Luhan sabah uyandığında ilk olarak telefonuna uzandı eli . Sehun'dan mesaj olmadığını gördüğünde hayal kırıklığına uğradı . Okul için hazırlanması gerekiyordu ama okula gitmeyecek kadar yorgun hissediyordu .
Mecburen üstünü giyindi ve aşağıya indi . Annesinin hazırladığı kahvaltıya bakarken gözü yanındaki nota ilişti .
' Bugün nöbetçiyim . Eve gelmeyeceğim . '
Luhan daha birkaç gün önce annesinin nöbetçi olduğunu anımsadı . Büyük bir ihtimalle ikinci evindeydi . Luhan annesiyle ilgili tüm gerçekleri bildiği halde annesiyle konuşmuyordu . Gerçi annesini gördüğü bile yoktu .
Luhan ayaküstü kahvaltıdan birkaç parça şey ağzına attı ve kapının önüne koyduğu çantasını takıp dışarı çıktı .
" Günaydın prenses . "
Luhan duyduğu sesle ürkerek yerinde sıçramıştı ve sesin geldiği yöne doğru kafasını çevirdiğinde son model bir araba ve ona yaslanmış olan bir Seksi Sehun vardı . Luhan gördüğü manzarayla istemsizce ağzını açıp gözlerini büyüttü . Dışarıdan Soo gibi göründüğüne emindi .
Luhan daha sonra fark etti Sehun'un ona prenses dediğini . Kafasına teker teker düşen kelimelerle yüzündeki şaşkınlık yerini sinire bıraktı .
" Hey! Sen nasıl bana prenses dersin . Sana kız olmadığımı söylemiştim . "
Sehun ağır çekime alınmış gibi yavaş adımlarla Luhan'a yaklaştı . Daha saatler öncesinde birlikte olduğu insanı özlemişti ve özlem duyduğu bedene sarılıp saçlarını öptü .
" Sen dünyadaki tüm kızlardan daha güzelsin ama Luhan."
" Bu bir iltifat mı , hakaret mi anlayamadım . Her neyse. Neden geldin ? "
Luhan Sehun'un yüzüne meraklı meraklı bakarken Sehun'un yüzü gülmüştü . Gördüğü manzara onun yıllarca beklediği andı . Beklemesine de değmişti .
" Seni okula bırakırım diye düşünmüştüm . "
Sehun Luhan'ın elinden tuttu ve arabaya doğru çekiştirdi .
" Bu araba senin mi Sehun ?"
" Yok , çaldım . "
Sehun kıkırdarken Luhan hayretle arabanın içine bakıyordu . Etrafı inceleyip torpidoyu karıştırıyordu. Ama bu arayış meraktan değil de sanki arabada bir şey arıyor gibiydi .
" Ne aradığını sorabilir miyim ?"
" Herhangi birini bu arabaya bindirmiş misin diye kontrol ediyorum sevgilim . "
" Bir şey bulabildin mi bari ?"
" Hayır . Sanırım beni aldatmıyorsun ."
Sehun'un kahkahası arabada yankılanırken Luhan'da çok az gördüğü o gülüşe baktı ve hafızasına kazımaya çalıştı .
" Sehun ?"
" Efendim bebeğim ?"
" Daha önce bu arabaya binmiş miydim ? "
" Evet. Bu araba babama aitken birkaç kez kaçırdığım olmuştu . Neden sordun ?"
" Yine bir şeyler hatırlıyorum . Gülüşünü , beni sinir edişini .. Oh dur bir dakika . Seni bir kızla görmüştüm . Çok sinirliydim ve sen bana yalnızca gülmüştün . O kız kimdi ? Ha hatırladım . Kız kardeşindi . Yanlış hatırlamıyorum değil mi ?"
" Bazı şeyleri hatırlamaya başlamışsın . Buna sevindim bebeğim . Yavaş yavaş tüm anılarımız canlanacak . "
" Umarım öyle olur . "
Luhan kafasını çevirdiğinde okula yaklaşmış olduğunu gördü ve içinde oluşan üzüntüyü bastıramadı . Sehun'dan ayrılacaktı şimdi ve bu en son istediği şey bile değildi .
" Üzülme Luhan . Çıkışta seni alacağım ."
" Pekala . "
Luhan eğilip Sehun'un yanağını öpeceği sırada Sehun kafasını çevirdi ve dudakları birleşti . Luhan aceleyle geri çekilip kızarmış yanaklarını Sehun'a fark ettirmeden arabadan indi . Sehun ise çoktan kızardığını görmüş , utangaç sevgilisinin ardından bakıyordu .
Hunhun94 : Dersin bittiğinde bana haber ver .
Hunhun94 : Derste misin yoksa ?
Hunhun94 : Umarım yine telefonu evde unutmamışsındır .
Lulu_07 : Dersten yeni çıktım.
Hunhun94 : Kapının önünde seni bekliyorum . Acele et :* Seni özledim .
Luhan son mesaja göz devirdi ve çantasını alıp arkadaşlarıyla sohbet ederek aşağı indi . Baekhyun Chanyeol'u görüp onlardan ayrıldı . Kyungsoo ile Luhan sohbet ederken Kyungsoo gözleriyle Sehun'u işaret etti .
Luhan Kyungsoo'yla görüştükten sonra sevgilisinin yanına gitti .
" Sana acele etmeni söylerken sen yavaş yavaş mı geliyorsun ? "
" Bana emir veremezsin . "
" Niye sevgilim değil misin ? " Sehun Luhan'ın belinden tutup kendine çekti ve dudağından öptü.
" Napıyorsun Sehun ? Okuldayız . "
" Ne olmuş yani ? Onlar buna alışık zaten . Daha önce az kalsın onların önünde sevişiyorduk biz."
Luhan yüzünün kızarmasına engel olamadan Sehun'un kollarından ayrılıp kendini arabaya attı . Sehun'da arabaya bindikten sonra arabayı çalıştırdı .
" Sehun sana bir şey sormam lazım . "
" Dinliyorum . "
" B-biz .. Daha önce .. Yani ş-şey.. Daha önce birlikte olduk mu ? "
" Bilmem . Anılarını hatırlatacağım bebeğim . Eğer seninle yatarsam o zaman görürsün . "
Sehun yan gülüş takınarak Luhan'a baktı . Günlerce kafasını karıştıracak bir konu olduğunu biliyordu. Zamanı gelene kadar da öğrenemeyecekti Luhan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Aşkım || HunHan ✔️
Historia CortaTEXTİNG Her şey bir tesadüf müydü , yoksa planlanmış bir şey miydi ? Ya peki bunun ardında saklanan sır neydi? Sehun Luhan ile önceden tanışıyor muydu? Sehun Luhan ile ilgili bu kadar şeyi nasıl bilebilirdi ? O gerçekten Luhan'ı seviyor muydu yok...