1.4

1.9K 243 124
                                    

Sehun yurt dışında kaldığı süre boyunca Luhan ile konuşamamış onun özlemiyle yanıp tutuşmuştu . Döndüğünde Luhan'ın aşkını itiraf edişini duymak istiyordu .

Hayalleri gerçekleşene kadar bekleyeceğini düşünemiyordu . Sehun sabredemiyordu . Kore'ye iniş yapar yapmaz dinlenmek yerine ' wattpad ' a girerek Luhan'a mesaj atmıştı .

Hunhun94 : Nasılsın bebeğim ? Özledin mi beni ?

Luhan ise arkadaşlaryla takılırken yalnız kalmanın sıkıntısıyla of çekti ve telefonuna gelen mesajla ışık hızında mesajları açtı .

Sehun'dan geldiğini gördüğü mesaja bakarken gözlerinin dolmasına engel olamıyordu .

Lulu_07 : Ne özlemesi ? Tabi ki de özlemedim . Gelmemeni umuyordum oysa ki .

Hunhun94 : Şu gördüğüm gözleri dolmuş kız kılıklı sen değilsin o zaman .

Luhan kafasını kaldırıp etrafına baktığında kimseyi görememişti . Gerçi gözünün önünde olsa bile tanıyamazdı o da ayrı bir mesele .

Lulu_07 : Burada mısın ?

Hunhun94 : Oradaydım . Kai'ye görünüp çıktım . Yani beni arama meleğim .

Lulu_07 : Hıh . Seni aradığımı da kim söyledi ?

Hunhun94 : Kaldırıp kafanı beni aradığını görecek kadar kaldım orada Luhan . Şimdi söyle bakalım . Beni ne kadar özledin ?

Lulu_07 : Özlemedim .

Hunhun94 : Çok özledin demek . Bende seni özledim :* Orada kaldığım birkaç gün bana çok uzun geldi . Zaman hiç geçmiyor sanıyordum .

Lulu_07 : Bende Sehun . Sırf zaman geçsin diye sürekli uyuyordum .

Lulu_07 : Seni çok özledim .

Hunhun94 : Bunu senin ağzından duymak çok sevindirici .

Sehun Luhan'ın mesajıyla yürüdüğü ara sokakta çığlık atmış ve yoldan geçen birkaç sarhoş adamın dikkatini çekmişti .Adamlar onun deli olduğunu düşünüp aldırmadan geçip gittiğinde Sehun rahat bir nefes aldı .

Lulu_07 : Sehun .

Lulu_07 : Sana bir şey söylemem lazım .

Hunhun94 : Söyleyeceğin şey beni mutlu edecek bir şey mi ?

Lulu_07 : Bilmem . Orasına da sen karar ver .

Hunhun94 : Pekala bekliyorum meleğim .

Lulu_07 : Bunda geç kaldığımın farkındayım Sehun . Hatta çok geç kaldım .

Senden özür dilerim . Kendime dahi zor itiraf ettiğim şeyi sana söylemekte güçlük çektim .

Lulu_07 : Seni seviyorum Sehun-ah . ^^

************

Finale bilmem kaç bölüm kaldı genşler .

#34 in Kısa Hikaye *-* Teşekkürler :*

Hoşçakalın :*

Wattpad Aşkım || HunHan ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin