Bölüm 10 - Gitmek

1.8K 126 28
                                    

          Fena bir bel ağrısı ile kendimi yerde yatarken buldum.Oysa ki dün gece yatağımda mışıl mışıl uykuya dalmıştım.Tabi ondan önce Bay Jongin'in mesaj atmasını bekledim.Sonuç hüsran.Mesajıma geri dönmedi.Bu iyi birşey gibi gözükse de bir tarafım onun inkar etmesini istemedi değil.

      
          Yerden kalkıp tekrar yatağıma yattım.Belimin ağrısı azıcık geçmeli.Yoksa tüm gün yürüyemezdim.

Saate baktığımda daha anca 11 olmuş.Okul zamanım boyunca geç kalkma gibi bir lüksüm yoktu.Şimdi Luhan sayesinde gidemiyordum.

Saçma düşüncelerime son verip sessizliğin tadını çıkarmaya karar verdim.Tabi tavanla bakışıp rutin flörtümü tamamladıktan sonra buraya gelen bir çift ayak sesi duydum.Sanırım Luhan uyandırmak için buraya geliyodur.Uyuma takliti yapıp eğlensem,fena fikir sayılmazdı.Ben uyku pozisyonunda tatlı tatlı yatarken,tamam kabul çift kişilik yatağa koala misali sarılmamdan sonra çok geçmeden kapının sesini işittim.Sanki tereddüt eder gibi yavaş yavaş gelip yatağa oturdu.Hissettiğim kadarıyla beni izliyordu.Hadi ama neden izliyorsun ? Şu an burda numara yapıyorum.Sen yüzüme bakarken ben nasıl gülmeyeyim ? Bir dakika.Yüzüme düşen su damlası da neyin nesi ? Lulu neden ağladın lan ? Ellerini yavaşça yanağıma koyup okşamaya başladı.Tabi sonra dudaklarımda hissettiğim baskıdan bahsedemiyorum bile.Lan bu çocuk beni burdan sağ çıkarmaz.

Hala ağladığı sesinden belli.Birşeyler söylemeye başlayınca şoku biraz atlatıp dediklerini dinlemeye başladım.

" Özür dilerim Soo.B-ben böyle olsun istemedim -sessiz olduğunu sandığı hıçkırık- Beni o barda görünce aklından kim bilir neler geçmiştir -tekrar hıçkırık-  Ama yemin ederim sandığın şeylerden olmadı.Olamaz ki zaten.O mesajlardan bahsetmiyorum bile.S-sen onları okudun.S-seni sevdiğimi belirttim.Neden evine getirdin bir fikrim yok.İlk defa sana bu kadar uzun bakabiliyorum.Kusursuzsun Soo.Benim olamayacak kadar kusursuz - tekrar hıçkırık -

          Ağlaması ve kekelemesi sayesinde pek bişey anlamasamda üstünde durmadım.Zaten hemen adımı söyleyerek uyandırmaya başladı.Tabi role uygun davranmam gerektiği için biraz kıpırdandım yatakta.Yavaşça gözümü açıp bir tebessüm ekledim yüzüme.Beni gülerken gördüğü için o da gülümsemeye başladı.Gülerken tatlı olduğunu söylememe gerek yok.

" Şeyy,ben kahvaltı hazırladım.Rahatsız ettiğim için üzgünüm,gidiyorum."

          Gitmesine izin vermeden yanağına bir öpücük kondurdum.Gözleri şokla açıldı.Nerdeyse benim gözlerim kadar olmuşken uzunca bana baktı bir süre.

" Gitme,hadi beraber kahvaltı yapalım."

" Ama Soo,sen emin misin ? Ah tanrım.Bana bir dakika ver.Kendime gelmem gerek.S-sen az önce beni öptün dimi ? Ah,yine hayaldi değil mi ? "

" Hayır Luhan.Hayal değildi.Hep böyle güleceksen sürekli öpebilirim."

          Sözlerinden sonra zorla da olsa yutkundu.Daha fazla burada durmak istemediğim için banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.Odaya geri dönünce hala oturduğunu gördüm.Hızlıca elini tutup aşağıya inmeye başladım.Sonunda mutfağa ulaştığımızda masanın uzun zamandır görmediğim düzenini gördüm.Bu masa bana ailemle birlikte yaptığımız o güzel kahvaltı sabahlarını hatırlatırken tebessüm ettiğimi Luhan'ın sesiyle anladım.

" Gülümsediğine göre beğendin dimi ? Aslında sen yumurtayı pek sevmezsin ama çeşitli yaptım.Dene bir kere.Hem çok zayıfsın."

" Beğendim,mükemmel olmuş.Hem bana zayıf diyene bakın.Bu halin ne ? Bu sofrayı yalayıp yut,kilo al Luhan."

Together Or Apart • KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin