Capitolul 11 .

10K 338 31
                                    

* Telefon *

- H-Harry ?
- Chiar el . Ce faci ? intreaba ca si cum am fi prieteni .
- P-poftim ? Cum adica " ce faci " ? De ce m-ai sunat ?
- Am vrut sa vad cum o mai duci .
- Harry nu am timp de glume . De ce m-ai sunat ?
El nu raspunde si ofteaza zgomotos .
- Mi-e.....dor de tine .
Ce ? Asta isi bate joc de mine ?
- Sigur ca iti este .
- Selena , vorbesc serios . Imi este dor de tine .
- Ok Harry , daca m-ai sunat doar ca sa iti bati pula de mine sa stii ca nu ti-a mers . Nu ma mai suna idiotule ! ii tip si inchid telefonul in nas .

Oftez saturata de toate astea si ma duc sa ma schimb in altceva , ca apoi sa merg sa imi cumpar cateva haine .

...

Ajung acasa obosita si arunc pungile pline cu haine si mancare pe un fotoliu . Trebuie sa ma apuc de fitness . Burtica mea incepe sa creasca si nu imi place .

Pun toata mancarea pe care am cumparat-o , in frigider , apoi imi aranjez hainele noi in dulap .

Stau in bucatarie si fumez o tigara . Neintentionat dau de o poza in telefon cu parintii mei si o lacrima mi se prelinge pe obraz . Imi aduc aminte cum i-am gasit in bucatarie , apoi siroaie de lacrimi imi curg pe obraji .

Dupa cateva minute bune de plans , imi adun fortele si ma ridic de pe scaun , ducandu-ma in pat si adorm imediat .

Intru in clubul in care lucrez si ma duc direct in spatele tejghelei , pentru a-mi incepe munca . E ora 20:00 si inainte sa intru in club , mi se parea ca am ajuns prea devreme , dar cand am intrat si am vazut o gramada de tineri , mi-am schimbat parerea .

- Da-mi si mie un pahar de Jack . spune un barbat , dar nu il vad ca stateam cu spatele . Ma intorc ca sa ii dau paharul si cand vad cine era , raman inghetata .
- H-Harry ? soptesc mai mult pentru mine , dar ma aude si isi ridica capul , uitandu-se la mine .
Un ranjet mic ii apare pe fata si se ridica ca sa vina spre mine , iar eu raman pe loc . Nu pot fugi ! De ce nu pot face nimic ? De ce stau pur si simplu uitandu-ma cum vine la mine ? O Doamne ! Nu ma pot misca .
Harry imi pune mana usor la gura si se preface ca e doar un joculet de-al nostru . Harry ma trage spre o camera de la etaj . Eu il musc cat de tare pot si ii dau un picior in banana si cade imediat pe jos , tinandu-se de coaie . Idiot !
Eu fugeam repede in cealalta parte , dar Harry se ridica si alearga , bineînteles , mai repede decat mine si ma prinde de mana .
Ma tranteste pe patul din camera in care m-a adus , apoi incepe sa se dezbrace . Acum sta in fata mea , doar in boxeri . Omg! Ce bine arata .
Oh Dumnezeule !
Proasta ! Proasta ! Proasta !

El m-a dezbracat repede si pe mine si a inceput sa ma sarute peste tot , pana ajunge la partea sensibila . Isi pune rapid un prezervativ pe bijuteria lui .

- Nu am mintit cand am spus ca mi-a fost dor de tine . spune apoi intra repede si tare in mine .

Ma trezesc tipand , pe jos cu o durere nasoala de cap . Ce mama dracului caut eu pe jos ?

Intru in baie si imi fac un dus rapid , dupa care observ ca este ora 19:00 si eu nu sunt gata . La 20:30 trebuie sa fiu la club . Imi aduc aminte de cosmarul de mai devreme in timp ce ma imbrac , iar o ameteala mica isi face aparitia si imi pierd echilibrul si cad ca proasta pe jos .

- Fututi scaunu'....spun cand dau cu capul de el .

Ma ridic de pe jos si imi asez mai bine rochia alba stramta si scurta pana la coapse .
Imi iau niste tocuri negre si imi pun o jacheta din piele deasupra . Imi fac parul cu placa , dupa care ma dau cu fond de ten , rimel si cu un ruj foarte deschis la culoare .
Imi iau telefonul si cheile de la masina , apoi cobor .
Pornesc masina si in 6 minute ajung la club . Intru , iar clubul era deja plin si ma duc direct in spatele tejghelei .

- 3 pahare de J&B . spune o fata .
- Imediat . spun si imi dau jacheta jos , punand-o pe un scaun .
- Poftim ! spun si ii dau paharele .

Ma intorc si pun cateva sticle de Vodka cu cirese pe rafturi .

- Un Jack , te rog . spune un barbat in spatele meu .
- Ok . spun fara sa ma intorc .
Ma intorc si scap paharul pe jos cand il vad pe nimeni altul decat Harry .
Fuck !

Scoala de corectie [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum