Multi arzu
"Aradığım insan arafım canım "" arzu bu kıza naptın hemen söyle ?"" Napsın o bana Araf Of az gelsene " Araf önde ben arkada yürüyordum bu arada neden herkes benim önünde lan bir ara bende öne geçeceğime dair kendime söz verdim. Kış bahçesine girdiğimizde konuyu nasıl anlatacağım konusunda fikirler üretiyordum ama henüz iyi bir fikir bulmuş değildim.
- Araf
-derin
-Araf
-derin
-Araf
-artık söyle sıkıldım anasını ya
- ben gitmek istiyorum
-hehe başka
- ben ciddiyim Araf
- bunun olmayacağını Bilmen gerekirdi
- bir yol olmalı ben eski hayatımı özledim burda sıkılıyorum anasını satayım girdiğim sınavları bile özledim yetmedi mi ben daha kaç yaşındayım ya
- haklısın
- evet ama bu yetmiyor ben yarın staja gideceğim
- peki
- itiraz etme gideceğim
- peki
- itiraz etme dedim bana ne dedin sen peki mi bu kadar çabuk mu evime geri dönecek miyim ,?
- abartma derin zaten babam izin verdi yarın bizle şirkete geliyorsun
- Sao..
Bir saol dememe bile izin vermeden gitmişti. Bende peşinden çıkıp odama gittim nasıl olsa yarın baya yorulacaktım.
Sabah yüzümde ki Öpücükler ile uyandım ama gözlerimi açmıyordum Francisco aşkım sensin değil mi? Öp öp ay sonunda rüyalarım gerçek oluyor. O an bir şey farkettim ama bu öpmek değil yalamaktı. Beni öpmüyordu yalıyordu neyse Francisco yalasada olur . Ama bu adamın dili bu kadar uzun olamaz hassiktir. Hemen gözlerimi açtım kocaman bir golden üstümdeydi. Ve size çok güzel bir haber vereyim benim köpek alerjim var tabi ben ölüm hapşırma işlemine başladım hemen. " king oğlum nerdesin" zateb bir senin olur bu köpek aynı sen işte köpek uyuz bide odama sokmuş " burdaaa " diye bağırınca Araf odaya girdi köpeği alıp çıktı bunun derdi ne en azından Günaydın diyebilir değil mi ama ? Neyse heralde tersten kalktı. Bugün çok güzel olmam lazım. Dolabı açtım gözüme beyaz bir elbise ilişti hemen onu çıkardım ona uygun birde stletto aldım. Saçlarımı topuz yaptım. Merdivenlerden inerken bir ıslık duyup arkama döndüm " oo derin Günaydın tipik çok güzel bir sekreter olmuşsun " aras a sadece gülümsedim. Araf için diyordum ama bu gün benim de keyfim pek yoktu. Kahvaltı masasına oturduğum zaman sıra
Ile herkese baktım. Arzu yemek bile yemeyip iponesine yapışmış mesaj yazıyordu aras ekmek yiyor du Araf ise sadece peynire işkence ediyordu. Bunun nesi vardı ya. Neyse ahmet bey gazetesini okuyordu ben ise sizce ne yapıyordum ? Hadi tahmin edin tabiki salak zeytini çatala sokmaya çalışıyordum. Ama ben uğraştıkça gelmemeye kararlı gibiydi en son sert bir çatal darbesi ile onu almaya çalıştım ama o yine kazanan olmuştu hatta Araf ın çayına uçuşu beni bile şaşırtmıştı. Ama asıl şaşırtıcı olan Araf ın bardağı duvara fırlatıp odayı terketmesi olmuştu bu konuda sadece ben değil herkes şoka girmişti. Ahmet bey hızla Araf ın arkasından çıktı. Aras ise yavaşça kalkıp bana çıkalım işareti yaptı. Arkadaş aile bildiğin ekşın filmi. Çantamı alıp aras ı takip ettim. Araba yolculuğu sessiz geçmişti bu sessizlik bana filmlerde olan o ölümden önceki anı hatırlatmıştı. Aras ile yukarı çıkmıştım. Bana başka bir oda verilmişti. Girip çantamı felan bıraktım. Patron koltuğuna oturdum iki kez kendi etrafımda döndüm bu hep hayalimdi. Bir gün kendi şirket- kapı çalmıştı ne yani bu kadar erken mi? Gel sesi verince içeri saçları ben çakma sarıyım diyen bir eksik etek girmişti. " dirin hinim iriff bey binliri sizi gindirdi." " oke çık " kız şoka girmiş bir halde çıkmıştı. Bir yığın dosya vardı. Üstünde bir not vardı " derin hanım senin yüzünden çektiğim azar için bunlar az bile ama idare et hepsi gün ay yıl olarak ayır ve diz " Oha ama ya ben naptım. Mavi ugur getirsin diye ilk mavi kapaklı olanı açtım ve işe başladım. Birinci biten dosya ikinci üçüncü ... yarılamıştım ama bende ömrümün yarısını vermiştim. Araf içeri dalmıştı neden hiç şaşırmadım " babam söyledi beraber yemek yiyecekmişiz yani sende bizimle yemek yiyeceksin kalk " onla konuşmak istemediğim için susmuş ve peşinden çıkmıştım.
Asansöre geldiğimiz zaman çantamı almadığımı farketmiştim. " çantamı alıp geliyorum " " Of çabuk ol bekliyorum " hemen odaya koşmuştum . Ama yine süper bir derin hareketi yapıp masaya takılmıştım. Düşmemiştim ama daha kötü bir şey olmuştu. Benim topuk sizlere ömür. Topallaya Topallaya çantamı aldım ve geri döndüm. "Babamlar bizi orada bekliyor " halimi bile farketmeden asansöre binmişti bende mecbur bindim. Asansör de ses bile çıkarmıyordum. Otoparka geldiğimizde topuğumdn artık yürüyemiyordum. Koluma girmişti bizim öküz benim koluma girmişti. Beni arabanın yanına koyup döndü ve kapıya geçti. Ama bir sorun vardı hala kapı açılmamıştı. " derin kaç hemen " Araf noluyo ben daha bir adım bile atamadan kendi ayağıma takılıp yere yapıştım. Üstelik ayağımı burkmuştum. Bende şans gani arkadaş . Kolumu altından bir kol geçmiş ve beni ayağa kaldırmıştı. Arkamı dönemeden beyaz bir peçete gördüm. Yav bunlar hala yaşıyormu hala mı eter arkadaş artık sprey felan geliştirilmedimi ? Beyaz peçeteyi burnuma götürdü. Almıyorum lan nefes felan bakayım nasıl bayıltacaksın. Durdum durdum da arkadaş bu da akciğer dayanamıyorum ve bir kurtarıcı solunum nefes cigerlerime gider gitmez ikinci nefesi çektim. Gerisi karanlık olmuştu zifiri bir karanlık sabahki zeytin gibi kapkara olmuştu...
Araf ın ağzından
Sabah erkenden uyanmıştım. Alıştık artık tabi sonuçta babamdan sonra ben aile reisi olacaktım. Hemen yatakta sağa baktım ama king yoktu nerde lan bu hayvan . King derin in odasından çıkınca sakinleşmiştim ama bu kızla ilgili bazı kararlar almıştım. Maldı zaten benim başıma bela açıyordu. Ondan uzak olacaktım. Zaten şuan sanki çok yakınında duruyor ya diyen iç sesine ben bile hak verdim. O sırada telefonun bildiğim melodisi odada yankılandı bana bu saatte kim mesaj atardı ki? Telefonu elime aldım kilidi girip mesajı açtım " Araf Araf Araf kaçırılacak bir adama göre fazla rahat uyuyorsun canım uyan ve kork çünkü bu gün benim yanıma geleceksiniz " bu adam gene ne pezevenklikler düşünüyor anasını satayım ya bezmedi lan bezmedi. Ama bu sefer tek bana değildi düşünceleri peki ya kimi daha benle alacaktı aras ? Babam? arzu? Helin teyze ? Derin ? Kim ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya belası
RomansaHatıraları arasındaki aşkı unutan bir kız ile kardeşi için Aşkın'dan vazgeçen bir Adamın hikayesi. Ne biz ne sen ve ben olabilen iki insan. Aşkın gücü her şeye yetecek mi?