Jongin'le birlikte bebeğimize sarılmaya devam ederken odaya giren doktor ve hemşireyle herkesin dikkati onlara yönelmişti.Doktor tebessüm ederek yanıma gelirken hemşirede bebeği elimden almıştı.
" Nasıl hissediyorsun,Kyungsoo ? Başın veya dikişlerin acıyor mu ? "
" Hayır,iyi hissediyorum.Ne zaman çıkabilirim ? "
" Acele etme Kyungsoo.Daha bir hafta misafirimiz olmalısın.Buraya geldiğinde kanaman vardı.Ameliyattan sonra uyanmanda beklenmedik şekilde uzun sürdü.Doğumda beklediğimizden erken oldu.Kafana birşey takmış olabilir misin Kyungsoo ? "
Doktor bana soruyu yöneltirken gözlerim Jongin'in gözleriyle buluştu.Sanki özür diler gibi bana bakarken başımı eğdim.Sanırım bu hareketimden doktor anlamış olmalıydı ki tebessüm edip Jongin'e masum bir sinirli ifade takındı.
" Seni oluşabilecek herhangi bir sorun için burda bekletmek zorundayız,Kyungsoo.Şimdilik gidiyorum ama akşam kontroller için geleceğim. "
Doktora gülümserken o da bana karşılık verip odadan çıktı.Jongin yanıma gelip yanağıma öpücük kondururken bizi izleyen çiftler yüzünden utanmıştım.
" Jongin bebeğimi nereye götürdüler ? "
" Erken doğduğu için kontrol etmek zorundalar baykuşum.Hadi sen yat,dinlen. "
" Daha yeni uyandım ama. "
Dudağımı sarkıtıp sevimli olduğumu umduğum şekilde konuşurken Jongin bir anda dudağıma öpücük kondurmuştu.
" Fanteziniz bitti mi ? Bebeğime kötü örnek oluyorsunuz siz. "
Bir adet cırlayan Baek sayesinde ürkmemek elde değildi.Artık eskisi gibi bazı durumlarda uysal değildi.Fazla sinirli olmaya başlamıştı.Hormonların verdiği yeni huyları sayesinde fazla kaprisliydi.Cidden bazen fazla abartılı duygularımız olabiliyordu.Mesela Jongin'in o kıza olan bakışları tamamen tiksintiydi.Ona olan gülümsemesi ile bana olan gülümsemesi çok farklıydı.Beni arayıp sürekli canımın birşey isteyip istemediğini sormama nedeni belli bir zaman sonra iştahsız olmamdan kaynaklanıyordu.Eve geç gelmesi dediğimde en fazla 10 dakika geç gelmesiydi.Oysa ki hamileyken ne kadarda farklı gözükmüştü gözümde.
" Canım sıkıldı benim. "
Benimde canım sıkıldı Kris.Onaylar şekilde Kris'e bakarken somurtmaya başladım.Bebeğimi elime bir kez vermelerini anlamıyorum.Ne olur sanki bende kalsa ? Ben bebeğimi istiyorum.
1 Saat Sonra ☆
Tıkılıp kaldığımız bu hastane odasında bebeğimi getirmelerini bekliyorduk.Gerekli kontrolleri ile gayet sağlıklı olduğunu belirtmişlerdi.Ama her bebek gibi o da anne sütüne ihtiyaç duyuyordu.Doktorun önerisi ile buradaki süt annesine verip bu ihtiyacını gidermeye çalışıyorduk.
Sonunda kapıda hemşire ve bebeğim belirdiğinde ellerimi açıp bebeğimi vermesini bekledim.Bebeğimi kucağıma verirken yüzüne bakmaya başladım.Myungsoo tıpkı bize benziyordu.Gözlerini henüz açamıyor oluşu dikkatimi çekmişti.Tabi evde kaldığım süre boyunca bunları geniş şekilde araştırdıktan sonra nedenini biliyordum.
Elimdeki emziği ağzına doğru tuttuğumda direk emmeye başlamıştı.Gerçekten fazla sevimliydi.
" Yah ! Kyungsoo birazda bana ver.Gelinimi görmek istiyorum. "
Tanrım,bu çocuğun ses telleri hiç mi acımaz ? Nasıl bu kadar çok konuşup,bağırırken ona birşey olmaz ?
" Baek,seninle gelin tartışmasına girmek istemiyorum.Sonucu herkes tahmin ediyor.Biraz daha seveyim veririm. "
" Kyungsoooooo. "
Bana şirince hareketler yaparak bebeğimi alma çabalarına girmesi komikti.Şişkin bir karnı olsa bile ne sevimliliginden ne de güzelliğinden birşey kaybetmemişti.
" Tamam al. "
Myungsoo'yu ona uzatırken heycanla elini çarpıp ellerimden almıştı.Baek bebeğimle oyalanıp bizi güldürürken aniden bastıran uykuyla gözlerimi yumdum.Nedense uykum olsa bile uyuyamıyordum.Baek,Myungsoo'yu mıncırmaya devam ederken Jongin'in bana baktığını hissettim.Ona doğru dönüp yanıma gelmesini işaret ettim.Direk yanıma gelirken yatakta açabildiğim kadar yer açtım.Yanıma yatıp elini saçlarıma daldırarak, kokumu içine çekmeye başladı.Onu özlemiştim,her anlamda.
Çok geçmeden hemşire odaya gelip bebeğimi almıştı.Kurulu bir uyku düzeni olmalıymış.Gözlerimi odada gezdirirken 4 uykulu kafa gördüm.Baek'in burda koltukta yatması sakıncalıydı.Diğerlerinin de yerde oturup soğuk alma ihtimalleri vardı.
" Çocuklar,siz gidin.Fazla yorulmuş gözüküyorsunuz. "
" 2 saattir bunu demeni bekliyorum,Soo. "
" Yah ! Kris ağzının ortasına yapıştırırım.O nasıl bir laf öyle ? "
Gerçekten hala çocuk ruhluydular.Yaklaşık yarım saat daha kaldıktan sonra gitmişlerdi.Jongin yan oda boş olduğu için orda kalmayı tercih etmişti.Bende uyku moduna geçip çok sürmeden uyuya kalmıştım.
6 Gün Sonra ☆
Sonunda doktorlar taburcu olabileceğimi söylemişlerdi.Çıkabileceğimi duyduklarında Kris ve Lay buraya gelmişti.Tek eksik Chan ve Baek'ti.Onlar şu an bizim evdeydi.Sonuçta Baek'in dinlenmesi gerekiyordu.Doğumuna bir hafta kadar az bir süre kalmıştı.
Jongin eşyalarımı toplarken bende bebeğimin eşyalarını topluyordum.Tüm eşyaları küçük bavula yerleştirdikten sonra birlikte hastaneden çıktık.Arabalara dağılırken bebeğimin emniyet kemerini taktım. (Bebekler için arabada oturttukları koltuğun,yatabildiği şeklini düşünün.) Bende ön koltuğa binip yerimi alınca,Jongin hız yapmadan eve sürmeye başladı.
Sorunsuzca yaptığımız yolculuktan sonra nihayet eve varmıştık.Jongin bebeğimiz arka koltuktan aldıktan sonra elimi tutup eve sürüklemeye başladı.Kapının önüne gelince zile basıp açmalarını bekledim.Açılınca biz girmeden kapıdan gözüken ' Hoşgeldin Myungsoo ' yazılı bir pankart duruyordu.Evin içine girdiğimde yerler bile güllerle kaplıydı.Kesinlikle bu fikir Baek'indi.Çünkü pastanın üstüne 'gelinime ' yazıyordu.Yine yapmıştı bildiğini.
**********~☆
Sonunda ' hoşgeldin partisi ' bittiğinde Myungsoo çoktan uyuya kalmıştı.Onu odasına götürüp beşiğine yaptırdım.Bebeğimin uyuyuşunu izlerken Jongin'de belime sarılıp,başını omzuma koyarak izlemeye başlamıştı.
Ben huzurun ne demek olduğunu Jongin'i tanıdıktan sonra anlamıştım.Bana bu dünyada istediğim herşeyi sunmuştu.Arkamı dönüp belimi kavrayan ellerini tutarak dudaklarımızı birleştirdim.Uzun bir gece bizi bekliyordu.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
+5 ek bölümle tamamen bitirmeyi planlıyorum.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
(Bölüm güncellenmiştir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together Or Apart • KaiSoo
Nouvelles"Benden vazgeçtin değil mi ?" diye sordu. Gülümsedim. Bilmiyor ki ; ayçiçeği sırtını dönmez Güneş'e. **** #KAISOO