Capitolul 7 .

10.4K 388 16
                                    

Selena p.o.v.

Inca eram incremenita si imi era frica sa ma intorc . Putea fi Harry . Nu ! Daca e el ma arunc de la balcon  .
M-am intors cu greu si am oftat linistita cand am vazut ca era doar cel care face curat in camere .
- Te-am speriat ? intreaba el razand .
- Tu ce crezi ? Si cum de nu te-am vazut sau auzit ?
- Ăămmm...esti surda si schioara ?
- Iesi afara ! spun eu ducandu-ma spre el , dar eu ca proasta m-am impiedicat de foraj si am cazut direct in bratele lui .
- Acum mai vrei sa ies ? intreaba el pe un ton jucaus .
- Da . spun eu retragandu-ma din bratele sale , apoi il imping catre usa .
- Vezi ca ti-am lasat numarul meu de telefon in sertarul cu lenjeria intima .
- De parca nu te pot gasi . Doar lucrezi aici .
- Aa deci o sa ma cauti .
- Iesi ! spun eu inchizandu-i usa in nas .
M-am dus spre baie , pregatindu-ma sa fac un dus . Am intrat in dus , lasand apa fierbinte sa imi mangaie coprul rece .
Cand am iesit din baie am vazut pe pat un trandafir si un biletel . Pff ! Cred ca le-a lasat tipul cu curatenia . Doamne e atat de frumos .
Iar fac asta . Proasta ! Proasta ! Proasta !
Am deschis biletul care mirosea la fel ca el . Ador mirosul asta !
" Ingerasul meu in seara asta ne vedem la club . Sa fii frumoasa ca intotdeauna .
- H "

Nu se poate ! Doar nu cumva...Harry mi-a lasat astea . Acum ce ar trebui sa fac ? Sa mai merg la club sau nu ? Defapt...nu cred ca o sa ma vada , am auzit ca e mare clubul si mereu e plin .
Am intrat in baie facand un dus rapid , apoi m-am imbracat si m-am macjiat . Eram gata .
Am coborat jos , vazand-o pe fata care era de mana cu un baiat . E atat de frumoasa , Doamne !
- Mergem ? intreb eu ajungand langa ei .
- Da , hai . spune ea .
- Holl . se prezinta baiatul care arata al naibii de bine .
- Selena . spun oferindu-i un zambet mic .
Am intrat in masina lui , asezandu-ma pe bancheta din spate langa un alt baiat .
- Sele-...
- Nu ma intereseaza ! ma intrerupe el indiferent .
- Henry ! striga Alexandra la baiatul de langa mine .
- E ok . spun eu .
- Pentru mine nu e ok .
- E-eu o sa ma duc cu masina mea . Ne vedem acolo . spun eu deja stiind unde trebuie sa merg .
- Nu Selena , hai cu noi ! spun Alexandra si Holl in acelasi timp .
- Il deranjez pe amicul vostru . spun eu iesind repede din masina , ducandu-ma spre a mea . Ehh...a lui Harry .
Am pornit masina ducandu-ma spre club . Am parcat masina si am coborat jos , asteptandu-i sa vina . Au parcat si ei masina langa a mea si au coborat .
Am intrat in club cu totii , indreptandu-ne spre o masa la care nu era lumina deloc . Langa noi mai era o masa la care erau cativa baieti . Ma bucur ca nu l-am vazut pana acum pe Harry . Sau poate mesajul a fost de la altcineva si nu de la Harry . Am dat 5 shot-uri pe gat , impreuna cu Alexandra , Holl si Henry , iar ameteala isi facuse aparitia .
- Vrei sa dansam ? ma intreaba un baiat de la cealalta masa .
- Ăămm...d-da . spun eu cu greu .
M-am ridicat de pe canapea , dand sa ma intorc sa ii vad fata , dar nu m-a lasat si doar m-a impins spre ringul de dans .
Am inceput sa dansam lipiti unul de altul , eu cu spatele la el .
- Atat de frumoasa esti Selena ! spune el incet la urechea mea .
Atat de...buna . Perfecta ! continua el .
- C-cine esti ? spun incercand sa ma intorc cu fata la el , dar nu ma lasa .
- H .
- H ? De ce nu ma lasi sa te vad ?
- Nu ai voie . Hai mai bine sa mergem in alt loc . spune el incet la urechea mea , punandu-mi mana pe fund .
- O-ok , dar ma duc pana la baie .
- Sa nu stai mult . spune dandu-mi o palma peste fund .
In momentul in care mi-a dat drumul , m-am intors , dar erau doar fete care dansau si cativa baieti . Mda...
Am pornit spre baie , avand un plan . E clar ca nu pot scapa altcumva de el decat prin modul asta . Nici nu stiu daca e bine ce fac , daca merita . Offf ce proasta sunt uneori !
Am spart oglinda din baie , apoi am luat un ciob in mana , apasand pe vene . Sangele se prelingea pe gresia din baie . Doamne ce ustura , bagami-as ! Fereasca...cum dracu m-am taiat in halul asta ? M-am ridicat de pe jos , iesind din baie ametita din cauza alcoolului . Cateva priviri se oprira pe mine . Toti s-au apropiat de mine intrebandu-ma daca sunt bine si daca vreau la spital . Pfff ! Astia nu stiu cat de puternica pot fi eu . Nu imi trebuie spital .
Am cazut pe jos , cazand intr-un somn adanc .
  
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Heeeiii ! Stiu ca nu am mai postat de mult , dar e jale cu scoala asta . Sper ca pana aici  v-a placut . Nu uitati sa votati ! :*

Scoala de corectie [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum