9

368 15 1
                                    

Multimedia ahmet bey biraz acı bir bölüm oldu ama napalım hayatta hep pamuk şeker tadında değil bol bol vote bırakırsanız mutlu olurum ;)Derin in ağzından
"Yine yeşillendi fındık dalları acep ne olacak yarin halleri gittuğun o yerlerdee söyle huzurdamisun oyyyyyyyyyy benden yeri yaşamaya " " yeter lan yeter kafamızı şişirdin " " oke " yine bir mafya korkuluğunu uyuz etmiştim hani benim artı pointim. Yani şarkı dan bile anlamıyolar arkadaş " bedo kızı depoya götür bağla ağzını da bantla allah için " " tamam abi"  yine sürüklenmeye başlanmıştım. " bedo kardeş canısı beni neden buraya getirdinki Hem madem ben burdayım Araf nerde oda olsun o şıllık neden başka yerde" " kes sesini" " uffff bu ağır oldu" yediğim tokatla üçyüzaltmış boy yere serildim. Yanlız elide ağır ha pezonun kolumu kavradı ve beni hızla depoya soktu. İçerde yaklaşık yirmi adam vardı. Bunlarla ne halay çekilir ya. Düşündüğün şeye bak derin maldın mal gitcen anasını satayım. Evet muhteşem iç ses yine beni yanlız bırakmamıştı sağolsun. Hepiniz adına kendisine teşekkürlerimizi ilan ediyorum. Şimdi asıl sorun ben neden burdayım iki Araf neden yok üç bizi kim kaçırdı üç pardon pardon dört bizle derdi ne beş kahretsin ben bu gün neden beyaz giydim. Sandalyeye oturtulduğumda daha birini bile cevaplayamamıştım. " abim be benim burda ne işim var acaba nede.." " oğlum sana ağzını bantla demiştim demi al anasını al bak " " tamam abi bantladım işte " " ımmmmm ımmm ımmııı ımmm ımmııı "  ağzımdan başka bir şey çıksa süper olacaktı. Şaka maka beni kimse kurtarmaz ya ole bir derde bile girmez. Sinem beni aras ile biliyo diye kılını kıpırdatmaz aras desen abisini kurtarır yani öncelik sırası olarak Araf benden bir kaç level üste arzu desen oda aynı Erkin desen o yeni sevgilisinin dudakları ile meşkuldür. Lan şaka maka beni kimse kurtarmaz. Aha yandı gülüm keten helva kaldın kızım sen burda " ımmmmm ımmm " kafama doğru gelen o sopa nolur bana vurulmasın süpaneke topumuz amin. Lan valla vuracak gibi duruyo. Gözlerimi büyüyünce   adam bana geber piçoz bakışı attı ve Odunu kafama geçirdi. Sahi bu adam lan bu ormanda benim bulduğum kafasına Odunu gömdüğüm adam hay amına...
Araftan
Lan pezevenkler Neden derin farklı arabaya bindi. Neden o anasını satayım neden o. Al başına belanı şimdi orof oğlom bon sono domodommo ovlodom şuon doğro doğol off kim dinlicek lan babamı burdan bir kurtulayım ah bir kurtulayım bir Adana yermiyiz ? Oy bir sen eksiktin iç ses sensiz gözüm yollarda kalmıştı. Düşün Araf düşün burdan nasıl kurtulursun.  Araf lo sen önce kolundaki adamdan kurtul sonra herkeşlerden kurtulursun. İçses bakıyorum yine formundasın. Tabi ne sandın Trakya kızanıyız. Oy resmen Yurdum diyar diyar olduk her yerden bi ses var. Dema ole uşağum ya. Iş ses sus şuan daha önemli sorunlarımız var. Evet konuya dönersek Ahaha ben bizi kebap sanırdım. Yeter da ama. Evet kolumda iki karşımda beş adam var yani sadece yedi kişiler. Az kişi olmazdı bunlar neden az neyse ben burdan bir kurtulayım da. Daha derin var ya off ağa off...
Yazar anlatımı
Araf ta derin de kafaları karmaşık bir halde kurtulmaya çalışıyorlardı.  Derin hala nedem burda olduğunu çözmüş değildi. Aras ve ahmet bey ise endişeliydi. Araf asla bir yere geç kalmazdı kalsa bile arardı. Ama saat akşam dokuz olmuştu hala ne Araf ne derin den bir haber yoktu. Herkes endişeli bir halde haber bekliyordu. Arzu yeni kazandığı arkadaşını kaybetmek istemiyordu. Çok sevmişti derin i bunca yıl arkadaş edinmesine bile izin verilmemişti o ilk arkadaşıydı yani ona benzeyen onun gibi olan ilk arkadaşı onu kurtarmalıydılar bu kadar çabuk bitmemeliydi.
