Şaşkınca bir Baek'e bir Bay Park'a bakıyordum.Şu an bir çocukları olacağını ama onu aldıracaklarını söylüyorlar.Ama neden ? Erkek hamileliğinin nadir olduğu gerçeği varken neden böyle istediler ? Aksine benim bir bebeğim olsaydı onu asla aldırmayı düşünmezdim.Tanrı aşkına kim çocuğuna kıyabilir ?
" Neden onu aldırmak istiyorsunuz ? Bu nadir birşey.Elinize bu fırsat 2.kez geçmez Baek. "
" Korkuyorum Soo.Düşünsene içimde birşey var ve doğum zamanı gelince fazla risk olduğunu söylediler.Tamam güzel bir duygu ama bilemiyorum.O yüzden size danışmak istedik. "
Bay Park bu çocuğu istemiyor muydu ? Çok saçma.İkisinden bir parça sonuçta.
" Bay Park,siz çocuğu istemiyor musunuz ? "
Boş boş gözlerime baktı.Sadece baktı.Belli ki istemiyorum demekti.
" Baek,eşyalarını topla yada dur ben alır gelirim.Sen şimdi yorulma.Bebek için zararlı. "
Baek'in cebinden anahtarı aldığım gibi evden çıktım.Tabi arkamda şaşkınca bakan 3 kişide vardı.Evi uzak olmadığı için yaklaşık 10 dakika sonra eve varmıştım.Baek'e dair ne varsa valize koyduğum gibi evden çıktım.Tabi onun iyi beslenmesi gerektiği için markete uğrayıp sağlıklı şeyler almam gerekiyordu.Kendi evime vardıktan sonra zili çalıp bavulu Jongin'in eline verdim.Tekrar markete yol alırken Jongin'de bana eşlik etmişti.Bana bakıp birşey sormak isteği belliydi.Markete girip market arabasını aldım.Etiketlerine bakıp sağlıklı olan şeyleri depolarken Jongin'e anlatmaya başladım.
" Eminim Baek o çocuğu aldırmak istemiyordur.Annesi o çok küçükken onu aldırmak istemiş.Ama babası engel olmuş.Sonra annesi Baek'ten hep nefret ederek büyütmüş.Tabi buna büyütmek denilirse.Zaten çok geçmeden terk etmiş.O hep çocuğu olursa seveceğini asla onu bırakmayacağını anlatırdı.O yüzden Baek artık bizimle Jongin.Lütfen kızma.Kimse yokken o vardı benim yanımda.O benim kardeşim gibi.Ve gerekirse o piç adam yerine babası gibi davranırım.Lütfen anlayışla karşıla. "
" Birşey demiyorum Soo.Ama Baek bu durumdan şikayetçi değildi ki. "
" Jongin,görmedin mi benim eşyalarını al gel dediğimdeki halini.Gözleri parladı.Aldırmayı düşünmedi.Eğer aldırırsa Chan yanında olacağı için dayanabileceğini düşündü.Ama hayır.O bunu istemez.Şimdi Chan'ı arayıp Baek'i rahat bırakmasını söyler misin Jongin ? "
" Soo,Chan böyle biri değil ki.Sadece anın şokuyla öyle demiştir.Hem biraz haklı.Sonuçta evli falan değiller.Onun ailesi bu durumu nasıl karşılar belli değil.Daha sevgili olduklarını söyleyemeden çocukları olacağını söylemeleri büyük bir felaket olur. "
" Nasıl yani ? Bizim bir çocuğumuz olsa evli olmadığımız için ondan vazgeçmek mi isteyeceksin ? "
"Saçmalama Soo.Seni asla bırakmam.Sen benim zaafımsın.Senden bir çocuğum olma fikri kötü değil.Denemeliyiz,ne dersin ? "
" Ciddi konuyu bile buraya getirdin Jongin.Ara Chan'ı hadi. "
" Ben ciddiydim bi kere. "
Jongin telefonla konuşurken bende biraz daha sağlıklı yiyecekler almaya başladım.Kasaya doğru giderken Jongin'in elinden tutup çektim.Yoksa geride kalıp anca akşam gelecekti.Chan neden bu kadar uzattın ? İstemiyordun,bitti gitti işte.Sıra bana gelince kartı uzatıp ödemeyi yaptım.Poşetleri elime alırken piçlik yapmak amaçlı en ağırlarını Jongin'e vermeyi ihmal etmemiştim.O övündüğü kaslar bir işe yarasın.Haksız mıyım ?Eve vardığımda Baek'i gözünü kırpmadan kapalı televizyona baktığını farkettim.Yanına gidip başını omuzuma koydum.O an ağlamaya başlamıştı zaten.Jongin mutfağa gidip birşeyler hazırlarken Baek'i sakinleştirmem gerekiyordu.Saçlarını okşamamı sevdiğini biliyordum.Saçlarını okşamaya başladığımda sesini kesip bana sarıldı.Yalnız hissettiğinin farkındaydım.Ama o adama ihtiyacı yoktu.
" Yemek hazır,hadi gelin. "
Baek'ın elinden tutup masaya oturttum.Sağlıklı olanları ona verdikçe o yağlı şeylere yöneliyordu.Tabi eline kaşıkla vurunca kendini acındırmaya çalışıp yiyordu.
Yemek bittikten sonra toplamaya başlamıştık.Baek'i odasına yolladıktan sonra telefonuna el koydum.Ona ihtiyacı yoktu.Jongin arkamdan ne ara geldiğini anlamdan sarılmıştı.Saat geç olduğu için yatmanın iyi olacağını düşünüp odaya çıkmaya başladım.
" Soo ? "
" Efendim ? "
" Sen bugün Baek'e sarılırken aklıma bana hiç öyle sarılmadığın geldi. "
" Şu an yaptığımız ne Jongin ? "
" Onunla bu farklı şey Soo. "
" Kıskanç Jongin.Bak bunu sevdim. "
" Bende seni seviyorum.Bir dahakine bana sarılır olur mu ? "
" Hey,sen ciddisin.O kadar çok mu kıskandın ? "
" Sen benim tek varlığımsın.Seni kıskanmayıp kimi kıskanayım ki ? "
" Seni çok seviyorum Jongin.İyiki hayatıma girdin.Sen beni bıraksan bile benim seni bırakmaya niyetim yok.Seni ölene hatta öldükten sonra bile seveceğime söz veriyorum. "
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
(Bölüm güncellenmiştir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together Or Apart • KaiSoo
Nouvelles"Benden vazgeçtin değil mi ?" diye sordu. Gülümsedim. Bilmiyor ki ; ayçiçeği sırtını dönmez Güneş'e. **** #KAISOO