Va rog sa cititi la sfarsit ! Lectura placuta !
Selena p.o.v.
Intru in scoala si dau peste cineva . Imi ridic capul si il vad pe Derek . Ma privea de sus in jos , avand o privire perversa . Imi dau ochii peste cap si imi vad de drum . Derek striga dupa mine si pot sa jur ca acum se uita fundul meu asa ca imi trag geaca mai in jos .
Intru in clasa si vad ca Roxana s-a pus in ultima banca unde stateam eu singura pana acum . O salut si ma asez langa ea .
- Fata deci am o durere groaznica la cap de la bautura aia . spun si Roxana incepe sa rada de mine .
- A fost buna , doar ca mie mi s-a taiat firul de la al 9-lea pahar de vodka cu cirese .
- Eu m-am imbatat dupa ce am baut o sticla plina .
- M-am trezit dezbracata si nu mai tin minte daca am facut ceva cu cineva .
- Ai facut-o si nu ai facut-o cu un baiat .
- Ce ? intreaba si rade .
- Da . Cu mine .
- Iti bati pula de mine ?
- Nu tu . M-am trezit langa tine , amandoua complet goale .
- Wtf ! Era fain daca nu eram beata . Da cine stie...poate o sa mai avem aventuri deastea . spune si in acel moment intra profa de romana .Ora a trecut foarte greu si mai aveam oleaca si adormeam daca nu imi futea Roxana o palma .
- Hai la cantina . spun si o trag pe Roxana dupa mine .
Ne luam ceva de rontait si ne asezam la o masa mai retrasa .
- Fa ma doare burta de mor .
- Ti-au venit problemele ?
- Da . spune aproape plangand .
- Si mie . Vii la mine diseara ? Sa ne uitam la un film , dar mergem sa luam ceva bun de la mall . Ok ?
- Ok . Aleg eu filmul .
- Bine . Hai la ora .Intram in clasa si ne asezam in ultima banca . Intra Derek cu o blonda langa el si se uita la mine .
Se aseaza in banca din fata mea si incepe sa se sarute cu blonda . Imi dau ochii peste cap si imi scot telefonul , dar prin surprindere , Roxana ma ia de barbie si ma saruta . Derek se intoarce si se uita surprins la noi doua .
- Voi sunteti...
- Da . spune Roxana si se desprinde din sarut .
- Nu puteati sa faceti asta la baie sau acasa in pula mea . Acum trebuie sa-l culc pe Gigel la loc . spune si pleaca cu blonda .
Eu cu Roxana eram pe jos de la atata ras . Ma dureau obrajii si burta extrem de tare . Profa de Fizica intra in clasa .Profa isi deschide telefonul si sta toata ora asa . Eu ma gandesc intr-una la ce spuneam cand aveam 14 ani . Mereu eram atrasa de fete si imi placea sa am aventuri cu fete , nu cu baieti , doar ca nu aveam cu cine sa fac . Ori nu vroiau pentru ca le era frica sa nu le prinda parintii , ori ca deja au o partenera .
Oare acum sunt yuri ? Sau ar trebui sa fiu ? Nu stiu daca ar fi ceva normal . Acum ca am crescut pot sa am o familie , nu prea vreau sa fiu toata viata o lesbiana trista care regreta ca nu a ales sa aiba o familie normala si fericita .Orele s-au terminat foarte repede si merg spre casa . Intru si raman sirprinse de ceea ce gasesc pe jos pana in camera mea . O carare formate din petale de trandafiri si lumanari pe langa . Mii de biletele de dragoste se aflau asa ca le strang pe toate citindu-le pana ajung la ultimul care era in pragul de la usa camerei mele . Ridic privirea si il vad pe Harry care avea un buchet mare de flori in mana . Doamne ce surpriza frumoasa ! Alerg spre el si ii sar in brate . Imi lipesc buzele de ale lui si continuam cu sarutul mult si bine . Harry ma lasa joc si se uita in ochii mei adanc . Isi duce mana la spate si a cutie rosie . Raman socata cand il vad ca se pune in genunchi si deschide cutia mica si rosie , in ea aflandu-se un inel de toata frumusetea .
- Selena...stiu ca esti inca mica , dar vreau sa stii ca te iubesc mult si de aceea fac toate astea pentru tine . Nu sunt chiar asa cum m-ai cu cunoscut . Sau poate ca sunt , dar cand vine vorba de tine toti nervii mei si tristetea mea se transforma in altceva . Ceva ce mi-a fost greu sa accept . Eu mereu eram un tip rau . Iar acum....stii ce sunt si n-o mai spun eu ca nu imi place sa pronunt acel cuvant . Selena....vrei sa te mariti cu mine ?
Lacrimile inca mi se prelingeau pe fata si ma uitam in ochii lui atat de frumosi . Credeam ca totul e doar un vis si ca ma voi trezi imediat , de aceea nu reactionam pentru ca nu vroiam sa ma trezesc din visul asta minunat .- Visez . E doar un vis . spun si incep sa plang si mai tare .
- Frumoaso ! Nu e un vis . Ai incredere . Deci accepti ?
Ma uit pentru cateva secunde in ochii lui care ma rugau sa spun ,, da " . Cuvantul care e cel mai important pentru el in acest moment .
- Da . Da . Da . Accept . spun si ii sar in brate plangand . Harry imi pune inelul pe deget si pot sa jur ca am vazut cateva lacrimi in ochii lui . Nu pot sa cred ce tocmai mi s-a intamplat . Harry chiar m-a cerutsi sunt atat de bucuroasa , chiar daca e prea devreme pentru asta . Stiu ca sunt mica dar il iubesc enorm . Si daca te mariti nu inseamna sa faci neaparat copii . Casatoria e pentru a stii ca vei ramane mereu cu acea persoana pana la moarte . Eu asta imi doresc . Harry ma ia in brate si ma aseaza pe pat . Da sa ma dezbrace , dar il opresc .- Harry , nu pot . Sunt pe stop . spun trista .
- Ooff . Nu trebuia sa te imbraci asa azi . spune plangandu-se .
- Dar cum m-am imbracat Harry ?
- Cu pantalonii aia care iti scoate curul bombat in evidenta si cu bluza aia cu decolteul prea mare.
- Ok . Ma schimb . spun si incep sa rad .
- Dar arati bine in orice haine .
- Ok . Atunci ma dezbrac .
- Doamne fereste ! Vrei sa fac ca un caine in calduri pe aici ? spune si incep sa rad si mai tare . Harry ma pune iar pe pat si incepe sa ma gadile . Muream de la atata ras si nu il puteam da de pe mine . Isi lipeste buzele de ale mele si limbile noastre se intalnesc , jucandu-se .- Ne vom muta impreuna ?
- Da .
- Unde ?
- Aici .
- Ok . O sa iti dau banii pe casa ca deja ai platit tu .
- Nu Harry . Nu am nevoie de banii tai .
- A da ? Si de ce mi-ai cheltuit atunci banii din portbagajul meu , ha ? spune si incepe sa rada .
- Ehh...atuncea . spun si il sarut .
- Mai ai masina mea ?
- Pai..... spun si ma ridic de pe pat usor si fug . Harry ma prinde si cad peste el . Incep sa rad , iar Harry ma musca de gat si scot un tipat . Il musc si eu de gat mai tare si tipa . Ma dau de pe el , dar ma prinde de picior si cad . Harry radea ca prostul si nici nu venea sa ma ridice .
- Ti-ai luat o masina noua si pe aia ai vandut-o ? Lasa ca iti arat eu tie .
- Defapt i-am dat foc .
- Ai facut ce ? intreaba oprindu-se din alergat .
Ma uit la Harry si parea nervos dar si amuzat . Am inceput sa alerg si mai tare cand am vazut ca Harry fugea ca sa ma prinda . Urc scarile si ma inchid intr-o camera . Nu se mai auzea nimic si asta ma punea pe ganduri . Am mai stat cateva minute bune si ma gandesc sa deschid usa , poate totusi a plecat . Ies incet si dau sa cobor scarile , dar ma prinde Harry si ma ridica pe sus . Ma pune pe pat si se uita in ochii mei adanc . Fug printe picioarele lui cand nu e atent , dar ma prinde si ma lipeste de perete . Ridica palma si si-o pune pe perete . M-am speriat pentru ca am crezut ca imi va da o palma . Isi lipeste buzele de ale mele si ma prinde de talie . Coboara la gatul meu si imi face cateva semne , dupa care ma musca si scot un tipat mic . Harry zambeste multumit si continua cu saruturile . Ajunge la sani si ma dezbraca . Se joaca cu unul , dupa care cu celalalt . Eram prea excitata si muream de nervo ca nu puteam face mai mult de atat . Ma musca tare de ambele sfarcuri si ii prind parul in pumni tragandu-i carliontii usor . Harry revine la buzele mele si continuam asa minute bune . Se dezlipeste din sarut si se uita la mine . Acum vezi cum e sa fii excitata si sa nu poti face ce iti doresti ? spune si iese din camera cu un zambet dracos . Dau cu pumnul in perete si ma duc sa ma schimb . Cobor jos si il vad ca se incalta .- Unde te duci ?
- Sa-mi fac bagajele .
- Vin cu tine .
- Hai .Intru in masina pe locul pasagerului si astept sa vina . Intra si el in masina si ne indreptam spre casa lui . Nu am fost niciodata la el pana acum si observ ca e mare casa lui . Intram amandoi in ea si casc ochii cand observ ca e atat de frumoasa si curata . Nu ma asteptam sa o vad atat de curata .
- Ce te miri asa ? spune si zambeste .
Doamne ce zambet frumos are .
- Nu ma asteptam sa fie asa curat la tine . Ai o menajera ?
- Nu . Eu am facut curat .
- Pe bune ?
- Da . Ce credeai ? Ca baietii nu pot sa faca curat ?
- Stiam ca baietii pot sa face curat , dar nu si tu .
- Da eu ce am ?
- Tu esti Harry . spun si incepe sa rada .
- Da , asa ma cheama .Isi pune bagajele in masina si pornim spre casa mea .
❤️❤️
Gata si acest capitol . Ma mir ca am reusit sa-l postez atat de repede . Sper ca v-a placut si vreau sa va spun ca am bucur enorm ca am reusit sa am atatia cititori si sa nu va mai zgarciti cu voturile . :)) va pup ! :* :*
Aa da...si urmatorul capitol o sa fie ultimul din aceasta carte...
CITEȘTI
Scoala de corectie [+18]
Fanfiction" - Bun venit in cuibusorul nostru de nebuni . - Lasa-ma sa plec ! - Nu ! Pana nu te gust nu pleci de aici . De acum vei fi a mea "