ok . Cand facem nunta ?
- Harry...nu stiu . Nu prea avem prieteni .
- Poate tu nu . spune si rade . Ii dau un pumn in umar si se preface ca-l doare . Imi dau ochii peste cap si ma ridic de la masa ca sa spal farfuriile , dar Harry ma opreste si mi le ia din mana .
- Ce faci ?
- Bine tu ?
- Nu Harry...pot sa le spal eu .
- Du-te si imbraca-te . spune si ma ciupeste de fund .
Urc sus si incep sa ma imbrac . Ma machiez putin , apoi cobor jos . Harry era deja gata si ma astepta afara .
- Stai ca aduc masina aici .
- Ok .
Merg spre masina si o intorc , ducand-o in fata casei . Harry ramane cu gura cascata cand vede masina si vine spre mine si urca pe locul pasagerului .
- Nu pot sa cred ! Tu erai aia pe care am urmarit-o .
- Ce prost esti . spun si rad . Pornesc spre scoala si ma uit la Harry care inca era pe ganduri .
- La cine te gandesti ?
- La tine cum m-ai fraierit .
- Pai...ce pot sa spun ? Sunt mai rapida ca tine .
- O serios ? Ce zici sa facem o cursa ?
- Ok . Dupa scoala .
- Bine .Parchez masina si pornim spre cladirea mare .
Merg cu Harry spre biroul directoarei , si il trimit inauntru . Ma duc in clasa si ma asez in ultima banca .
Zain intra in clasa si raman socata . Ce mai cauta el aici ? Ma ridic si dau sa plec la directoare , dar ma prinde de mana .
- Pe tine te cautam . Selena , trebuie sa te scot de aici imediat . Cel care ti-a omorat parintii e aici si vrea sa dea foc la scoala .
- Ce ? Dar Harry e...
- Harry o sa fie bine , acum hai cu mine .
- Dar...
- Sa-mi bag pula...vrei sa mori ? Hai azi ! spune si ma trage de mana . Un miros de fum imi intra in nas si incep sa tusesc . Zain alegra prea repede , mult mai repede ca mine si ma tragea de parca sunt o carpa . Se opreste si ma ia in brate , apoi baga un sprint pana la usa de la intrare . Mii de elevi erau afara uitandu-se la cladirea care a luat foc . Harry nu era pe nicaieri si incep sa imi fac griji . Din cauza lu dobitocul ala o sa-l pierd pe Harry . Daca aflu cine e cu adevarat jur ca ii tai capul fara nici o ezitare .- Zain ! Spune-mi cine a facut asta .
- Nu pot...vei fii in pericol daca incepi sa-l cauti .
- Zain...oricum daca Harry inca e acolo nu mai are sanse asa ca spune-mi cine a facut asta , ma razbun dupa aia ma duc la Harry .
- Dar Harry e....stai putin . Tu esti nebuna ? Vrei sa te omori ?
- Pentru Harry fac orice . Spune-mi cine face astea , daca nu jur ca te impusc . spun si ii arat pistolul cat sa-l vada doar el .
- Nu te cred . spune tremurand .
- Incearca-ma !
- Il cheama...Jake .
- Nu cunosc nici un Jake . Nu mai mintii .
- Da nu mint . Nu l-ai cunoscut...era la scoala de corectie si ii era ciuda pe Harry pentru ca erai al lui si vedea ca nu il bagi in seama , asa ca a facut toate astea .
Ma uit la el confuza , dar dupa ma luminez cand imi aduc aminte de Jake . Mereu ma urmarea si credeam ca Harry l-a pus cu ochii pe mine . Vad o umbra intr-un colt , asa ca ma indrept spre ea . Era un baiat imbracat in negru si vorbea la telefon cu cineva .Jake p.o.v.
Telefon :
- Ba ai facut ce ti-am zis ?
- Da , sefu' !
- Fata e inauntru ?
- Nu , Sefu' ! A scos-o cineva afara .
- Inseamna ca acel cineva stie despre planul nostru . Gaseste-l pe cel care stie si adu-l la mine .
- Da , sefu' !Selena p.o.v.
Inchide telefonul , apoi se intoarce si ma vede . Aveam pistolul indreptat spre el , fara sa-l mai vada cineva inafara de noi doi . Ridica mainile in sus si se uita nervos la mine .
- Buna Jake ! Jake , Jake , Jake ! Care e planul ? Ma omori si te lasa ,,sefu' "in pace ?
- Ce frumos era daca erai acum inauntru .
- Faza e ca tu o sa-ti doresti sa fi fost inauntru . N-ai idee ce-ai facut , si o sa vezi ce se va intampla cu tine . Te voi chinui in cel mai rau mod . Tine mainile apropiate in sus si nu te misca . Daca te misti , trag .
- Scorpie mica !
- O s-o iau ca pe un compliment . Acum mainile sus , jegule !
- O sa mori ! Nu sunt singurul care te urmareste . Ma vor salva si tu vei muri .
- Mai vedem noi . spun si zambesc . Il leg la maini si il duc prin spate la masina . Il urc in portbagaj si il leg si la picioare , ii pun si la gura scoci . Pornesc masina si ma indrept strangand volanul spre casa . Il scot din masina si il duc intr-o camera goala , doar cu un scaun . Pun scaunul in mijlocul camerei si il leg de el .
Imi scot cutitul din geaca si ma uit la el . Am pus doar degetul putin pe el , si deja imi curge sange .
Se uita la mine speriat , iar eu ma indrepatam spre el .- Uite cum facem ! Tu imi zici tot planul si apoi te las pe tine sa pleci , dar nu te vei mai intoarce . Ce zici ?
- Daca scap cu viata iti zic si in ce spital m-am nascut .
- Ok idiotule . Ascult !
- Sefu' m-a pus sa te omor si sa iti omor familia pentru ca a avut o cearta naspa cu Harry acum 3 luni si a vrut sa sistruga tot ce el iubeste .
Am ramas socata cand am auzit ca el mi-a omorat parintii .
- Ce.Ai.Facut? intreb si ii tai degetele de la mana stanga . Urla ca dobitocul si plangea .
- Ai zis ca voi scapa cu viata de aici , tarfo !
- Ce ai spus ma ? Mi-ai omorat parintii ? Bai jegule ! Mi-ai distrus viata ! Te urasc dobitocule ! ii bag cutitul in cealalta mana si iar urla . Ii fut un pumn in gura si isi scuipa 2 dinti pe jos . Ii dau cu piciorul in binuterii si cade . Il ridic si ii dau iar un pumn . Era plin de sange pe fata si pe mana . Ii scot cutitul si il curat cu un servetel . Ii pun scoci la gura si ii pun un sac pe cap .
Aduc masina in fata casei , apoi il bag repede in portbagaj . Pornesc spre o padure si ma opresc langa un lac . Imi iau o tigara si o aprind . O fumez si ma calmez , dupa il scot din masina si il pun langa lac . Ii dau sacul jos , si ii pun multa hartie pe el . Incerca sa , scape , dar nu reusea . Ii dau foc incepand de la picioare si incepea sa tipe . Imi scot telefonul si vad 30 de apeluri de la Zain si multe mesaje .
Focul il ardea acum si in zina abdomenului . Merita tot ce i se intampla . Mi-a omorat parintii , si acum si pe iubitul meu Harry . Nu o sa plang ! Toata viata am plans . O sa fiu puternica de data asta . Vad ca telefonului a cazut pe jos , el fiind viu . Il iau si il apelez pe " Sefu' " .- Ai reusit ?
- Din pacate nu , nu a reusit . Dar am reusit eu . Acum prietenasul tau e mort . E in fata mea si arde . spun si cand il vad ca e doar scheletul lui , il arunc in apa .
- Selena ?
- Chiar ea . Vezi ca planul tau se cam duce de rapa . Iti voi face o vizita curand si o sa iti doresti sa mori la fel ca el , iti dai seama ca nu i-am facut foarte multe , decat i-am taiat degetele si apoi l-am batut de l-a luat dracu , acum doar a luat foc . Ce mare cacat , nu ? O sa vezi ce iti fac tie , Niall . ( app : in aceasta carte sunt 2 Niall . Unul de la scoala de corectie si celalalt patronul clubului unde a lucrat ea , dar acum ne referim la cel de la scoala de corectie :)) )
- Ce ? D-de unde stii cine sunt ?
- Iti cunosc vocea idiotule . Mai vrei sa te umilesc sau ce ? Stii ca daca iti dau un pumn incepi sa plangi si adica tu acuma esti mare " Sef " ? Esti peste sau ce ? Ca alt ceva nu poti sa fii . Esti doar un ratat care vrea batut mar , dupa cum observ .
- Nu o sa ma gasesti niciodata . Plus ca am paznici .
- Ai un cacat . Cine te pazeste pe tine ?
- Nu o sa ma gasesti .
- Ma uit la mesajele din telefonul prietenului tau si o sa gasesc eu ceva sigur .
Tipa ca dobitocul in telefon , asa ca inchid . Ca sa il prind pe asta , e ca si cum as prinde un copilas de 3 ani .❤️❤️
Ok , acest volum s-a cam terminat asa ca...ne vedem in volumul 2 .
CITEȘTI
Scoala de corectie [+18]
Fanfiction" - Bun venit in cuibusorul nostru de nebuni . - Lasa-ma sa plec ! - Nu ! Pana nu te gust nu pleci de aici . De acum vei fi a mea "