Hunhun94 : Hey bana cevap ver bücür.
Hunhun94 : Orada mısın ?
Hunhun94 : Ohh. Çevrim dışısın . Nereye kayboldun ?
Lulu_07 : Buradayım . Sadece şaşırdım . Söylesene hangi insan kuzenine 'seni seviyorum bebeğim .' der ki ?( Seda'ya selam olsun -,- )
Hunhun94 : Ben diyorum mesela .
Lulu_07 : Doğru senin anormal olduğunu unutmuşum .
Lulu_07 : Bir şey daha sorabilir miyim ?
Hunhun94 : Sorma desem de sen soracaksın .
Lulu_07 : Haklısın . Kuzeninle yarım kalan işin ne ?
Hunhun94 : Sana ne ?
Lulu_07 : Merak ediyorum .
Hunhun94 : Hayır sen bizi kıskanıyorsun .
Lulu_07 : Hiç de bile !
Hunhun94 : Pes atışacaktık ama yarım kalmıştı . Çünkü acil işim çıktı . Rahatladın mı ?
Lulu_07 : Evet .
Luhan artık içinde biraz da olsa şüphe kalmadığı için rahattı . Sehun'a bir veda bile etmeden bilgisayarı kapatmış , masasının başına geçmişti . Uzun zaman sonra yazabileceği için mutluydu . Dolabın üst rafında duran gri kapaklı sade defteri çıkarıp bir şeyler karamaya başladı . Yazdıkça kendini kaptırıyordu . Öyle ki saatin çok geç olduğunun bile farkında değildi .
Saate baktığında çoktan gece yarısı olduğunu gördüğünde defterini kapatıp yatağa geçti . Yarın okul vardı ve her öğrenci gibi o da okula gitmek istemiyordu . Yarının derslerini düşündüğünde fizik ve daha sonra matematik olduğunu hatırladığında iç çekti . ( Bizim böyle bir ders programımız vardı . Bir de Pazartesi günüydü . İşkenceydi yeminlen -.- )
Luhan sabahın erken saatinde kalktı ve üstünü giyinmeye başladı . Daha uykusu açılamamıştı ki aynaya baktığında gömleğinin düğmelerini yanlış iliklediğini gördü . Söve söve bir daha düğmeleri açtı ve doğru iliklemeye özen gösteriyordu . Cidden hala gömlek giyiyor olmaları saçma değil miydi ? Bir de bu saçmalıkla ilgileniyordu .
Kravatını da eline alıp yapmaya çalıştı ama onda bile başarılı olamamıştı . En sonunda pes edip kravatı boynuna asarak çantasını alıp aşağı indi . Çantasını kapının önüne bıraktıktan sonra kahvaltının başına geçti . Omletten bir ısırık alırken masadaki telefonun turuncu ışığı yanmıştı .
" Hunhun94 : Afiyet olsun . Küfür söylemek çok kötü bir şeydir unutma . İyi bir çocuk ol !"
Luhan gelen mesajla irkmişti . Odasında dinleme cihazı olabilir miydi ? Sehun da tescilli bir sapıktı belki de . Ona böyle yaklaşarak organlarını söküp satacaktı . Düşündükçe bu fikri desteklemeye başlamıştı ilginç aklı .
Lulu_07 : SAPIK OLDUĞUNU BİLİYORDUM ! SENİ ADİ ŞEY !
Hunhun94 : Sapık değilim . Yalnızca aşık . :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Aşkım || HunHan ✔️
Cerita PendekTEXTİNG Her şey bir tesadüf müydü , yoksa planlanmış bir şey miydi ? Ya peki bunun ardında saklanan sır neydi? Sehun Luhan ile önceden tanışıyor muydu? Sehun Luhan ile ilgili bu kadar şeyi nasıl bilebilirdi ? O gerçekten Luhan'ı seviyor muydu yok...