Arkadaşım rica ettiği için erken yb yazdım umarım beğenirsiniz vote verirseniz mutlu olurum ve erken yb gelir iyi okumalar multi kaan
Derin den
Bu gün stajıma geri dönecektim. Sonunda o lanet konsey zurnasını ikna etmiştim. Tabi bunda üstün çenemde etkili olmuş olabilir tamm kes. Neyse üstüme siyah dar bir pantolon ve beyaz bir gömlek giydim. Resmi olmak istiyordum neden bende bilmiyorum. Aşağıya kahvaltıya indiğimde herkes masadaydı. Ama arzu yoktu. Bende masaya oturdum. Yemek önemli. Karnım iyice doyunca arzu işini akşama bırakıp çıktım. Önce ultra tatlı ultra taş kaslı yakışıklı havalı tamm yeter anladınız işte Kris in yanına gidecektim. Tam kapıdan çıkarken adımı duymamla geri döndüm " derin beraber gideriz " tamam " Araf hastaneye gittik. Kris in odasını bulup hemen odasına girdik. " oo derin en güzel hastam mı geldi. " " ya utandırma" " krıs ıtındırmı " Araf a yandan bir çimdik attım. Araf ın krise gebertirim bakışları atmasının dışında gayet güzel bir muayene yaşamış ve şirkete gelmiştik. Tekrar hıamına burası çok büyük ya. Kapıdan Araf ile girince herkes şaşkındı iki sekreter aralarında şimdiden fısıldaşıyordu. " ay tipe de bak görende bir şey sanır ya " " selen hanım buna bin basar bence " " tabi kadın miss Turkey birincisi kızım tabiki " ne diyo lan bunlar kıdın mıs tırkıy bırıncısı bırı gızıl ılsı silin hinim bini bin bisir. Araf ise götünü yalayan maymun görmüş gibi baktı. " Ne var ne " arasa mesaj attım ve izin aldım arada " Araf ben çıkıyorum bir işim var " Kris ile mi " " Kris ne alaka be " " bilmem sence" " neden sana hesap veriyorsam " döndüm ve şirketten çıkarken kızlara yolarım sürtük bakışı atıp çıktım. Derin bir ırıspılar sıfır. Hemen alttaki mağazaya gittim. Kıyafetlere göz atarken elime gelen mini deri etek adeta bana beni al demişti ama bu kadar seksilik bana göre değil. Kalem deri etek aldım üstüne de göbeği açık dar bir gömlek giydim. Şirkete döndüğümde kızlar kızlardan kızlar bana şoke olmuş gibi bakıyorlardı. Tam aras ın yanından geçerken bana bir bakıp döndü sonra gözlerini açıp bana döndü " sen kimsin derin nerde " ona gülüp Araf ın odasına attım neden bilmiyorum ama Araf ın be güzel bulmasını istiyordum. Odasına girdim çay içiyordu. Önce bakıp elindeki dosyaya eğdi başını sonra çayı püskürdü. " Derin şaka demi bu " güldüm " istediğiniz dosya " deyip çıktım. Masaya oturup dosyaları inceledim. O sırad gelen kız şı dısyılırı ılfıbıtık sırıyı dızıp mısıma kıy " sadece başımı sallayıp dosyayı yanıma attım. Lan sanki çaylağıyım ben mk ya. Hem bunlar bunlar ile uğraşmak istemediğim için hemde arzuyu merak ettiğim için çantamı alıp çıktım. Üniversiteminin önüne gelince arzu ya mesaj attım ve gelmesini söyledim banka oturdum beklemeye başladım.
Araf tan
iki saattir derin in o halini unutmaya çalışıyorum tobe Yarabbim. onu kıskanıyorum güzel buluyorum ama bu onu sevdiğimi göstermez. Zaten onu sevemem aras a bunu yapmam. Tam düşüncelerim ile boğuşurken içeri aras girdi. Düşünceliydi " abi derin bu gün neden ole giyindi " " ne bileyim ben oğlum gideceği yeri bana söylemiyorya. " " Araf biri yoktur değil mi " "olsa da nolacakki oğlum kızın etrafında kim kim varsa bir şey yapıyorsun en son Erkin e neler yaptın" " onu istiyorum " " kalp bu aras sever yada sevmez zorla sevdiremezsin " " sevecek Araf başka şansı yok gerekirse sevdiği herkes ölecek ama derin benim olacak " " neyse ben karışmam aras ama hata yapıyorsun " " kes sesini " " daha ne kadar devam edeceksin" aras sinirle aldı başını çıktı. Bu zaman kadar derinin tüm erkek arkadaşlarını göndermiş veya öldürtmüştü. Erkin i tehdit etmiş ve ayrılmalarına sebep olmuştu yetmezmiş gibi ondan nefret etsin diye ona kız ayartlatmış derin e onu aldattığı imajı verdirmişti. Poyraz öldürülmüş ege ise zorunlu eğitim adı altında İtalya'ya gönderilmişti. Takıntı olmuştu Derin aras için.
Arzu dan
Bir insan ancak bu kadar utanabilir. Bu kadar rezil olur akşamdan beri rezilliğimi düşünüyorum. Lan attığım durum bile rezillikti ya kimse dm atmasın sevgilim kızıyo bu ne ya ben bole mal twitler atmazdım. Akşamdan beri rezillikten uyuyamamıştım. Okula geldiğimde sinirden kapıya tekme atacaktım. Rezilliğimi yüzüme vurmak için kaan beni kapıda bekliyordu. Mal bu çocuk ya. Of napacam ben şimdi. " Günaydın çakma kaan " sadece başımı önüme eğmiş hiç cevap vermiyordum. Utanıyorum susun plis. Kendi telefonumu nasıl tanımam. Çenemde hissettiğim parmaklar ile kafamı kaldırdım. Gözleri varmış lan. Saçları da çok tatlı. Yine heyecanlanmış ve aptal bir arzu ile karşı karşıyayız hayırlı uğurlu olsun " utandınmı " çok muzik bakıyordu." Kaan yeni sürtüğün güzelmiş sen bırakınca ben alırım " buda ki lan daha da çok önemlisi elimdeki çene pardon çenemde ki el nerde Oha o çocuğun suratında Oha yumruk Oha morluk. Hemen kaanı çektim ama bilin bakalım noldu kaan üstüme düştü. Yetmezmiş gibi biz dudak dudağa. gözlerim sona kadar açıldı. Hemen onu üstümden atıp kalktım. İkimizde suçlu çocuklar gibi kafamızı önümüze eğmiş okula doğru yürüyorduk. Sınıfın önüne geldiğimizde ayrılacağımız için " tekrar Üzgünüm " deyip sınıfa girdim. Ama bir baktım bizim oğlan da içeri girdi ben şok. Gülümsedi ve ben ölmedim tamam ölmek üzere olabilirim. Neyse ya bu neden sıtırıyo hay amına sırıtıyo bana Noluyor ya. Yerime geçince oda boş yere geçti. Boş tek yer vardı ama yanındaki sıra. Uf ya güldü ve telefonu çıkarıp birine mesaj attı. Telefonum titredi benim bana mk attı mesaj. Çakma kaan ben çok sıkıldım sensin çakma kaan ya uf banane yazıp gönderdim. Hemen twitter a girip kan Varol yazdım açılınca ben şok resmen bir milyonun üstünde takipçisi vardı ya da benim bile o kadar yok. Twitler lan bu benim onun twitter hesabımda attığım tvit. Oy mk. Ne demek banane küçük kaan bundan sonra sana minik k diyelim bence haha çok komik minik k miş sensin minik sensin k tamam mı k suratlı. Ne diyorum ben ya sanada Sıdıka diyelim bence oh olsun öldür daha iyi Sıdıka ne ya . Hemen cevap yazdım sokak arasında dedikodu yapan biridir duymadın mı güldü noluyo lan. Oy anasını ya çocuğu sinir dahi edemiyorum bu nasıl is ya. Yaz bakalım telefon uzun titreyince öteki mesajı ilk açtım sonuçta nolursa olsun bu ayaklı ego dan daha önemlidir canım aşağıya gel seni bekliyorum derin Oha noluyo lan bugün hemen kalktım ben kalkınca kaan da ayağa kalktı. " hocam çıkabilir miyim " " tabi " dersten çıkmıştım ama benle bir öküz daha çıkmıştı. " sen nereye " " seninle geleceğim küçüğüm seni korumak için " " Ayy götüm pardon neyse " napalım sinirlenince çeneme vuruyo benim. Merdivenleri ikişer ikişer indim. Yada indik desem daha doğru olur. Ama henüz benle geldiğine dair kanıt olmadığı için sustum. Tam bahçe kapısından çıktım oda çıkmıştı. Aha kızım işte fırsat tam döndüm " sen beni mi tak.. Derin dudak başka dudak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya belası
RomanceHatıraları arasındaki aşkı unutan bir kız ile kardeşi için Aşkın'dan vazgeçen bir Adamın hikayesi. Ne biz ne sen ve ben olabilen iki insan. Aşkın gücü her şeye yetecek mi?