Aras tamamen çökmüştü sevdiği kadın ve biricik diyemesede abisi o büyük ihtimal ile kaçırılmıştı. O ve Araf böyle şeylere silahlara alışıktı ama ya derin?  O narindi kırılgan bir yapısı vardı çocuktu. Onu kaybetmek istemezdi asla nolursa olsun kaybetmeyecekti.
Ahmet bey ise endişeli idi daha sabah gelen mesajı bu kadar çabuk uygulaması onu korkutmuştu. Oğlu canı veliahtı şuan büyük ihtimalle kadir denen o adamın elindeydi. Kendi kardeşi nasıl da ona düşman olmuştu. Ama şuan önemli olan bu değildi bir an önce oğlu ve iki oğlununda kalbini çalan minik kız derin i bulmak ve kurtarmaktı.
Çalan telefon hepsini heyecanlandırmış ve ümittlendirmişti.  " alo" ahmet bey beklenti dolu sesiyle konuşmuştu.  " efendim henüz bir haber alamadık heryeri araştırıyoruz bilgi aldığımızda hemen size ileteceğiz efendim " tamam bile demeden kapatmıştı telefonu anlamıyordu. Onun gibi büyük bir mafya nasıl olur da kendi oğlunu bulamazdı imkânsızdı. Tekrar çalan telefon kimsede etki yaratmayı başaramamıştı. Ahmet bey bu sefer telefonu açma zahmetine bile girmedi. Evin hizmetlisi besime teyze gelip telefonu açtı. Açar açmaz da bembeyaz kesildi. " ahmet bey kardeşiniz" ahmet bey hiddetle telefonu eline aldı " ahmet ahmet ahmet sana söylemiştim değil mi ama " " oğlum nerde kadir" " bilmem sence nerde " " bana kelime oyunu yapma kadir bilirsin hiç sevmem " " sana tek bir şans vereceğim ahmet ya kız ya oğlun ikisinden biri ölecek buna sen karar ver ben oğlunu seçeneğini düşünüyorum ama karar senin " " ne diyorsun sen nerde oğlum derin kızım nerdeee.. " bu kadardı kapatmıştı.  Ama ahmet bey ısrarla bağırdı sanki onu duyacaklarmış gibi. Kimse duymadı ama yine bir telefon sesi duyuldu " alo" " efendim bir mesaj yollandı size saat gece tam on iki de saat kulesine gitmeniz isteniyor yanlız olacakmışsınız " " tamam " ahmet bey bu yükü nasıl kaldıracağını düşünüyordu. Şimdi napacaktı ? Oğlu canını seçse kız ölecekti kadiri tanıyordu yapardı. O adi adam kardeşini bile öldürmeye çalışmış ama başaramamıştı bunu yapmak zor olmazdı onun için . Oğlunu seçse kızı oğlu onu asla affetmezdi. Arzu nun onu ne kadar sevdiğini biliyordu. Ya oğlu aras o kıza aşıktı ona yaklaşmak için stajını kendi şirketlerine aldırtmış ve kaçma bahanesi ile ona arkadaş olmuştu affetmezdi babasını onu ölüme terkederse. Ya Araf nolacaktı ama öteki taraf onun oğluydu veliahtıydı. Çocuklarına döndü " birini istiyor sadece birini kurtaracağız ya Araf ya derin kimi seçersek o serbest kalacak "" Hayır baba bu olamaz böyle bir şeye izin veremezsin abim yada derin bu bir ayrım olamaz çıldırmayın " " kızım başka çaremiz yok ya abin ya derin " " baba abimi seçersek derin ölecek değilmi ?" " evet oğlum öyle " " baba sana derin diyemem ama gitmesin o be baba ben daha onla evlenemedim bile daha beni sevmiyor bile gitmesin " " baba sen karar ver bence sen en iyisini bilirsin " ahmet bey kafası dopdolu bir halde saat kulesine geldi kimi seçecekti?  Oda bilmiyordu bildiği tek şey vardı iki seçenekte acı olacaktı hemde çok acı olacaktı. " kararın ne ahmet " " kararım Araf "...

Mafya belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin