1.9

2K 220 131
                                    


Luhan daha ilk günden Sehun ile daha ileriye gideceğini düşünüp endişelenirken Sehun onu yalnızca kucaklayıp - daha sonra süslenmiş olduğunu fark ettiği- yatağa bırakmıştı.

Luhan sevdiğinin kollarında , onun kokusunu ciğerlerine çekiyordu. Sehun eliyle Luhan'ın saçlarını karıştırıp oynuyordu ve Luhan bu hareketle daha da mayışıp Sehun'un göğsüne kendini bastırıp yer ediniyordu.

Çok geçmeden Sehun göğsündeki çocuğun nefesinin sakinleşip düzenli bir hal aldığını fark ettiğinde onun uyuduğunu anladı ve  elini saçlarından çekti . Saçlarına minik bir öpücük bırakıp şampuan kokusunu içine çektiğinde geri çekildi. Ve uzun bir zaman sonra rahat uykunun kollarına bıraktı kendisini.

Luhan uyandığında farklı gelen ortamla endişelense de dün yaşadıkları aklına gelince belindeki kolların sahibinin de kim olduğunu hatırladı . Kafasını kaldırıp melek görünümlü çocuğun uyuyuşunu seyretti . Onun uyanmaması için yavaş hareketlerle elini yüzünden gezdirdi . Önce kaşlarını düzeltip gözlerine indi ve nazikçe okşadı . Kıvrımlı burnuna geldiğinde pürüzsüz burnunda elini kaydırdı ve yanağına doğru düz bir yol izledi . Yanağını okşadıktan sonra pembe ince dudaklara geldi ve Sehun'un nefesini elinde hissediyordu . 

Kendisini yukarı çekerek ince dudaklara öpücük bıraktı . Tam çekileceği sırada ensesindeki ellerle dudaklara kendini daha sıkı bastırırken buldu kendisini . 

" Günaydın sevgilim ."

" Günaydın ."

Sehun ellerini yumruk yapıp gözlerine götürdü ve ovuşturdu . Gözlerini tam olarak açtığında pürüzlü sesiyle konuşmaya devam etti . 

" Keşke her sabah böyle uyandırılsam ."

" Yanımda olduğun sürece hep böyle uyandırılacaksın sevgilim ."

" Sanırım bundan sonra birlikte yaşamalıyız . Senden bir saniye daha uzak kalmaya dayanamam."

Luhan Sehun'un kapalı gözleriyle konuşmasını izlerken kalbinin çıkacak derecede hızlı attığına artık şaşırmıyordu . 

 Demek ki aşk böyle bir şeydi . Luhan daha önce aşık olmadığı için pişmandı . Bu his muhteşem hissettiriyordu . Sehun ile olan anılarının aklından hiç çıkmamasını dilerdi . 

Belki de böylesi iyiydi . Belki de hafızası gitmeseydi Sehun ile görüşmek istemeyecekti . Hatta ondan nefret edecekti . 

Sehun çok geçmeden yataktan çıktı ve Luhan'ı da gelin tarzı kucağına alıp kapıdan çıktı . Luhan ayaklarını sallayıp " Bırak beni Sehun!" dese de Sehun onu dinlemiyordu . 

" Hadi güzel bir kahvaltı yapalım da sonra planlarım var . "

Luhan önündeki zeytine uzanırken konuştu . " Ne planıymış bu ?"

" Unuttuğun anıları hatırlatmak için bir yere götüreceğim seni . "

Luhan eski anılarına kavuşma arzusuyla yanıp tutuşurken Sehun'un kendisine yardım edeceğini düşündükçe heyecanlanıyordu . 

" Sehun bir şey sorabilir miyim ?"

" Tabi sorabilirsin bebeğim . "

" Ben hafızamı kaybetmeden önce sana aşıktım ve şimdi tekrar aşık oldum . O zaman sana iki defa aşık mı oldum ? "

Sehun gelen soruyla gülerken Luhan'ın yüzü oldukça ciddiydi .

" Gerçekten tek merak ettiğin bu mu senin ?"

Luhan kafasını onaylar bir şekilde salladığında Sehun bunu fazlasıyla sevimli bulmuştu .

" Sanırım öyle oluyor . Bana iki defa aşık olmuş oldun . Dünyanın en şanslı erkeğiyim ben ."

Wattpad Aşkım || HunHan ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin