Bölüm 19 - Tebrikler

1.1K 93 16
                                    

Sonunda Jongin'i alıp eve gidebilecektik.2 hafta kadar süre burda kalmak zorunda kaldık.Doktor aniden gelişebilecek birşey olursa diye önlem amaçlı taburcu edilmesini ertelemişti.Bizde bu yüzden yakın bir otelde kalmayı tercih ettik.Daha doğrusu benim otelde kaldığım pek söylenemezdi.Sürekli Jongin'in odasındaki küçük koltukta kıvrılıp yatıyordum.Bu süre içersinde babası 2 kez gelmişti.Sadece nasıl olduğunu merak ettiğini söylediğinde pek inanmasakta görmesine izin vermiştik.Garip olansa 3 gün önce Luhan'ın bizi ziyarete gelmesiydi.Tabi en garibi yanında sevgilisiyle gelmesiydi.Duyduğuma göre o günden sonra uzun bir tedavi görmüştü.Önceden yaşadığı bir olay takıntılı olmasını sağlamış.Şu an iyileştiği için gelip özür dilemek istemiş.Ona hak vermiştim.Onun hatası yoktu.Hepsi benim hatamdı.

" Yine daldın baykuş.Buraya gel,özledim. "

" Yanındayken bile beni özlemene sevinmeliyim sanırım. "

" Sen özlemiyor musun ? Bak ağlarım. "

Ağlama numarası yaparken ne kadar sevimli olduğunu izledim.Daha fazla dayanamayıp yanına oturdum.Küçücük yatakta bir şekilde sığmaya çalışırken Jongin benim çabalarıma gülüyordu.Dayanamayıp kıçımla ittim.Bana baya yer açılırken o da gülmeyi kesip tekrar benimle uğraşmaya başlamıştı.

" Yah Kyungsoo,beni nasıl itersin.Beni,beni.Mükemmel Kim Jongin'i -,- "

BAEKHYUN BAKIŞ AÇISI

Geri döneceğimiz için aptal yodayla hazırlanmaya başlamıştık.Aniden midemde hissettiğim baskıyla banyoya doğru koştum.Ben midemi boşlatırken Chan önüme gelen saçları elleriyle tutup sırtımı ovalıyordu.Bittiğini anladığımda kalkıp dişlerimi fırçaladım.Chan endişeyle beni süzerken gülümseyip içeriye gitmeye başladım.Bugün bu 2.ydi.Fazla kafama takmamaya çalışarak burda kaldığımız süre boyunca aldığımız birkaç parça eşyayı çantaya teptim.Chan telefonunu aldıktan sonra hesabı ödemeye gitti.Bende tamamen hazır olduğumda aşağıya inmeye başladım.

& 5 SAAT SONRA

Uzun yolculuğun ardından eve varmıştık.Jongin ve Soo bu gece hasret gidereceklerdi.Aslında onlarla beraber takılmamızı teklif etmişlerdi ama kendimi iyi hissetmediğim için eve gitmek istedim.Chan bana doktora gitmemiz gerektiğini söylediğinde yarında olursa gideriz diyerek geçiştirmiştim.Çıkacak sonuçtan korkuyordum.Kötü bişey olabilirdi ve bundan korkuyordum.

Yatakta iyice C pozisyonu alırken Chan'de odaya girmeşti.Benim sessizliğimi hoş bulmadığının farkındaydım.Ama beynim doluyken gülmeyi başaramıyordum.

Chan'ın beni saran kollarıyla uyuya kaldım.

****

Gece mideme giren sancı gibi baskıyla uyanmıştım.Chan uyanmasın diye dudaklarımı ısırarak banyoya doğru koşmaya başladım.Çok geçmeden gelen Chan yine saçlarımı tutup geçmesini bekledi.Bittikten sonra tekrar dişlerimi fırçalayıp yatağa girmeye hazırlanmıştım ki Chan durmamı sağlamıştı.

" Al giy bunları.Hastaneye gidiyoruz.İtiraz hakkın yok. "

Daha fazla kaçamayacağımı anlayarak üstümü giymeye başlamıştım.Chan elimi tutup beni arabaya sürüklerken tüm ihtimalleri düşünüyordum.İkimizde gergindik.

Nasıl vardığımızı anlamadığım hastanenin koridorunda doktoru bekliyorduk.Sonunda elindeki birkaç testle yanımıza gelip odasına girdi.Tabi bizde peşinden girmiştik.

" Byun Baekhyun,sonuçlar temiz.Ama son bir kontrol için hemşire sizi yönlendirecek.Lütfen onu takip edin. "

Hemşire gelince doktorun dediğini yapıp onu takip ettik.Ama geldiğimiz kat 'Kadın Doğum Kontrol ' katı olunca korku dolu gözlerle birbirimize baktık.Heycan ve korku birleşimiyle yürüyemezken zorda olsa odaya girmeyi başardık.Doktor bize gülerek bakarken sedyeyle yatmamı söyledi.Dediğini yapıp yatarken karnımı açıp jel sürdü.Soğuk jelle titrerken Chan elimi tutmuştu.Doktor bir aleti karnımda gezdirirken ekrana bakıp gülümsüyordu.En sonunda yanındaki cihazdan bir kağıt çıkmıştı.Onu alıp bize uzattıktan sonra dediği şeyle dona kalmıştık.

" Tebrikler,Byun Baekhyun.Hamilesin. "


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

(Bölüm güncellenmiştir.)


Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin