0.3

2.7K 262 253
                                    

Lulu_07 : Bana neden kendini göstermiyorsun ? O kadar yanımdaydıysan yanıma gelebilirdin .

Lulu_07 : Hey açık olduğunu görebiliyorum .

Lulu_07 : Mesajlarımı görüyorsun değil mi ?

Lulu_07 : Hey! Sana diyorum egoist çocuk .

Hunhun94 : Sabah bana mesaj atma diyen sendin gerizekalıcım .

Lulu_07 : Önce sorumu cevapla .

Hunhun94 : Daha sonra görüşeceğiz Luhan . Beni sevene kadar beklemem gerekecek .

Lulu_07 : Yani seni hiçbir zaman göremeyeceğim .

Hunhun94 : Ha ve ha. Beni seveceksin Luhan . Eskisi gibi .

Lulu_07 : Ne demek eskisi gibi ? Önceden seni mi seviyordum ?

Lulu_07 : Bana cevap ver Bay Egolu Sehun .

Hunhun94 : Boş versene . Görüşmeyelim bir daha .

Lulu_07 : Hah . Şuna bak . İlk mesajı atan sendin salak .

Hunhun94 : Bir daha atmayacağım .

Hunhun94 : Ve sende bir daha bana mesaj atma .

Hunhun94 : Tabi dayanabileceksen .

Lulu_07 : Yürüyen ego .

Luhan bilgisayarı sinirle kapattı ve yatağına yattı . Duvarla bakışırken neden Sehun'u düşünüyordu ki ? Her an onu düşünür olmuştu .

' Daha 2 gündür onu tanıyorsun Luhan . Kendine gel .' dedi ve yataktan kalktı . Her zamanki gibi rahatlamak için hikaye yazacaktı . Dolaptan hikaye defterini çıkardı ve bir şeyler karalamaya başladı . Ne yazarsa yazsın bir türlü beğenemiyordu . Sayfalarını kopardığı deftere baktı . Artık yazamayacağından korktu . Kafasını kurcalayan şeyleri halletmeden yazamaz mıydı bir şeyler ?

Luhan defterini de kapattı ve sandalyede geriye doğru yaslandı . Ellerini kafasının arasına aldı . Hikayesini düşünmeye çalışıyordu ama hikayesinde bile bir şeye takılıp anında kendini Sehun ile konuşmasının içinde buluyordu .

' Eskisi gibi derken ne demek istedi ? Eskiden onu mu seviyordum ? O zaman neden hatırlamıyorum . Sevsem hatırlardım heralde . '

Luhan daha fazla kafasını kurcalamadan Baek'i aramıştı .

" A-alo ..AHH . Yavaş ol Chanyeol . Ihmm . Ha ş-şey Alo ? "

" Baek sen.. İ-iyi misin ? "

" Ş-şey sadece .. Ahhh . Chanyeol bir saniye . Luhan ile görüşüyorum . İyiyim Luhan . N-neden aramıştın ?"

" Yok bir şey . Meşgulsün sanırım . Yarın okulda görüşürüz. "

Luhan hayal kırıklığıyla kapattı telefonu . Baek kendine sevgili bulmuştu ve ondan sonra bir daha düzgün bir şekilde vakit geçirememişlerdi birlikte . Luhan Kyungsoo 'yu aramayı düşünse de sonra vazgeçmişti . Kyungsoo ile yaklaşık 1 aydır görüşmüyordu . Aralarındaki küçük kavga sonrası bir daha konuşmamışlardı . Çocukça davrandığının farkındaydı ama yine de aramak istemiyordu . Önce Kyungsoo özür dilemeliydi . Ama Kyungsoo kendinde suç görmediği için barışmaktan yana olmuyordu .

Luhan yapacak bir şeyinin olmadığını fark ettiğinde aşağı kata indi ve televizyonu açtı . Onda da izlenecek bir şeyler olmadığını gördüğünde oflamıştı . Her şey ona inat geliyordu sanki . Sehun'dan önce de mi böyleydi ? Yapacak bir şeyi yok muydu sanki ? Luhan odasına geçti ve dolabından matematik kitabını aldı ve test çözmeye başladı . Şu an onun aklını meşgul edecek tek şey buydu .

***********

Aradan yaklaşık 1 hafta geçmişti ve Sehun ona hiç mesaj atmamıştı . Luhan ise inatçılığıyla mesaj atmaktan yana olmamıştı . Bilgisayardan wattpada girdi ve okuyuculardan gelen birkaç mesajı cevapladı . Arasından "hunhun94" kullanıcısının olmasını o kadar istiyordu ki . Luhan dayanamadı ve boşa çıkacağını bilse de Sehun'un hesabına girdi . Bomboş olan sayfa şimdi doluydu . Duvarına yazılan birkaç mesajı okudu Luhan . Hayal kırıklığına uğramıştı ve sol yanında acı hissetti . Hiç bu kadar üzüleceğini düşünmemişti .

" KimKai88 : Wow . Senin duvarına bir şeyler yazmak çok eğlenceliymiş . Seni seviyorum Hunnie . "

Luhan Sehun'un verdiği cevaba bakıp bakmamak arasında kalmıştı ama merakına yenik düştü ve fareyi oynatıp yanıta baktı .

" Hunhun94 : Çünkü bu benim duvarım bebeğim . Tabi ki de eğlenceli olacak . Bende seni seviyorum KaiKai ."

Luhan ' Yine her zamanki egolu çocuk .' diye geçirdi içinden ama yine de canı yanıyordu . Bu Kai denilen çocuk Sehun'un sevgilisi miydi yani ? Yoksa ne diye birbirlerine seni seviyorum desinler ki ?

Luhan Sehun'un da herkes gibi olduğunu anlamıştı . Yalancının tekiydi Sehun . Onu kandırmıştı işte . Eskiden onu sevmiyordu . Bu Sehun'un bir oyunuydu . Şimdi aynısını başkalarına yapıyordu . Luhan'ın canı sıkılmıştı buna . Hunhun94'e mesaj at kutusuna basıp basmamak arasındaydı .

Lulu_07 : Selam

Wattpad Aşkım || HunHan ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin