Bölüm 3 - Umrunda olsam

2.1K 157 64
                                    

KaiKai : Soo iyi misin ? İlaçlarını içtin mi ? Ağrın falan yok dimi ?

Soo12 : İyiyim.

KaiKai : Bi dahakine dikkat et Soo.

Soo12 : Ben değil o çocuk dikkat etmeli.Yarın ebesinin yanına uğraması gerekebilir.

KaiKai : Sakın Soo.Müdürü duydun,son şansını iyi değerlendirmelisin.

Soo12 : Ne farkeder ? Umrumda değil.

KaiKai : Lütfen soo.

Soo12 : İstediğimi yaparım,bulaşma.

KaiKai : Bende engel olmak için elimden geleni yaparım soo :))

Soo12 : Kolay gelsin.

KaiKai : Soo

Soo12 : Ne var ?

KaiKai : Niye mesajlarıma dönmedin ?

Soo12 : Zorunda mıyım ? 

KaiKai : Değilsin tabi.Şey,bu konu hakkında birşey demeyecek misin ?

Soo12 : Umrumda değilsin.Erkekler pek fazla ilgimi çekmez.Ne yazık.Kız olsaydın seninle eğlenebilirdik :))

KaiKai : Kırdın.

Soo12 : Olabilir.

KaiKai : Soru cevap oynayalım mı ?

Soo12 : Ergen olmadığını sanıyordum ?

KaiKai : Sadece birbirimizi tanımak amaçlı,lütfen.

Soo12 : Dua et canım sıkılıyor.

KaiKai : Erkekleri sevmediğini söyledin.Ama okulun ilk günleri Sehun'u tuvalette sıkıştırmış öpüyordun ?

Soo12 : Tekrar oku.Orada pek fazla demiştim.Bu arada onu sıkıştırma nedenim korkutmaktı.Tabi ki sıkı kalçaları değil,saçmalama :))

KaiKai : Öncelikle Sehun'dan nefret ediyorum.Bir diğer konu ise yani bir erkeğe aşık olman imkansız değil ? *-*

Soo12 : Soru sırası bende velet.

KaiKai : Senden büyüğüm velet.

Soo12 : Tabi,kaç yaşındasın ?

KaiKai : 24 yaşındayım.Sıra bende.Bir erkeğe aşık olman imkansız değil dimi ?

Soo12 : Bak konuyu buraya getirme.Ben eğlenmeyi severim.Aşk benim dünyamda yok.Aşk bencillik,gurursuzluktur.Ve ben aşka inanmıyorum.

KaiKai : Bu laflarını sana benim olduğun gün hatırlatırım Soo.

Soo12 : Bu özgüven nerden geliyor ? 

KaiKai : Normal şartlarda emin ol sende cazibeme kapılırdın :))

Soo12 : Güldürdün.Cazibene madem kapılırım ne diye karşıma çıkmıyorsun ? Farkındaysan peşimden koşan sensin.

KaiKai : Karşına çıkmamı mı istiyorsun ?

Soo12 : Olabilir :))

KaiKai : Her gün karşındayım zaten Soo.Tek fark bana öfkeyle bakman.

Soo12 : Öfkeyle bakıyorum demek.O halde düşmaım falansın.Kaybol,sinirimi bozuyorsun.

KaiKai : Ben her zaman senin yanındayım Soo.Hiç gitmem,gidemem.

Mesaja cevap vermeden telefonu masamın üstüne fırlattım.Seviyorum demekle sevmek olmuyor.Bunun bir oyun olduğuna adım gibi eminim.Öfkeyle baktığım biriyse zaten düşmanım olduğu kesin.Cevap vermem olur biter.

***************

Sabah olmasın be.Yine okul yine okul.

Yataktan kalkıp direk bayoya girdim.Rutin işlerimi hallettikten sonra direk bir kombin yapıp üstüme geçirdim.Çantamı koluma takıp aşağıya inmeye başladım.Birşey yeme gereği duymadan anahtarlarımı alıp okula doğru yol aldım.Zaten yatağımda pinekleyerek yeterince vakit kaybettim.

--------- Okul dönüşü


Seni öğretmen yapanın ben taa.Neyse sakin ol Soo.Sakin.Ulan ne güzel sıkıştırmıştım çocuğu.Kafama attığı topun cezasını çekmeliydi.Ama sağolsun beden öğretmeni anında engel oldu.Adamın işi gücü yok benimle uğraşıyor.İşsiz midir nedir.Her anımda dibimde bitmese şaşardım.

Ama yakışıklı adamdı,yalan yok.Esmer teni,baskın burnu,belirgin yüz hatları,up uzun boyuyla yakışıklıydı evet ama nefret ediyorum o adamdan.Bakışları bile değişikti.

Ben o adamı düşünürken telefonumun hayvan gibi yerimden sıçramamı sağlayan mesaj sesiyle kendime geldim.

KaiKai : Evde vardın değil mi ? Gerizekalı sana buluşma o çocuğa dedim,ne diye dinlemiyorsun beni ? Ya okuldan atılsaydın ? Beden öğretmenine dua et.O olmasa çoktan bitmiştin.

Soo12 : Bak bu seni ilgilendirmez.Bu ilk okuldan atılışım değil.Ve o beden öğretmenini hatırlatma.Hatırladıkça adamın sülalesine sövüyorum.

KaiKai : Adam sana birşey yapmadı.Seni korudu.

Soo12 : Umrumda değil.

KaiKai : Sadece bi kere umrunda olsam zaten.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Beğeni sorun değil ama yorum atar mısınız ? Görüşlerinizi cidden merak ediyorum.Lütfen ^-^


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

(Bölüm güncellenmiştir.)







Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin