Bölüm 8 - Luhan

1.7K 132 41
                                    

O gün eve geldiğim gibi telefonu elime alıp Kai'ye mesaj mesaj atmıştım.Umarım orda çok beklememiştir.Çünkü 2 gündür ondan haber alamıyorum.Hiç aktif değil.Bana kızmış olabilir aslında.Sonuçta cesaret edip gelsem ve o gelmezse bende kafayı yerdim ve onu bırakırdım.Aslında bırakmış olması işime gelebilirdi.Sonuçta beni okulda rahatsız eden bir öğretmenim yok,sapığım yok.Kafam rahat.Ama Baek faktörünü unutmamak lazım.O orak hücreli beyinsiz çocuk yüzünden derste birşey anlamıyorum.Bi sevgili bulsa da ondanda kurtulsam fena olmaz sanki.

Böylesi güzel ama yine tek hayatıma dönmem koydu sanki.Tüm gün uyuyorum.Yaptığım birşey yok.Ve fena halde onunla mesajlaşmaya alışmıştım.Sessiz ve karanlık hayatımdan memnundum ben.Ne ara telefon başında bekler oldum ?

Kai Bakış Açısı

ChanY : Jongin artık şu saçma depresyondan çık.Şu çocuk yüzünden geldiğin hale bak.Eğer kalkmazsan yemin ederim onu biyolojiden geçirmem.Bunun ne demek olduğunu biliyorsun.Sınıfta kalır -,-

Jongin : Sakın Chan.Senin pestilini çıkartırım.O çocuk o dersten geçecek.

ChanY : Jongin,aç o telefonu ve ne yazdığına bak.Yeni telefon alman birşeyleri engellemez.Okula gittiğin zaman ne yapacaksın ?

Jongin : Okula gitmem.Başka bi okul bulmalıyım.Onun bana ciddi bir iğrenme ifadesiyle bakmasına dayanamam,Chan.Niye beni anlamak istemiyorsun ki ? Baek sana öyle baksa ne hissederdin ?

ChanY : Jongin özür dilerim.Düşündüm de berbat bi duygu ama ne olursa olsun telefona bakmalısın.

Jongin : Korkuyorum Chan.

ChanY : Yap Jongin.Sadece açma tuşuna basacaksın.

Jongin : Tamam bakıyorum.

Yataktan tereddüt ederek kalkıp telefonu bilgisayar masamdan aldım.Yaklaşık 5 dakika telefonla bakıştıktan sonra açma tuşuna bastım.Telefon açılırken kalbimin çarpış sesini duyulur şekildeydi.Ve açıldı.Gözümü açıp bakmaya kalkarken ardarda mesaj sesi duydum.Soo,benim baykuşum anında mesaj atmış.Küfür etmiştir.Ah ölüyorum.

Soo12 : Kai bak biliyorum kızacaksın ama ben eve gidiyorum.Şu bizim beden öğretmenini yolda gördüm.Beni seninle görürse okulda gay diye adımı çıkartır.Başka bir gün buluşma yapsak ?

Soo12 : Niye cevap vermiyosun ?

Soo12 : Tamam haklısın.Seni ben zorlandım ve ben döneklik yaptım ama mesaja cevap vermemek ne demek ? Sinirin geçince yaz.

Soo12 : Lan yeter.Benim suçum yok.Beden öğretmenine kız.

Soo12 : Sen bilirsin.

Soo12 : Beni alıştırdın konuşmaya.Şimdi konuş.

Soo12 : Neden aktif değilsin ? 2 gün oldu be adam.

Soo12 : Sonunda aktifsin.

KaiKai : Soo,ben geldim ve sen gittin.

Soo12 : Nasıl yani sen orda mıydın ?

KaiKai : Evet.

******** Yaklaşık 10 Dakika Sonra

Soo12 : Mesaj atma artık istemiyorum.

KaiKai : Neden ?

KaiKai : Ne yaptım ben Soo ?

KaiKai : Soo,neden ?


Kai'nin beden öğretmenim olma olasılığı yüzde kaçtır ?

Öyle olsa bile öğretmen öğrenci ilişkisi desteklenmez.Okuldan atma ihtimalleri bile var.Bu riski alamam ki ben.O yüzden bi sevgili bulmam şart.

Luhan.Evet luhan.Baek bir aralar benden hoşlandığını ama çekindiğini söylemişti.Hala seviyorsa çıkarım.Ve mutlu son.

Soo12 : Baek.Luhan hala seviyor mu ? Benim dediğimi demeden sor ona.

ByunB : Şu an yanımda zaten,Soo.Ve hayır seni unutamadı.Deli gibi içkili ve senin adını sayıklamakta.Neden sordun ki ?

Soo12 : Numarasını ver Baek.

ByunB : Tamam onun telefonundan mesaj atarım şimdi sana.Nedenini söyle yoksa atmam.

Soo12 : Çıkma teklifi edeceğim.

ByunB : Hadi lan ordan.Ciddi olamazsın o.O

Soo12 : Hadi baek.Beklemeyi sevmediğimi biliyorsun.

ByunB : Ciddisin sen.Vaov.Tamam attım.

Soo12 : Teşekkür ederdim ama götün kalkar.

ByunB : Kalktı bile ve şu an bir odaya gidiyorum *-*

Soo12 : Pislik.

Bu işte böyle bitti.Şimdi sıra oyunumu kusursuz bir şekilde oynamakta.


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

(Bölüm güncellenmiştir.)


Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin