0.1

4K 310 257
                                    

Luhan okul için hazırlandıktan sonra telefonunu eline aldı ve Wattpad'a girip bildirimlerini kontrol etti. Dün akşamki çocuğu hatırladığında mesaj kutusunu açtı . Birkaç mesaj gelmişti ama içlerinde aradığı kişiye ait mesaj bulamadığında telefonu cebine koydu ve kahvaltı için mutfağa ilerledi . Her zamanki gibi annesi onun için kahvaltı hazırladıktan sonra işe gitmişti . Luhan güzelce kahvaltısını yaptıktan sonra evden çıkmadan önce son bir defa daha mesaj kutusunu kontrol etmişti . Bu sefer aradığı şeyi bulmuştu .

Hunhun94 : Kim olduğumu merak ediyorsun değil mi ?

Lulu_07 : Evet merak ediyorum . Kimsin ?

Hunhun94 : Ben Sehun . Beni henüz tanımıyorsun ama yakın bir zamanda tanışacağız Luhan .

Lulu_07 : Sapık falan mısın ? Hem beni nerden tanıyorsun ?

Hunhun94 : Her şeyi öğreneceksin Luhan . Sadece biraz sabret . Hem sen okula geç kalmıyor musun ? Bir an önce evden çıkmalısın.

Luhan saatine baktığında gerçekten de okula geç kaldığını fark etti ve hızla evden çıktı . Ama nasıl o Sehun denilen çocuk bunu bilmişti ?

' Aynı okulda mıyız acaba ? Benim evde olduğumu nerden biliyor ? '

Luhan okula vardığında sınıfa çıktı ve sırasına oturduktan sonra telefonunu çıkardı .

Lulu_07 : Evde olduğumu nerden bildin ?

Hunhun94 : Sadece tahmindi . Okula gittin mi ?

Lulu_07 : Evet ve şu an sıramda oturmaktayım . Söylesene bizim okulda mısın ?

Hunhun94 : Ben okula gitmiyorum Luhan . Benim kapatmam lazım . İşte çalışıyorum ve patronum beni telefon başında görürse sinirlenir . İyi dersler sana.

Lulu_07 : Sana da iyi çalışmalar .

Luhan telefonu kapattı ve yanına gelen arkadaşı Baek'e selam verdi .

" Sen geç kalmazdın . Bir şey mi oldu ?"

" Dün gece Yeol'le birlikteydim . Sabah da erken uyanamadım . Neyseki ders başlamamış ." dedi ve çantasını Luhan'ın yanına koydu .

" Baek baksana . Sana bir şey soracağım . "

" Sor bakalım ."

" Sehun diye birini tanıyor musun ?"

" Hayır. Daha önce duymamıştım . Neden ?"

" Boşver . Sadece sordum ." dedi ve umutsuzca önüne döndü . Sehun'un kendisini nasıl tanıdığını merak ediyordu. Çok yakınlarından biri olmalıydı . Luhan daha fazla onu düşünmek istemeyerek önüne döndü ve öğretmeni de sınıfa girdi .

********

Yorucu bir gün sonucu kendini zor eve atmıştı . Bugün beden dersleri vardı ve hoca sınıftaki gürültü nedeniyle 20 defa o geniş bahçede koşturmuştu öğrencileri . Luhan kendini yatağa attı . Daha sonra aklına Sehun geldi ve yataktan kalkıp ceketinin cebindeki telefonu çıkardı . Wattpad'a girdi ama beklediği kişiden mesaj gelmemişti . Hikayesine yapılan birkaç yoruma bakıp cevap vermiş daha sonra da telefonu bir köşeye adeta fırlatmıştı . Sehun'un kim olduğunu düşünüp duruyordu sürekli . Yakınından biri olsaydı ismini duyduğu an tanırdı . Ama daha önce Sehun ismini duymamıştı . Bundan emindi . Telefonuna doğru döndüğünde ekranın ışığının yandığını gördü ve hemen eline aldı . ' Hunhun94' kişisinden mesaj vardı .

Hunhun94 : Bugün oldukça yorulmuş olmalısın . Duyduğuma göre hocanız sizi koşturmuş . O an seni izlemeyi çok isterdim kız surat .

Lulu_07 : Sen her şeyden nasıl haberdar olabiliyorsun ? Ayrıca ben kız suratlı değilim .

Hunhun94 : Kaynaklarım var güzelim .

Lulu_07 : Bak hala . Ben kız değilim . Sanırım hakkımdakileri öğrenirken buna bakmayı unutmuşsun .

Hunhun94 : Kız kılıklı bir erkek olduğunu mu ? Ah evet bunu zaten biliyorum .

Lulu_07 : Sinir şey . Seni bir elime geçirirsem var ya .

Hunhun94 : Sinirlenince güzel olduğundan bahsetmişlerdi . Gerçekten öyle misin ?

Lulu_07 : Uyuz herif . Ben yatacağım .

Hunhun94 : İyi geceler . Tatlı rüyalar . Rüyanda beni gör .

Hunhun94: Ama 1 dakika . Beni rüyanda göremezsin doğru . Sadece rüyalarında yakışıklı bir erkek gör .

Lulu_07 : Pis egoist .

Luhan telefonu sinirle yatağın yanındaki koltuğa attı ve o siniriyle uyuyakaldı .


*********

Hikayenin en fazla uzunluğu bu kadar olacaktır ve birkaç bölüm de sadece mesajlaşma yazmayı düşünüyorum . 

Tam 2 yıldır kurduğum bu hikaye kurgusunu sonunda yayımlayabildim . Başta whatsapp şeklinde yapacaktım ama maalesef birçok insan bunu yaptı ve bende oldukça üzüldüm . Ama sonunda neden wattpad olmasın ki dedim ve şimdi buradayım . ^_^ İYİ OKUMALAR HERKESE.

Wattpad Aşkım || HunHan ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin