1. bölüm

133 11 6
                                    

Bugün bir cumartesi sabahı , bugün bir küçük nefes dünyaya ulaştı.Samenta minik kızını gördüğünde göz yaşlarında ki sevinc pırıltılarını tüm odaya saçtı.Büyük bir aşkla sevdiği kocasına ve kendisine ait minik ve eşsiz bir mücevheri olmuştu. Evet bu minik kız tam olarak bir mücevheri andırıyordu.Dünyada daha öncesinde keşfedilmemiş , suanda hayat bulmuş eşsiz parıltılarıyla göz kamaştıran tüm renkleri barındıran paha biçilemez bir mücevher..Belki de onu bu kadar özel ve guzel yapan tek sey hamurunun saf , koşulsuz ve daima durdurulamaz bir aşkla yoğurulmasıydı kim bilir..

Samentanın mutlulugu tarif edilemez bir biçimde her saniye çoğalıyor ve onu artık mutsuz edebilecek hic bir gücün olmadığına inananiyordu ve ayni zamanda daha mutlu olabilecegi baska bir seyin olmadığınada. Bu arada kocasıyla kucuk tatli bir tartışma yasamışlardı. Samenta kızının ismini rose , kocasi ise amber koymak istemisti. Her ikiside Çiçekleri cok severlerdi evlerinin arka tarafında rengarenk cicekleri barındıran kapalı gizli bir bahçeleri vardı.Kocasi jack amber'e samenta ise güller e bayılırdı.Isim konusunda ki anlasmazliklari onlari birbirine baglayan büyük asklarinin hayat verdiği guzel kızlarına her iki ismi vermeleriyle sonlandi. Artik onun bir ismi vardi , Amber Rose.. Yaşadıkları her günü mutluluk ve huzur icinde sükrederek geciriyorlardi ve her gun bu guzel minik kiz biraz daha büyüyordu.Ve jack ve samentanin mutluluklarini büyütüyordu.Ancak bazi anlarda jack'in gözlerine derin golgeler duser ve saniyeler boyu dalginlikla uzaklara bakardı.Onu üzen şey ailesiyle arasinin pek iyi olmayisi hatta uzun suredir kendisiyle gorusmeyi reddedisleriydi. Jack in ailesi oldukca zengin aristokrat bir aileydi samenta ise pek onlarin ailelerine yarasir bir gelin degildi. Samenta ailesini küçük yasta kaybetmis amcasi tarafından büyütülmüş ve amcasinin pasta ve kurabiye dükkanında calisan guzel fakat onlara uygun olmayan bir kızdı. Jack ile de burada tanismislardi , jack cocuklugundan beri kurabiyelere cok düşündü sehrin tum kurabiye dukkanlarini kesfetmeye bayiliyordu ve bir gun samentaya rastladiginda ona derin bir askla baglanmisti. Ailesinin tum karsi cikmalarina ragmen onunla evlenmis ve bir kasabaya tasinmislardi. Burada jack 'in avukatlık yapmasiyla gecimlerini sagliyorlardi.Bazen zorlansalarda , (genelde zorlanan taraf jack oluyordu varlik ve zenginlik icerisinde buyumustu bu sıradan ve mutevazi hayat onun icin alışılmışın dışındaydı fakat aşkları tüm bunları yok edecek kadar büyüktü) yasamlarini sürdürüyorlardı. Samentanin amcasi minik amber rose'u ara sira görmeye geliyordu.Jack'in ailesinin ise bir torunlari oldugundan bile haberleri yoktu bu konu jack i cok üzüyordu çünkü jack ile babasının arasında ozel bir sevgi bağı vardi çocukluğu boyunca jack ile yakindan ilgilenmisti..

Jack zaman zaman kendisini üzen bu mevzuya üzülsede hayatlarına bu sekilde devam etmek zorundaydılar.


Gül YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin