11

373 15 0
                                    

Arkadaşlar bundan sonra bende vote sınırı koyacağım ve vote gelmeden yb gelmeyecek bu bölüm için vote sınırı 7. 7 vote geldiği an yb gelcek iyi okumalar
Derinden
Evdeydim işte. Ben güya artık düzelmesi beklenen derin bir ay olmuştu ama yok sanki bacaklarım benim değildi. Beni takmayıp kendi kendilerine takılıyorlardı bana bir hemşire tutulmuştu. Arada Sinem gelip bana kitap felan okuyordu. Araf bile dikkatinizi çekerim Araf bile bana çok iyi davranıyordu. Ilk defa buna bile sevinememiştim. Artık iyi davransa nolacak ne değişecekti hiç. Sanırım bu artık benim kaderim olmuştu. Ben artık bu olmuştum. Yatalak genç bir kız olarak bakıyordu doktorlar bana bana özel bir doktor gelecekti bu gün. Yatalak kızın doktoru Of yaa..
Aras tan
Derin sevdiceğim resmen gözümün önünde eriyordu. Naparsak yapalım Gülmez olmuştu ona amerikadan bir doktor getirtmiştik. Bu gün gelip o muayene edecekti derin i ve bundan sonra derinin tüm muayeneleri ondaydı. Her sabah gibi yine derin in odasına gitmiştim. Uyuyordu yine beni hiç farketmiyordu zaten etmesindi benim için onu uzaktan sevmek bile güzeldi okula ilk başladığımda görmüştüm onu okadar güzeldi ki. Masmavi gözleri sarı saçları ne bileyim sevdim işte. Kapıyı çekince Araf ile karşılaştık. Her şeyin suçlusu oydu. Derin i koruması gerekirdi ama o kendini kurtarmıştı. Kahvaltıya inmiştik. Üst kattan bir çığlıklar kopunca sandalyemi fırlatıp üst kata koşmuştum. Gördüğüm şey ile donup kalmıştım derin derin...
Derin den
Kapı sesi ile uyanmıştım. Zaten sürekli uyuduğum için az bir seste uyanır olmuştum. Susadığımı hissettim bacağımda bir kaşıntı vardı. Su almak için ayağa kalkmıştım. Suyu içmeye başladım. O an bir şey farkettim ben ben ayaktaydım. Kendi ayaklarımda. O anda çıkardığım sesten olacak arzu içeri daldı. Beni ayakta görünce oda sevinç çığlığı attı alt kattan bir gürültü koptu ve aras içeri daldı beni ayakta görünce bayılmıştı. Yine çılgın derin herkesi coşturuyor. Arzu ile sarılıp çığlık atıyorduk. Bacağıma kramp girince yatağa yattık. " kızım bu bir mucize oh be sonunda seninle daha disko bar akacağız kızım " " arzu sana bir şey söylemeye çalışıyorum lan aras bayıldı ve hala yerde kızım " " valla nerde lan " elimle yerde yatan arası gösterdim. Arzu hızla kalkıp aras ı kaldırdılar o sırada kapı çaldı. " arzu biri mi gelecekti " " ben sana söylemeyi unuttum doktor erken gelecekti ve tahmin et kankan senin için ne yaptı " " naptın anlatsana çatlatma " " bennnn seninnn içinnnn tıp dalınınnn en yakışıklı doktorunu ayarladım " " Sahi mi " " yes beybi gelmiştir heralde o kadar tatlı ki puding gibi pamuk şeker gibi daş yani knki " " makyaj yok elbise yok ananı senin arzu bu şimdi mi denir kızım " tam o anda odanın kapısı tıklatıldı. Girin nasıl dedim ben bile bilmiyorum. İçeriye biri girdi ben öldüm. Bu ne lan sen nesin bebeğim. Bu insansa ben kesin maymun felanım. Bana bir bakıp gülümsedi ve ben yeniden felç oldum. Oha dedim yani o derece. " meraba ben Kristen sanırım bu güzel bayanın doktoruyum " dedi ve gülümsedi. Gülme sen bence beybisi " derin Kristen bana derin de " " sende bana Kris diyebilirsin uzatmaları sevmem " " tamam " " Ooo bunlar baya anlaştı " " arzu sen bir sus ee Kris et muayeneni napacan yap hemen bu arada derin bu sabah ayağa kalktı " " Ohh yes bu çok iyi bir haber neyse siz dışarıya çıkın tedavilerimi sadece hasta ile yapar ben " " sen arar dayak yavşak lan bu arzu bunu nerden buldun kızım sen " " Araf ben napayım alanının en iyisi " " tamam şuan çıkarım ama sana şunu söyleyeyim krismisin kaprismisin nesin sadece bu seferlik çıkarım " " ok " " tobe Estağfurullah " deyip çıkmışlardı. Kris bana önce kendini anlatmıştı annesi amerikan babası almanmış. Kendisi 5 sene türkiyede yaşadığı için iyi türkçe konuşabiliyormuş. Çok iyi anlaşmıştık. Çok kısa zamanda tamamen toparlayacağımı ve yeniden sorunsuz ayağa kalkacağımı söylemişti. Sanki zaten doktor değil de manken gibiydi ilk kez arzu ya şükranlarımı ilettim. Kris çıkarken ayağa kalkmaya çalışmıştım ama Kris beni hemen oturtmuştu. Ilk günden yüklenirsem kalıcı olarak felç geçirme ihtimalim varmış. Bu işin en karlı yani garanti Kris olmuştu. Çok iyi bir insandı sevecendi arkadaş olmuştuk. Sanki doktorum değilde arkadaşım gibi konuşuyordu. Buda benim sabahki Nemrut kakalak suratlı doktor teoremimi çürütmüştü.
Arzu dan
Çok mutluyum derin yeniden ayağa kalktı. Ya aslında zaten biliyordum kalkacağını o cadı sonsuza dek hayatta yatmaz. Sabah erkenden uyanmıştım. Önce inip derine baktım uyuyordu hızla hazırlandım. Deri Tayt ve şifon bir gömlek yeterli olmuştu hemen evden çıkmıştım. Hangi mal saat dokuz a ders koyar arkadaş dün duyuru yapılmıştı. Hızla bir taksiye binmiş ve hemen gelmiştim zaten araba konusunu hiç açmayın kaç yaşıma geldim hala arabam yok ya utanç verici. Koşarak kampuse girdim ki biri de bana girdi çantam bir yana kitaplar bir yana uçuştu. Size ordan bir aşk çarpışması gibi gelebilir ama hiçte öyle olmadı çocuk Eğilip çantamı alınca elimdeki defteri kafasına kafasına vurdum. " lan sen kimsin senin yüzünden geç kaldım " " ben naptım be vaktinde gelseydin " "saat tam 9 demekki vaktinde geldim ama bir öküz suratlı manda suretli dana bana engel oldu " " senle mi uğraşacam kızım " " evet benle uğraşacaksın " " ya bi git kızım çattık ya " " lan bari Özür dile " " Özür dilerim oldu mu git şimdi " dedi ve yoluna devam etti. Öküz ya dava edilmesi lazım bunların defolu mal diye toplanması lazım yere düşen telefonumu hızla aldım. Ve Kampüse girdim nasıl olsa geç kalmıştım kantinde bir tane tek boş masa vardı oraya doğru giderken karşıdan aynı masaya gelen biri daha vardı. Sabah ki çocuk ama bu sefer zafer benim olacaktı. İstiklal azim ve çalışanın yanındadır koş bire koş. Hızla masaya oturduğum da oda aynı anda oturmuştu bir beraberlik vardı. Tüh ben senin az daha koşamadın demi pis pezo diyerek bana hakaret eden iç sesime susmak erdemdir temalı bir konuşma yaptım. Baktım ne o ne ben kalkacağız telefonu çıkardım. Ama önce bir çay simit alayım diyip masadan kalktım. Elim hala sandalyede idi ." Bana bak çocuk ben dönene kadar uslu ol tamam mı eğer bir yaramazlık yaparsan cıs olur " " tamam abla uslu bir çocuk olacağım " " kes şamatayı " " peki arzu " " adımı nerden biliyon sen lan " " bilmem " hespinallah ya gidip kantinin meşhur sırasına girdim. Elimde bir tost ve çayla masaya oturunca bir hesaplara bakayım dedim telefonu elime aldım kilidi bir kaydırdım faceye girip durum attım felan bir de baktım resmim erkek resmi lan noluyo ad kısmında gözüm kaldı. Kaan Varol...

Mafya belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin