Capitolul 17 .

8.5K 303 25
                                    

Selena p.o.v.

Ma trezesc cazand din pat , cand vad patura alba plina de sange .
In bucatarie se aud niste zgomote groaznici de tari .
Ma duc spre bucatarie si il gasesc pe Harry cu o sticla de Vodka in care mai era o singura picatura , iar Harry a dat-o si pe aia pe gat . O nu nu nu nu nu ! Ce ma fac acum ?

- Harry ! spun si ii iau sticla din mana si o arunc pe undeva .
- Imi pare rlau Solena ! Nu am vrut sa te violez . spune abea tinandu-se pe picioare . Ochii ii sunt rosii , vocea  lui o ia razna . E ciocan . Ce ma fac cu el ?

Il asez in pat si il invelesc . Ma ridic si dau sa plec , dar ma opreste .

- Daca vrlei sa dorm trebue sa stai langa mine . spune cu ochii inchisi .
- Ok . spun si ma asez incet langa el .
Ma pun cu spatele la el , apoi isi inconjoara bratele in jurul corpului meu .
Ar trebui sa ii dau cu sticla in cap la ce mi-a facut el aseara . Omg ! Scoala . Ce dracu ma fac ? Din cauza lui nu mi-am pus alarma ca sa ma trezesc la timp .
Ma spal pe dinti , ma imbrac , ma pieptan si ma machiez putin .
Ies din casa , fara sa-l trezesc pe Harry si pornesc masina .
Parchez masina , apoi cobor si intru in scoala plina de elevi . Se pare ca e pauza . Am nimerit bine . Intru in clasa si ii gasesc pe toti stand pe banci si cantand manele . Nu m-am imprietenit cu nimeni pana acum , dar am cativa care ma saluta .
Tot singura stau in ultima banca si e cam naspa pentru ca nu am cu cine vorbi . Uneori ma trezesc singura razand si colegii rad de mine , dar nu imi pasa . Azi dupa ore trebuie sa ma duc sa ii spun lu dirigu' cu nu merg cu el . Daca ma duc Harry va face ca toate animalele si cred ca ar fi in stare sa ma lege intr-o pestera plina de lilieci ca sa nu ma duc .

Orele au trecut la fel de repede ca pana acum si ma trezesc in biroul directorului .

- Te-ai gandit ?
- Da .
- Deci ?
- Raspunsul e nu . Nu merg .
- De ce ?
- Nu am bani . spun incercand sa-l mint dar nu imi iese .
- Lasa vrajelile ! Nu ma poti pacali cu masina aia si cu hainele tale si cu tot ce ai .
- Asta cam asa e . Am diaree nu pot merge .
- Iti trece pana saptamana viitoare .
- Nu cred . E naspa .
- Domnisoara Smith , o sa va treaca diareea , asa ca nu mai incercati sa gasiti scuze pana nu ajungeti sa spuneti ca nu puteti pentru ca nasteti caini .
- Ok . spun bosumflata .
- Deci ?
- Nu merg .
- Nu stii ce pierzi . spune si se ridica de la birou si vine spre mine .
- Ce anume pierd ?
- Asta . spune si ma prinde de solduri si ma saruta pe gat , apoi ajunge la buzele mele , apoi incearca sa ma dezbrace , dar ii dau un sut in bijuterii si o sterg din biroul lui .
Urc in masina si o iau frumos spre casa . Intru in casa si il vad pe Harry dormind in continuoare . Il mai las putin , il trimit mai tarziu acasa .

E ora 16:30 si Harry nu s-a trezit . Oftez si il misc ca sa se trezeasca , dar nu observ nici o miscare din partea lui . Ii dau cateva palme si nimic . Iau un pahar cu apa si ii dau cu ea in fata , dar nici o reactie . Inima imi bate accelerata , mainile si picioarele imi tremura si scap paharul din mana . Iau telefonul si sun la urgente .

Salvarea a venit in 3 minute si l-a dus pe Harry la spital . Urc in masina mea si pornesc la spital .
Ajung si aud si vad multa agitatie intre asistenti . Ce se intampla ?

- Buna ziua ! Tocmai acum a fost adus un baiat , Harry Styles . Unde este ?
- Salonul 28 , dar intrati cand va spune doctorul . spune ea dar eu eram deja la lift .
Ajung la etajul 2 si caut salonul 28 . Il gasesc si dau sa intru , dar o mana ma opreste . Ma intorc si-l vad pe Henry .
- Tu...spun si incerc sa ii dau o palma , dar ma opreste .
- Ok . Harry nu e intr-o stare cam buna , asa ca ar fi bine sa ne lasam conflicturile in spate .
- S-o crezi tu ! O sa vezi dupa ce iesim de aici .
Nu spune nimic , dar ofteaza si se incrunta .
Dau sa intru , dar iar ma opreste .
- Ce ?
- Nu ai voie sa intrii .
- Cine zice ?
- Doctorul .
- Sa ma pupe undeva doctorul . spun si intru in salon , asezandu-ma pe un scaun .
- Incapatanata mica...spune Henry crezand ca nu l-am auzit .

Scoala de corectie [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum