Capitolul 9 .

10.2K 378 10
                                    

Selena p.o.v.

Stateam inca in pat fara sa ma misc , poate ca va crede ca sunt plecata . Batea din ce in ce mai tare si asta ma speria si mai tare .
Mi-am luat pistolul din geanta si m-am dus spre usa , deschizand-o incet .

- Ce mama dracului faci cu ala ? ma intreaba Alexandra ramanand socata cand ma vede cu un pistol .
- Credeam ca e Henry .
- Mereu te gandesti la mine . spune Henry , aparand din spatele Alexandrei . Cum de nu l-am vazut .
El se indrepta spre mine , iar eu ma indepartam usor de el cu pistolul indreptat spre el .

- Scuze Selena ! M-au obligat .
- M-au ?
- Salut frumoaso ! spune Harry , intrand si el in camera mea .
- O Doamne ! soptesc eu , nestiind ce sa mai fac acum .
- Un pas sa mai faceti si va zbor creierii la amandoi . spun eu vorbind la modul cel mai serios .
Ei nu m-au ascultat si tot veneau incet spre mine . Daca le-as gasi punctul sensibil...
Stai putin...eu sunt punctul lor sensibil .

Mi-am indreptat pistolul spre capul meu .

- Jur ca daca mai faceti o singura miscare , apas pe tragaci si o sa vedeti cum mor .
S-au oprit dintr-odata amandoi , uitandu-se speriati .

- Doar nu vorbesti serios ? intreaba Harry .
- Hai ma ! Nu are curaj . Spune asa doar ca sa o lasam in pace .
- Serios ? Vrei sa vezi cum imi zbor creieri ? Mai bine mor decat sa stau cu voi .
- Henry , hai sa mergem , ne ocupam alta data de ea . Hai ! spune Harry , indreptandu-se cu amicul lui spre usa .

Alexandra statea in pragul usii si se uita printre lacrimi la mine .

- Hai gata cu teatrul tarfulito ca nu iti merge cu mine .
- Ai sa vezi ca daca viitoare nu mai scapi , toanto . spune ea , stergandu-si lacrimile false .

A plecat si ea din camera mea , iar eu am inchis usa cu cheia , apoi am fugit spre dulap , facandu-mi bagajele .

...

Am intrat in masina , pornind spre casa .

                             ...

Casa dulce casa ! Am parcat masina , apoi , am pornit spre usa . Eram atat de emotionata .
Am intrat incet in casa , usa fiind deschisa . Ai mei nu erau in sufragerie . Pornesc spre bucatarie , iar un miros oribil isi face aparitia . Imi venea sa vomit si matele din mine , cu cat ma apropiam mai tare de bucatarie , cu atat mirosea din ce in ce mai oribil .
Am deschis usa , si cand am vazut ce era pe jos , era sa mor .
Erau parintii mei morti , plini de sange si cu ochii scosi inafara , iar niste gandaci erau pe ei .
Nu se poate asa ceva ! E doar un vis...
Trebuie sa ma trezesc , acuum !
Am cazut pe jos , incepand sa urlu si sa plang . Sangele e proaspat...asta inseamna ca.... O nu ! Trebuie sa plec acum ! Azi au fost omorati , iar cel care i-a omorat e in oras .
Am fugit spre masina , in timp ce sunam la politie .
                            ...

Am ajuns in New York . Se pare ca orice as face tot aici ajung .
Trebuie sa imi iau un apartament si o masina . O sa-i dau foc acestei masini , pentru ca e a lui Harry .

                           ...

Am intrat in apartamentul unde voi sta eu de acum incolo . E super mare , mobiliat exact cum imi place mie . E fain ca stau la etajul 30 si se vede New Yorkul plini de lumini . Vacanta de vara incepe maine , deci ar cam trebui sa ma inscriu la o scoala .
Am deschis laptopul , cautand locuri de munca in New York .Dupa cateva ore de cautat , am gasit . La un club numit " 69Night " cam ciudat numele...dar nu asta conteaza . O sa lucrez ca barmanita , daca ma angajeaza .

Ma duc si fac un dus , apoi imi iau o pereche de boxeri roz si un maiou alb larg . Ma trantesc in pat cu telefonul , citind o carte de pe Wattpad .

Usor , usor...somnul ma cuprindea , iar ochii mi se inchid .

Scoala de corectie [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum