HunHun94 : Sırf seninle görüşeyim diye dedin bunu değil mi ? T_T
HunHun94 : Bir an olsun beni gerçekten sevdiğini düşünmüştüm >_<
Lulu_07 : Gerizekalı mısın ? Yoksa rol mü yapıyorsun ?
Lulu_07 : Senin gibi bir gerizekalıyı nasıl sevdim anlamıyorum ki .
HunHun94 : Ne yani gerçekten beni mi seviyorsun ? o.O
Lulu_07 : Evet -,- Markette çarpıştığım kişi sayesinde seninle olan bazı anılarımı hatırlamaya başladım . Ama hala yüzün yok .
Hunhun94 : Sanırım markette çarpıştığın çocuğa bir teşekkür borçluyum skddkkds
Lulu_07 : Gevşek herif >.<
Lulu_07 : Eee ne zaman görüşüyoruz ?
Hunhun94 : Biliyorum . Beni sevdiğini kabul ettiğinde görüşmemiz gerekiyordu ama şu an olmaz bebeğim . İşlerim çok yoğun .
Lulu_07 : Ve bana ayıracak vaktin yok . Anlıyorum .
Hunhun94 : Öyle değil bebeğim . Lütfen yanlış anlama . Sadece zamanı gelecek . Tamam mı ?
Lulu_07 : Pekala . Beklemeliyim sanırım .
Hunhun94 : Beni sevdiğini kabul ettiğine göre şimdi biz neyiz ?
Lulu_07 : İkimiz de birbirimizi seviyorsak o zaman kankayız -,-
Lulu_07 : Dalga mı geçiyorsun ? Tabi ki de sevgiliyiz . Öyle değil mi ?
Hunhun94 : Oh. Öyle miyiz ? Tıpkı eskisi gibi >.< Bu çok heyecan verici . Sonunda sana kavuşmuş olmak çok güzel bebeğim .
Lulu_07 : Hadi git işlerinle ilgilen sen . Rahatsızlık vermeyeyim .
Hunhun94 : Atar yapma bana !
Hunhun94 : Sana bakabilmek için çalışmam lazım . Seni doyurmak biraz zor olacak gibi .
Lulu_07 : Hah . Neyi zor be ?
Hunhun94 : 10 öğün yiyosun Luhan . Bunun için 7/24 çalışmam gerekecek .
Lulu_07 : Yanında olsaydım kafanı kırmıştım .
Hunhun94 : Yanında olsam muhtemelen bu sözleri söylemez daha başka şeyler yapıyor olurdum . *-*
Lulu_07 : Şimdi de sapıklığı mı oynuyosun ?
Hunhun94 : Yoo ruhum da var .
Lulu_07 : Ruhunda biraz öküzlük de var ama .
Hunhun94 : Biraz seksilik biraz çekicilik ve seni mi kıracağım biraz da öküzlülük var . Doğru .
Hunhun94 : Yakışıklılığı unutmuşum bak görüyor musun ?
Lulu_07 : Egonu da unutmuşsun gerizekalı.
Hunhun94 : Olsun . Yine de beni seviyorsun :*
Lulu_07 : Yine de seni seviyorum bebeğim :*
Hunhun94 : Oha sanki bu mesajı ben atmışım gibi hissettim . Sen atınca bir garip hissettim .
Lulu_07 : Seni sevdiğimi bundan sonra sürekli söyleyeceğim . :*
" Gizli Numara " arıyor..
Luhan telefonuna gelen çağrıyla telefonu az kalsın düşürüyordu . Sehun'dan mesaj beklerken gelen çağrıya anlam veremedi .
" A-alo?"
" Şimdi söyle bebeğim ."
" Neyi ? "
" 'seni sevdiğimi bundan sonra sürekli söyleyeceğim ' diyen sen değil miydin ? Şimdi söyle işte. Dudaklarında dökülmeli bu güzel sözler . Ha bir de o öpücük sesini de çıkarmanı istiyorum ."
Luhan Sehun'un isteğiyle soğuk terler döküyordu . Daha önce kimseye seni seviyorum dememişti(!) . En azından söylediklerini de hatırlamıyordu. Şimdi ağzından çıkacak cümleleri düşündükçe geriliyordu .
" S-seni .. seviyorum . " Luhan'ın kısık çıkan sesini Sehun'un telefonda duyması oldukça güçtü .
" Anlamadım ? Bir daha tekrarlar mısın ?"
" Seni seviyorum . "
" Anlamıyorum bebeğim . Biraz daha sesli söyler misin ?"
" SENİ SEVİYORUM DEDİM İŞTE !" Luhan'ın olabildiğince yüksek çıkan sesiyle Sehun gülme krizine girmişti . Luhan sinirle burnundan solurken Sehun karşı hatta karnını tutarak gülüyordu . Hatta bir ara az kalsın telefonunu düşürüyordu da zor tutmuştu .
" Kapatmam lazım şimdi bebeğim . Öpücük sesini duyamadım ama olsun . Şimdilik bu kadarı da yetiyor . "
Luhan cevap dahi vermeden yüzüne kapattı telefonu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Aşkım || HunHan ✔️
Historia CortaTEXTİNG Her şey bir tesadüf müydü , yoksa planlanmış bir şey miydi ? Ya peki bunun ardında saklanan sır neydi? Sehun Luhan ile önceden tanışıyor muydu? Sehun Luhan ile ilgili bu kadar şeyi nasıl bilebilirdi ? O gerçekten Luhan'ı seviyor muydu yok...