KaiKai : Neden bu kadar çok bekledin,Soo.Ben senin için ölürken sen neden gelmedin ? Şimdi çok geç Soo.Ben senin için bir savaşı çoktan başlatıp bitirmişken neden geç kaldın ?
Soo12 : Ben korktum.Senin benden hoşlandığını anladığımda basit olanı seçip,kaçtım.Ama bugün Baek ve Bay Park'ı görünce imrendim.Baek hiç düşünmeden Bay Park'ta kendini tanımayı seçerken ben neden kaçtığımı düşündüm.Bugün sizin yanınızdayken kaç kez keşke demiştim ama geç olduğununda farkındaydım.Sadece bu kez korkaklık yapmak istemedim.İstemesenizde bunu yaptığım için pişman değilim.
KaiKai : Ben evleniyorum,Soo.
Cevap yazamadım.Ne yazabilirdim ki zaten.Davetiye yollarsınız yada kim o piç mi demeliydim ? Ben ellerimi kullanıp birşey yazamazken kalbimdeki ağrı bana engel olmam için yalvarıyor gibiydi.Göz yaşlarımda kalbimle bir olurken bu kez ben savaşmalıyım dedim kendi kendime.Sonuçları ne olursa olsun bu sefer korkaklık etmek yoktu.İlk defa mantığım ve kalbimin bir oluşuna şahit oldum.Aşk böyle birşey miydi ? En zor anda bile hep mantığı seçen bir insanı bile etkisiz hale getiren durum bu muydu ? Bunca zamandır beynim ve kalbimin verdiği savaşta kalbim mi galip gelmişti ? Peki ya şimdi nasıl eskisi gibi yapabilirdim herşeyi ? Tekrar başa dönebilir miydik ? Şimdi evlenme dersem yinede evlenir miydi ? Ya artık sevmekten vazgeçmişse ? O zaman ben devam ederim.Sonuçta Kai savaştı ve ben mal gibi izledim.Şimdi sıra bende.Düşünmem gereken tek odak noktam Kai olmalıydı.
Soo12 : Evlenme dersem birşeyler değişir mi Kai ? Ben buna katlanamam.
KaiKai : Bunu demek için çok geç kalmadın mı sence ?
Soo12 : Haklısın ama vazgeçmeye niyetim yok.Artık sapığınım Bay Jongin.Ve bundan bir şikayetim yok.
KaiKai : Evleniyorum diyorum,Soo.
Soo12 : Umrumda değil.O piçi bulduğum anda leşini köpeklere vermeyi planlıyorum.Sonra mutlu son.
KaiKai : O bir kız.
3 kelime içimde olan tüm organları ezer gibi işledi bedenime.Bugün gelen o afet gibi kızla evleniyorsa hak verirdim.Ama meydanı boş bırakacak değildim.
Soo12 : Seviyor musun o kızı ?
KaiKai : Senin için bıraktığım kızı sevmek mi ?
Soo12 : Bu cümlenden anladığım hala beni sevdiğin,öyle değil mi ?
KaiKai : Ben seni sevmekten hiç vazgeçmedim ki,Soo.Ama artık çok geç.Bitti herşey.
Soo12 : Neden ? Daha olaya ben dahil olmadım bile.Hem seviyorsan neden geç olsun ki ?
KaiKai : Ailem Çin'den döndü.Ben daha ne olduğunu anlamadan evlenmem için gereken tüm hazırlıkları yapmışlardı.O an bana 2 seçenek verdiler.Ya evlenmemeyi seçecektim yada evlenip bir daha bırakmamayı.Ben seni Luhan'la o şekilde gördükten sonra mantığımı yitirdim.Bununla birlikte tüm umutlarımıda yitirdim.Şimdi söyle bana sen olsan hangini seçerdin ?
Soo12 : Evlenmeyi seçtin yani ? Tebrikler Bay Jongin.Ben ilk defa şu aşk dedikleri şeyi sizinle öğrendim.Bana bu soruyla gelselerdi emin olun hiçbirşey demeden orayı terkederdim.Ben korkaklık yapıp seni bıraktığım için pişmanlıktan kendimi aşağılıyorum.Ama sen benden daha korkak çıktın.Şimdi eşitiz.
KaiKai : Bu korkaklık değil Soo.Bu sadece bir karar.Mutlu olan yolu bulmaya çalışmıştım sadece.
Soo12 : Ben seninle mutsuz olan yolda yürümeye bile razıyken bu seçimine anlam veremiyorum.Ama tamam Kai.Bundan sonra sizin gibi mutlu yolu bulmaya çalışırım.Sonuçta siz bir öğretmensiniz ve biz öğrenciler öğretmenlerinin davranışını örnek alırız.Umarım mutlu bir çift olursunuz Bay Jongin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together Or Apart • KaiSoo
Короткий рассказ"Benden vazgeçtin değil mi ?" diye sordu. Gülümsedim. Bilmiyor ki ; ayçiçeği sırtını dönmez Güneş'e. **** #KAISOO