Bölüm 1 ~ Hey

4.1K 185 15
                                    

    Size sabah yüzüme vuran güneşle uyandım veya alarmın kulak tırmalayıcı sesiyle uyandım derdim ama ne yazık ki gecenin bir vakti uyanmıştım.Odamda gece lambamın biraz aydınlık kattığı  tavana bakıp iç geçirdim.Fazla sessizlik kesinlikle huzur falan değildi.Tabi gürültüde iğrençti ama yalnızlığın hissi insanı ele geçirdiğinde durum biraz garip kalıyordu.

    Aklıma saate bakmak geldiğinde komidinin üzerindeki telefonuma uzandım.Kilit ekranımda duran Baekhyun'un resmine hafif tebessüm ederek telefonu geri yerine koydum.Saat 2'de yapabileceğim pek bir şey yoktu bu yüzden tekrar yatmanın iyi bir fikir olduğunu düşündüm fakat uyandığım zaman tekrar uyumam imkansız olabiliyordu.Zaten tavanı izleyerek uykumu da yeterince kaçırmıştım.

    O sırada telefonumdan gelen mesaj sesi bir umut oldu.Hızla telefonumu komidinin üzerinden alıp kilidi açtım.Yükleyeli bir iki ay olan ama kimseyle konuşmaya vakit bulamadığım uygulamadan gelen mesaj biraz ürkütücü gelsede canım sıkılmıştı.

  KaiKai : Hey,merhaba ^-^
       
      Profil resminde ağaç olan birinin mesaj atması kesinlikle fazla ekşınlıydı.Yine de çok geçmeden yazmaya karar verdim.

  Soo12 : Yanlış yolladınız sanırım.

   KaiKai : Kyungsoo ?

   Soo12 : Kimsin ?

   KaiKai : Neden uyanıksın sen ? Uyu yarın voleybol turnuvası var.Yoksa hasta falan mı oldun ??

   Soo12 : Hayır sadece uyku tutmadı.Ve bu bir şakaysa bil ki sinirlenme başladım Baekhyun.

   KaiKai : Biliyorum.Sinirlenince çok fena bi baykuş oluyosun.O halini görmek istemem.

    Soo12 : Susmayı dene.

    KaiKai : Susmam.Bu arada Baekhyun falan değilim.
 
   Soo12 : Pekala,iyi geceler

   KaiKai : Uyuyacak mısın ?


    Mesaja cevap verme gereği bile duymadan telefonu yerine koydum.Sonuçta her halt olabilirdi ve bu gecelik bu kadar ekşın yeterliydi.


  ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 


 (Bölüm güncellenmiştir.)


    

  





Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin