Capitolul 8 .

9.8K 361 23
                                    

Selena p.o.v.

M-am trezit intr-o incapere total alba , in care mirosul puternic de medicamente plutea prin aer .
Urasc spitalele ! Nu a putut sa ma lase in pace ratatul ala de la club ?! Din cauza lui sunt acum in spital , ca altcumva nu aveam cum sa scap de el .
In salon , apar Alexandra , Holl si...Henry .

- Cum te mai simti ? ma intreaba Alexandra .
- Mai bine . spun eu , iar Henry ofteaza si isi da ochii peste cap .
- De ce te-ai taiat ? intreaba Holl .
- Din greseala . ii mint eu pe ei .
- Aaa . Selena ! Noi plecam . Daca ai nevoie de ceva ma suni . spune Alexandra si vine si ma imbratiseaza , apoi iese cu ceilalti afara din salon .

Dupa 2 ore , in care am stat singura in camera , usa salonului se deschide , pe ea intrand Henry . Mda..probabil si-a uitat ceva .

- Spune-mi ce s-a intamplat la club !

Ce naiba mai vrea si asta acum ? Si asa ca nu ma suporta , si chiar nu stiu de ce .

- Selena ! Daca nu spui iti jur ca o sa il las pe Harry sa vina aici . spune el nervos .
- Ce ? Harry e aici ? Si de unde stii tu de-...
- Raspunde-mi , Selena ! Nu vreau sa ai iar probleme dinastea .
- De cand iti pasa tie ?
- Ok . Tu ai vrut-o . Daca nu faci cum spun eu , esti ca si moarta .
Am ramas blocata cand am auzit ce a zis . Acum ce sa mai fac ? Sa ma omor ca sa nu fac ce spune el ?
- Ia-ti lucrurile , iar in 5 minute ne vedem jos . Eu ma duc sa iti fac externarea . spune el iesind din salon .
Ce ma fac acum ? Oare sa ma duc cu el sau sa sar pe geam ? Sunt la etajul 1 si nu cred ca e asa de rau .
Am deschis geamul si am aruncat geanta mai intai ca sa pot sari pe ea . Am sarit si eu cand am auzit un bocanit in usa . Am fugit spre hotel cat de repede am putut . Am intrat in camera si am inchis-o cu cheia . Sper ca Henry nu stie unde stau .
M-am dus in baie , pregatindu-ma sa fac un dus .

                            ...

Am iesit din baie , cu un prosop in jurul corpului . Mi-am luat niste boxeri negri si un tricou alb larg .
M-am asezat in pat cu telefonul si am inceput sa citesc cartea mea preferata de pe Wattpad .
Un bocanit la usa ma face sa tresar , crezand ca e Henry, sau mai rau....Harry .

❤️❤️

Cam scurt capitolul...
Sper ca v-a placut ! :*

Întrebare : Cine credeti ca e la usa ? Henry sau Harry ?

Scoala de corectie [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum