Bölüm 26 - Teklif

977 88 27
                                    

Bugün okuldaki son kalan işlerimi halletmek için dışarı çıkmaya karar vermiştim.Sonuçta okulu dondurmaya karar versemde sorumluluk aldığım bir proje odevim vardı.Tabi proje partnerim bana kalan kısmı tekrar yapmamışsa hazırlamak için uğraştığım kısmı alabilirdi.Hem bu benim için öğretmen gözünden iyi bir izlenim yapabilirdi.

Sonunda temiz havayı yürürken içine çekebilmenin rahatlığıyla okula gidebilmiştim.Okul yine geveze ergenler sürüsü gibiydi.Onların arasından farkettirmeden geçmeyi amaçlamıştım ki beni çoktan farkedenler olmuştu bile.Müdürün yapamadığı şeyi başarmıştım.Koskaca okul susmuş beni izliyordu.Daha fazla bu bakışlara maruz kalmak istemediğim için adımlarını hızlandırdım.

Okulun uzun koridorlarına ulaştığımda eski sınıfıma doğru ilerlemeye başladım.Bana bakanları görmezden gelerek gitmeye çalışmak fazla zorlayıcıydı.Eskiden korkuyla bakanlardı.Gerçekten fazla aptallar.

Sınıfın önüne geldiğimde elimdeki ödev dosyasını Xiumin'e uzattım.Bir an şaşırıp dosyaya baksada sonradan idrak etmiş olmalı ki gülümsedi.Elimden dosyayı alırken hem şaşkın hemde sevinçli gibiydi.

" Teşekkür ederim Soo.Dün gece ödevi yetiştirememiştim. "

" Önemli değil.Herneyse görüşürüz,benim gitmem gerek. "

Ona tebessüm edip spor salonuna doğru gitmeye başladım.Sonuçta dün akşam onu görmüş olsam da her an özlüyordum.

Yine bana bakan onca gözün arasından nihayet spor salonuna ulaşabildim.Bu saatte ders olmadığından olsa gerek kapı kapalıydı.Ama Jongin işim bitince gelmemi söylediği için içeri girebilirdim.

Kapıyı açtığımda ışıklar yoktu.Ama yerdeki mumlar fazlasıyla ışık saçmaya yetiyordu.Tabi mumların bitişinde dikilen figürün Jongin olduğunu anlamıştım.Ellerim lambayı ararken neden böyle yaptığını anlamaya çalışıyordum.Sonunda açmayı başardığım lambanın ışığıyla Jongin'i karşımda elinde yüzük kutusuyla görmek fazla şaşırtıcıydı.Aklıma dank eden şeyle neden burda olduğumuzu anlamıştım.Ne ara düştüğünü anlamadığım gözyaşlarım onu görmemi engellerken gözlerimi onda tutmaya çalıştım.

" Benimle evlenir misin,Soo ? Ben seninle bu gece çocuklara sen bak kavgası yapmak,birlikte yemek yapmak,ellerimizi hep bir arada tutmak,geleceğimizi kurmak istiyorum.Hayatımızın mührünü oluşturmak istiyorum.Kabul eder misin,Soo ? "

" Sorman hata.Seni çooooook seviyorum.Ve evet seninle hayatımı,geleceğimi birleştirmek istiyorum. "

Kekelemeden konuşabildiğime mi sevineyim yoksa ağlamayı kesemediğime mi üzüleyim bilemedim.Jongin elime yüzüğü takıp bana sarılırken alkış sesleri duydum.Gittikçe yükselen tezahüratlarla sarılışımızı sıklaştırdım.

1 Ay Sonra ~

Herşey normaldi.Artık evliydik.Jongin okul ev arası benimle ilgilenmeye çalışırken fazla yoruluyordu.Tabi benim canımın daha çok şey çekmesiyle birlikte kiloda almıştım.Öyle fazla olmasada belli olan bir göbüşüm olmuştu.Baek'inde benden farkı yoktu.Hatta onun karnı daha belirgindi.Şu an Chan ve Baek'te evliydi.Öyle törene ihtiyaç duymamıştık.Sonuçta çağırıp bizimle gurur duyduğunu söyleyebilecek ailelerimiz yoktu.Tabi bir tek Chan'ın ailesi vardı.Babası başta karşı çıksada bebek olayını duyunca sert kalıbını bir yere bırakıp dede olmanın heyecanını yaşamayı tercih etti.Bir ara annem tebrik etmek için gelse de yine ona ihtiyacım olmadığını söyleyip gitmesini istemiştim.

Ani bir kararla okulumu açıktan devam ettirmeye de karar vermiştim.Evde zaman öldürmek yerine derslerime çalışıyordum.Tabi yeni doğan bebekler hakkında araştırma yapmayı da eksik etmemiştim.Jongin'in evinde kaldığımız için bebek odası problemimiz olmamıştı.Sadece belirli eşyaları almamıştık.Çünkü cinsiyeti daha belli değildi.Nedense erkek olduğunu hissediyordum.Jongin ısrarla kız dese bile erkek olduğunu savunuyordum.

Şu an yediğim yiyecekleri sağlıklı şekilde olmasına özen göstererek yemeye başlamıştım.Sonuçta kilo alıp çirkin gözükmek isteyebileceğim son şey bile olamazdı.Özellikle okula yeni gelen şıllık bir beden hocası olması ve Jongin'e asılması beni deli ederken bakımsız olamazdım.Hatta sırf bunun için cilt bakım ürünleri bile almıştım.Jongin'e ne kadar çok güvensem de hormonlar söz konusu olduğunda korkabiliyordum.Bir anlık boşluğuna gelebilirdi.Çok sık olmasa da birlikte olduğumuz geceler yeterli olmayabilir yada benim azmış hormonlarım böyle düşünüyordu.

Atıştırmaya bir son verip telefonuma uzanmaya çalıştım.Uzun uğraşlar sonucu elime alabildiğimde Luhan'dan mesaj geldiğini gördüm.Onun iyileşmesiyle aile arası yaptığımız yada dostlar arası yaptığımız düğünde yanımda olmuştu.Yanındaki sevgiliside bize katılmıştı.Gerçekten eskisinden daha iyiydi.Bizim aramızda fazlasıyla iyiydi.Bu durumu kıskanan Baek'te bir başkaydı.

Daha fazla oyalanmadan mesaja cevap vermeye başladım.

Luluu : Nasılsın Soo ?

Soo : İyiyim Lu,sen nasılsın ?

Luluu : İyiyim.Canın birşey istiyor mu ?

Soo : Hayır,daha yeni yemek yedim.

Luluu : İstediğin zaman bana haber verebilirsin.Direk getiririm ^-^

Soo : Biliyorum,teşekkürler ^-^

Ne ara bu tarz semboller koyar olmuştum ben ? Cidden böyle süslü püslü şeylerden hoşlanmayan ben ne ara bu hale geldim ? Üstelik 1 ayda.

Masadan kalkıp mutfağı toplamaya başlarsam iyi olur diye düşünerek her tarafı toplamaya başladım.Jongin için sevdiği yemekleri yapmaya başlarken biraz ayakta durmaktan zarar gelmez diye düşündüm.Sonuçta koskaca 1 aydır tek yaptığım yatmaktı.

Yemekleri hazırlamayı bitirdikten sonra masayı güzelce yerleştirdim.Jongin'in gelmesine daha yarım saat vardı.Yani kısa bir duş alsam yeterliydi.Karnıma dikkat ederek banyoya doğru ilerledim.Suyu ayarladıktan sonra kısaca temizlenip çıktım.Saçlarımı kurutup şekil verdikten sonra göbeğimi fazla belli etmeyecek olan bir tişört giyip dar bir eşorfman altı giydim.Pantalon giymem zararlı olduğu için giyemezdim.Zaten bu eşorfmanında pantolondan tek farklı belinin esnek olmasıydı.Fazla belli olmayan bir eyeliner çektikten sonra nihayet salona geçmiştim.Yine tam saatinde gelmişti.Benim bu konuda hassas olduğumu bildiği için dakik olmaya özen gösteriyordu.Kapıya doğru ilerlerken biraz gergindim.Farkettimde fazlasıyla özlemiştim.

Kapıyı açar açmaz boynuna sarılmıştım.O da direk boynumu öpmüştü.Elinden tutup mutfağa götürdüm.Masaya yerleştiğimizde yorulduğumu düşünüp biraz kızmıştı.Ama masumca bakınca hemen yumuşamıştı.Bende fırsat bilip yemekleri yemeye başlamıştım.

Nihayet yemekler bittiğinde birlikte salona geçmiştik.Jongin 5 dakikaya mutfağı topladıktan sonra film izlemeye karar verdik.

Filmi izlerken asıl amacım başka olduğu için filmden birşey anlamadan Jongin'i öpmeye başlamıştım.Her zaman yanımda olmasını istemem doğal mıydı ? Jongin istediğim şeyi anlayınca beni kucağına alıp yatak odasına götürmeye başlamıştı.Sırtım yatakla buluşunca dillerimizde buluşmuştu.


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

(Bölüm güncellenmiştir.)



Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin