Lulu_07 : Sana aşık değilim .
Hunhun94 : İnekler de uçuyor diyorlar ama yok öyle bir şey .
Lulu_07 : Ha ha . Ne kadar da komiksin .
Hunhun94 : Ah. Herkes öyle söyler .
Lulu_07 : Senin egonu kim okşadı ? Şu ailesinin şımarık çocuğu olan gıcık tiplerden misin?
Hunhun94 : Ailem yok .
Lulu_07 : Özür dilerim .
Hunhun94 : Senin bir suçun yok . Benim hakkımda neredeyse hiçbir şey bilmiyorsun ne de olsa .
Lulu_07 : Egolu olduğunu bilmem yeter sanıyordum -,-
Hunhun94 : Beni tanımayı hiç istemedin mi ?
Lulu_07 : Sadece seni görmek istiyorum . Bir de beni nereden tanıdığını .
Sehun , Luhan'ın isteklerini yerine getiremeyeceğini biliyordu . Ona henüz kendisini tanıtamazdı . Luhan onu hatırlayana kadar bekleyecekti . Luhan'ı kendine aşık edecekti önce .. Ah hayır . Luhan zaten Sehun'a aşıktı . Sehun onun itiraf etmesini bekleyecekti . Artık bunu kabullensin istiyordu .
Sehun saate baktığında işe geç kaldığını fark etti . Giydiği takım elbisesinin ceketini çekiştirdi ve düzgün görünmesini sağladı . Kravatını biraz daha sıkarak görüntüsüne baktı . Hazır olduğunda evden çıktı ve arabasına bindikten sonra şirkete doğru yol aldı .
Şirketten içeri girdiğinde çalışanlarına soğuk bir şekilde 'Günaydın ' dedikten sonra odasına geçti ve heyecanla telefonu cebinden çıkarıp gülümsedi . Kim bilebilirdi ki o aksi Oh Sehun aslında çok çocuksu bir karakterdi .
Sehun babasının ölümüyle uzaklara gidip tüm herkesi silmeyi düşünmüştü ama babasının ona bıraktığı şirketle ilgilenmesi gerektiğini anladığında geri dönmüştü .
Daha ilk günden şirkete geleceği sırada minik bir bedenle çarpışmıştı ve döndüğünde o kişinin Luhan olduğunu görmüştü . Ama ters giden bir şey vardı . Luhan onu tanımamıştı . Sehun acı duymuştu ama elinden gelen bir şey olmayacağını bildiği için özür dileyip yoluna devam etmişti . Babasından sonra Luhan'ı da mı kaybetmişti ? Aklından bir an bile çıkaramadığı Luhan ..
Lulu_07 : Neden hep kaçıyorsun ?
Lulu_07 : Benden neden kaçtığını söyler misin ? Eğer söylemezsen bundan sonra kaçan taraf ben olurum!
Lulu_07 : Seni tanıyorum değil mi ?
Lulu_07 : Seni düşündükçe beynime ağrı saplanıyor . Sanki hatırlamak istemediğim bir yanıma zarar veriyorum seni düşünürken .
Lulu_07 : Bana kim olduğunu söyler misin ?
Hunhun94 : Ben üzgünüm .
Hunhun94 : Beni tanımaman daha iyi .
Lulu_07 : Lanet olsun! Kimsin ?
Lulu_07 : Oradasın değil mi ?
Lulu_07 : Tüm mesajlarımı okuyosun aslında .
Lulu_07 : Çevrimiçisin Sehun . Görebiliyorum .
Lulu_07 : Bana cevap ver !
Lulu_07 : Pekala daha fazla ısrar etmeyeceğim . Hazır olduğunda ben buradayım .
Luhan'ın son mesajından sonra Sehun'un kulaklarında bir ses çınladı .
" Neden Sehun ? Niye beni bırakıp gidiyorsun ? Beni de al . Pekala daha fazla ısrar etmeyeceğim . Hazır olduğunda ben buradayım sevgilim. Geri döndüğünde ben hep bıraktığın gibi olacağım ."
Ardından Sehun'un gözünden bir yaş süzüldü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Aşkım || HunHan ✔️
Short StoryTEXTİNG Her şey bir tesadüf müydü , yoksa planlanmış bir şey miydi ? Ya peki bunun ardında saklanan sır neydi? Sehun Luhan ile önceden tanışıyor muydu? Sehun Luhan ile ilgili bu kadar şeyi nasıl bilebilirdi ? O gerçekten Luhan'ı seviyor muydu yok...