Bölüm 20 - Aldırmak ?

1K 89 24
                                    

Mutluluk.Hayatımda bana en uzak olan kelimeydi.Peki ya şimdi neden o kelimeden başka birşey bilmiyordum.Onun varlığı benim mutluluğum olmuştu.Nasıl bir salaktım ki beni sevdiğini anladığımda bize şans vermemiştim ? Şimdi hayatımın son saatlerini yaşadığımı söyleselerdi mutlu bir şekilde ölürdüm.Hayatımda babam öldüğünden beri ilk defa mutluluğu tatmıştım.Ailemin veremediği sevgiyi bu adam vermişti bana.Onunla olduğum için asla pişman olmayacaktım.

Şu an sevdiğim adamın kollarındaydım.Başım omuzundaki yerini almış ona bakıyordum.Gözlerimizi birbirimizden ayırsak kaybolacakmışız gibi hiç ayırmamıştık.Huzurun gerçek anlamlıydı bu.Ve benim bu huzuru kaybetmeye niyetim yoktu.

" Karnım acıktı,Kai "

" Evet Soo.Benimde çok acıktı.Hadi kahvaltı hazırla. "

" Yah,Kai.Şu an senin elinde tepsiyle gelip beni uyandırman gerekiyordu ama sen sabahtan beri yatıyorsun.Öküz müsün ? "

" Ben hastayım bi kere.Hem kızlara tepsiyle kahvaltı getirilir.Tabi ben senin erkek olduğun konusunda hala şüpheliyim ama sen bilirsin. "

" Kai,seni burda parçalara ayırırım.Ben erkeğim,erkek ! "

" O zaman hasta mükemmel sevgiline yemek hazırla olur mu ? "

" Bana öyle bakınca kalkıp hazırlayacağımı mı düşündün ? Tanrım. "

" Bana öküz diyene bakın.Sen olmamışsın,malzemen eksik. "

" Ve sen bana aşıksın. "

Kai söve söve mutfağa giderken bende yatakta iyice yayılıp gelmesini beklemeye başladım.Sonra fikir değiştirip yataktan kalktım.Sonuçta o Kai ve eminim sakarlığı tutacaktı.Banyodaki işlerimi halledip aşağıya inmeye başladım.Tahmin edin ne oldu ? Yerlerde yumurta kabukları,tavadaki taşan yumurta izleri,masaya konulmaya çalışırken düşürülen çaydanlık.Ben demiştim.

" Kai,kendimi tutuyorum.Ama kaç.Çünkü daha fazla dayanamıyorum."

Kai uzun bacaklarıyla maroton koşar gibi koşarken bende bu sinirle roket takmış gibi peşindeydim.

" Seni piç herif ! O mutfağın hali ne ? O lekeler nasıl çıkar bir fikrin var mı ' Bay Ben Mükemmelim '.Eğer yoksa dilinle o yerleri yalatmayı planlıyorum. "

O an ani duruş yaptı.Tabi anlamadığım için bende ona çarptım ve sonuç yerdeyiz.

" Yerleri değilde başka bir yeri yalayabilirim.Kabul et teklifim kaçınılmaz. "

Sırtına var gücümle vurup yerden kalktım.Doyumsuz pislik.18lik ergenlerden pek bir farkı yoktu.Kim inanırdı o yaşta olduğuna.Çalan telefonla masaya doğru ilerleyip telefonu aldım.Baek aradığına göre önemli birşey olmalıydı.Dün bile kötü gözüküyordu.Kötü bir arkadaşım.

" Baek ? "

" Soo,sana yani şey size birşey demek istiyoruz.Müsait misiniz ? "

" Elbette.Ne oldu Baek ? Merak ettim. "

" Kapıyı aç Soo. "

Neden garip davranıyordu ? Hem kapıya kadar geldiyse neden arayıp musait misiniz diye sorma gereği duydu ki ? Kapıyı açtığımda ruhsuz gibi bana bakan iki adamı görmek beni şaşırtmıştı.Her zaman gülen Baek neden böyle bakıyordu ?

" Neden kapıda dikiliyorsunuz ? Gelsenize. "

İçeriye geçip onları dinlemeye başladık.Herneyse cidden önemli olduğu belliydi.

" Ş-şey b-ben hamileyim. "

Dayanamadım bi kahkaha patlattım.Hadi ama erkek hiç halime kalır mıydı ? Kalmazdı değil mi ? Ben yanlış biliyor olamam değil mi ? Hadi ama biyolojim berbat.Tabikide yanlış biliyorumdur.

" Baek hamile Soo.Ve biz aldırmaya karar verdik. "


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

(Bölüm güncellenmiştir.)


Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin