0.2

3K 277 145
                                    

Luhan okuldaki cezanın yorgunluğuyla derin bir uykuya dalmış ve alarmın sesini duymamıştı . Annesinin bağırış sesleriyle yataktan fırlamıştı ama bu da yorgunluğunun üstüne ağrı olarak geri dönmüştü . Luhan inleyerek yataktan kalktı ve okul kıyafetlerini giymeye başladı . Aşağı indiğinde kahvaltıyı hazır gördü ama eğer kahvaltı yaparsa okula geç kalırdı . Evden çıktığında metroya yetişebilmek için koşuyordu . Dersin başlamasına sadece yarım saat vardı ve bu metroyu kaçırırsa okula geç kalacaktı .

Metro durağına gittiğinde metronun durup beklediğini gördü . Oysaki yolcu falan da yoktu . Luhan metroya bindikten sonra metro hareket etmeye başlamıştı .

' Ne yani beni mi bekliyorlardı ?' dedi içinden . Elindeki telefonun ışığı yanıp sönünce ekrana baktı .

" Hunhun94 kullanıcısı mesaj gönderdi ."

Luhan merakla mesaja girdi .

Hunhun94 : Metroya beklemesini söylemeseydim okula geç kalacaktın Luhan . Teşekkür etmeni beklerdim . Çok ayıp .

Lulu_07 : Sendin demek .. Teşekkür ederim . Bana büyük bir iyilik yaptın .

Hunhun94 : Evet sana büyük bir iyilik yaptım .

Lulu_07 : Egoist pisliğin tekisin .

Hunhun94 : Bu sözler için daha sonra pişman olacaksın güzelim . Beni seveceksin . Benim için yanıp tutuşacaksın .

Lulu_07 : Nereden geliyor bu özgüven patlaması ? Ne sevecekmişim be ? Ben kızlardan hoşlanıyorum hem . Sana mı bakacağım ?

Hunhun94 : Kimi kandırıyorsun Lulu ? İkimizde senin eşcinsel olduğunu biliyoruz . Birbirimizi kandırmayalım .

Lulu_07 : Sen .. Nasıl ?

Hunhun94 : Senin gizli bir hayranınım Luhan . Hakkındaki her şeyi bilirim ben .

Lulu_07 : Okula gidiyorum . Bir daha mesaj atma bana . Senin gibi egoistlerle görüşmek istemiyorum .

Hunhun94 : Ben mesaj atmasam da sen atacaksın bebeğim . İyi dersler :*

Luhan Sehun'un attığı son mesajla kalakaldı adeta . Hem 'bebeğim' sözüne takılmıştı hem de sondaki emojiye . Luhan kalbinin hızlı atmasına engel olamıyordu . Hayır Sehun'u sevmiyordu . Hangi erkek ona böyle davransa onun kalbi hızlı atıyordu ve utanıyordu . Elini kalbine götürdü ve yalvarırcasına " Artık sus ." dedi sessizce .

Metrodan inip okula doğru ilerlerken telefonuna yeniden mesaj gelmişti . Baktığında Sehun'dan olduğunu gördü ve onu aldırmadan okula doğru koştu . Yalnızca 5 dakikası vardı ve ilk dersleri matematikti . Yani Bay Wu . Derse birkaç saniye geç kalsa bile öğrencileri yerin dibine sokardı .

Luhan sınıfa geldiğinde kapının kapalı olduğunu gördüğünde içini bir endişe kaplamıştı . İçeri girdiğinde derin bir oh çekti . Herkes yerinde oturuyor kendince takılıyordu . Sırasına doğru ilerlediğinde Baek'e selam verdi .

" Vay . Bizim çalışkan çocuk bugün okula geç kalmış . "

" Dün bedenci o kadar çok koşturdu ki yorulmuşum . Sabah da uyanamadım ."

" Hiç iyi görünmüyorsun . Bugün okula gelmeseydin derdim de senin gibi inek birinin dersi kaçırması olağan dışı değil mi ?"

" Kes sesini Baek . Dalga geçme ."

" Sen iyi misin Luhan ? Yani fiziksel olarak değil ruhsal olarak ?"

" Ş-şey.. İyiyim yani . Ne olacak ? Ahaha . İyiyim tabi ."

" Öyle olsun ." Baek inanmasa da geçiştirmişti .

Sohbetleri içeri giren Bay Wu ile kesilmişti . Sınıf başkanı hocayı selamladıktan sonra herkes oturup defterlerini açmıştı . Sınıfın birçoğu dersi dinlemiyordu . Luhan yine her zamanki inekliğiyle pür dikkat hocasını dinliyordu ama aklını kurcalayan bir şeyler vardı . Sürekli Sehun'u düşünüyordu .

'Ne demek onu seveceğim ? Ne demek onun için yanıp tutuşacağım ? Egoist işte . '

Luhan en son Sehun'dan mesaj olduğunu hatırlayınca kafasını dersten telefona verdi . Merakla telefonunu açmaya çalışıyordu ama heyecandan elleri titriyordu . Mesajı açtığında açılabildiğince açılmıştı gözleri . Ağzı ' O ' şeklini almıştı . Buna inanamıyordu .

Hunhun94 : Metroda oldukça sevimli görünüyordun . Hele son mesajımdan sonra verdiğin tepki harikaydı . Utangaç halin oldukça sevilesi .

Luhan mesajı okuduğunda istemeden bir ' ha ?' sesi çıkarmıştı sessizce .

' Ne yani o da mı metrodaydı ? Ve ben onu görmedim . Lanet olsun . Binlerce kez lanet olsun !! '

Wattpad Aşkım || HunHan ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin