Piknik sonrası Sehun Luhan'ı eve bırakırken Luhan'ın aklına annesinin eve gelmeyeceği gelmişti.
" Sehun "
" Efendim ?"
" Bugün annem evde olmayacak. "
" Eee ?"
" Bugün yanımda kalsan olmaz mı ?"
Luhan'ın yüzündeki ifade masum ve bir o kadar da tatlıydı. Kabul etmeyecek olsa bile o yüz ifadeyle insan anında yumuşayıp kabul ederdi , ki Oh Sehun'dan bahsediyoruz. Her anını Luhan ile geçirmek isteyen çocuk bu teklifi geri çevirmezdi.
" Olur bebeğim. "
Sehun elini Luhan'ın eline götürdü ve daha sonra dudaklarına değdirip yumuşak şekilde öptü. Dönüp Luhan'a baktığında sevgi dolu gözlerle kendisini izlediğini gördü.
Luhan eve girer girmez kendisini koltuğa bırakmıştı , Sehun da onun yanına. Luhan bugün ne kadar yorulmuş olsa da her saniyesine değdiğini düşünüyordu.
Sevdiği yanındaydı ve hafızasını geri kazanmaya başlamıştı. Her zaman hayal ettiği gibiydi. Şu an hayat ona güzeldi ve bu rüyaysa bile hiç uyanmamayı diliyordu. Sehun ile sonsuza kadar birlikte ve mutlu. Kendisini Sehun'u izlemekten alıkoyamıyordu ve Sehun da kafasını ona çevirerek yıllardır hasret kaldığı yüze baka baka doyamıyordu. Saatlerce , günlerce hatta haftalarca o yüze baksa ve bir saniye uzak kalsa anında özleyeceğini biliyordu. Çünkü Sehun Luhan'a gerçekten aşıktı. O gerçek aşkı bulduğuna emindi. Onların kaderleri birbirine bağlıydı.
" Hadi sevgiline giyinmesi için bir şeyler ver bebeğim. "
Luhan koltuktan kalkarak ahşap merdivenleri çıkarak arkasından gelen ayak sesleriyle Sehun'un da peşinde olduğunu anlamıştı. Odasına girdiğinde Sehun etrafı gözleriyle taradı.
Luhan hala aynıydı. Eşyaları aynıydı ve yerlerinde oynama bile yoktu. Luhan bu uzun ayrılık zamanı boyunca hiç değişmemiş , hep aynı kalmıştı.
" Al şunları Sehun. Bana bol olan tek şey bunlar. "
Sehun uzattığı pijama takımına bakarken kendisine ne kadar küçük olacağını düşünmeden edemiyordu. Luhan'ın da giyineceğini anlayarak hala unutmadığı banyoya doğru ilerleyip üstünü giymeye başlamıştı. Aynanın karşısına geçtiğinde kendine gülmekten karnına ağrı girmişti.
Pijamanın alt kısmı ayaklarının beş cm üstündeyken üst takımın kolları da dirseğine kadar geliyordu. Banyodan çıkarken Luhan ile karşılaştığında Luhan da aniden kahkaha atmaya başlamıştı ve ikisinin de kahkahaları tüm evi inletir derecesindeydi.
" S-sehun.*ahaha* Ç-çok komik o-olmuş *ahaha* "
Luhan gülmesinin ardından zorlukla konuşuyordu.
Sehun ona doğru hızlı adımlar atarak birden gıdıklamaya başladı.
" Sen. Sevgilinle. Dalga mı. Geçiyorsun. "
Her kelimesinin ardından Luhan'ı daha şiddetli gıdıklıyordu ve Luhan artık gülmekten yerlere yatmıştı ve nefesi kesilir gibi olduğunda Sehun onu bıraktı. Yerden kalkmasına yardımcı olduğunda onu ayaklarından tutup omzuna aldı ve Luhan daha da gülmeye başlamıştı.Luhan'ın kafası Sehun'un kalçalarının hizasındaydı ve Luhan rahat duramadan kalçasına tokatı basmıştı. Sehun ani gelen hareketle sendelese de kendisi de elinin altındaki kalçaya sıkı bir tokat geçirmişti. Luhan ayaklarını sallayarak rahat durmasa da Sehun odaya girip onu yatağa atabilmişti sonunda.
" Demek rahat durmuyorsun sen. "
Sehun Luhan'ın üstüne çıktıktan sonra sarf etmişti bu cümleyi. Eğilip sevimli yüze birkaç öpücük bıraktıktan sonra dudaklarına yumuldu ve olabildiğince nazik hareketlerle dudağını emiyordu. Luhan'ın da karşılık vermesiyle iyice kızışan ortam Sehun'un ayrılmasıyla son bulmuştu.
Sehun Luhan'ın yanındaki yerini aldı ve beline dolanan ellere karşılık vererek sarıldı.
Ve uykuya teslim etti bedenlerini iki aşık çift.
*********
Günlerce bölüm yazmayan ben günde 2 bölüm attım. Yok mu bana bir alkış ? Dksnsksk her neyse okuduğunuz için teşekkürler ve yorum yapıyor musunuz bilmiyorum ama yorumlarınızı göremiyorum. Kusura bakmayın. ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Aşkım || HunHan ✔️
Historia CortaTEXTİNG Her şey bir tesadüf müydü , yoksa planlanmış bir şey miydi ? Ya peki bunun ardında saklanan sır neydi? Sehun Luhan ile önceden tanışıyor muydu? Sehun Luhan ile ilgili bu kadar şeyi nasıl bilebilirdi ? O gerçekten Luhan'ı seviyor muydu yok...